Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Με τι ασχολούμαι - by Γιώργος



Δυσκολο να απαντησω ευθεως αυτην την ερωτηση.

Γενικα μ’ αρεσει να ασχολουμαι
με πραγματα που δεν ασχολειται ο πολυς κοσμος,
γιατι καταρχας ασχολουμαι με τον εαυτο μου,
που λιγοι ασχολουνται μ’ αυτον. ;)

Αυτο βεβαια δν μειωνει την αξια τους.

Θα σας πω πως αρχισε η ιστορια, γιατι εδω μπορω να μιλησω οσο θελω.

Οταν ημουν μικρος,
ειχαμε παει για φαγητο σ’ ενα πολυ δημοφιλες, γεματα ολα τα τραπεζια, σουβλατζιδικο της Αθηνας.
Και, μολις τα φερανε, αρχισαν η παρεα των μεγαλων να επαινουν το ποσο νοστιμα ηταν,
κι εγω ειπα, στη παιδικη μου ειλικρινεια, ‘Σιγα του κυρ Κωστα ειναι καλυτερα.’
κι αρχισαν να γελανε και να με πειραζουν, αλλα υπηρχε και μια αβεβαιοτητα στα ματια τους.
Θα γελασετε σιγουρα που μιλαω για σουβλακια, αλλα δν εχει αυτο σημασια,
απο τοτε λοιπον αρχισα να ψαχνω τους λιγοτερο γνωστους και αλλου,
μηπως βρω αντιστοιχες περιπτωσεις,
κι εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι, αν κρατησουν καποια αξιοπρεπεια,
μπορουν να κανουν οχι μονο καλουτσικα πραγματα κι αυτοι,
αλλα πραγματικα απιστευτα πραγματα.
Ακολουθουσα βασικα το ενστικτο μου, το οτι μ’ αρεσαν τα σουβλακια εκεινα περισσοτερο,
επειτα στη μουσικη, στις ταινιες, στα βιβλια εκανα το ιδιο,
κι εχω βρει απιστευτα πραγματα,
και νιωθω απεραντη ευγνωμοσυνη προς αυτους τους ανθρωπους.

Αυτη ειναι η σημερινη αναρτηση μου, συγχωρηστε τη φυγοπονια μου,
θα επιστρεψω συντομα με καινουριο υλικο, μ' ενα διηγημα σιγουρα,.
Andrik μη το ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ αυτο.
Ασ’ το να φαινεται απλα οτι εγραψα!
Με συγχωρειτε και παλι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις