Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

The "M" File


Ύστερα από αποτυχίες.
Προσυλλογισμό.
Διαπραγματεύσεις.
Αίμα.
Δάκρυα.
Και ιδρώτα.

ΤΟ THE M FILE ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ!!!


ΒΟΥΥΥΥΥΜ ΒΟΥΥΥΥΜ ΒΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜ
ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΒΟΥΒΟΥΖΕΛΕΣ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑΑΑ!!! ΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩΩΩ!

Ναι η πιο trash στήλη στο πιο αγαπημένο σας trash blog επέστρεψε. 

Το ξέρω σας έλειψα, μου λείψατε και εσείς πολ.. πως, τι? Ποια είμαι? Όοοχι μην φεύγετε! Καλεεε! Οκ οκ.. Ίσως είσαι καινούριος εδώ. Ίσως να τυχαίνει το πιο κοντινό σε blog που ξέρεις να είναι το pillowfights. Ίσως να ‘φαγες πολύ για βραδινό. Ίσως και να μην βγάζουν νόημα αυτά που γράφω. Καλώς ήρθατε λοιπόν στον The M File από δω και πέρα ξεχάστε οτιδήποτε λογικό γιατί για 10 λεπτά κάθε βδομάδα θα σας χαρίζω το πιο επικό παραλήρημα! 

Όσοι με διάβαζαν ξέρουν, όσοι πάλι είστε καινούριοι εεεμ καλή δύναμη. 
Θα ξεκινήσω με τα κλασσικά.
Καλοκαίρι 2016. 
Προσωπικά, μία αποτυχία για μία ακόμα χρονιά. 
Εγώ στο νησί όπως πάντα, με τους δικούς μου, μόνη σαν το λεμόνι. 
«Καλά καμία παρέα δεν βρήκες?»
Όχι δυστυχώς, πάω στο ίδιο μέρος για διακοπές όλη μου την ζωή, σπάνια βρίσκω κόσμο να μιλήσω.
«Ε εντάξει και συ τώρα, να μιλάς σε κόσμο!»
Χμ… Λοιπόν έχουμε και λέμε. 
Η Αντίπαρος είναι ένα μικρό νησάκι στις Κυκλάδες δίπλα στην Πάρο. Χιλιάδες κόσμος έρχεται κάθε χρόνο είτε για βόλτα απ την Πάρο, είτε νοικιάζει για λίγες μέρες δωμάτια ή πάει για κάμπινγκ. Τα 2/3 είναι τουρίστες. Το 1/3 είναι το ελληναριό  που θα ξεμυτίσει κατά τον Αύγουστο. Από την εμπειρία μου όλος αυτός ο κόσμος θα είναι, 
α) οικογένειες (Έλληνες και τουρίστες)
β) ζευγαράκια
γ) παρέες ζευγαράκια
δ) τζιβάτοι
ε)  και 2-3 μικτές (νορμάλ αν είσαι τυχερός να πετύχεις) παρέες 
Έχουμε και λέμε. Βγάζουμε τα ζευγαράκια και τις οικογένειες εκτός και μένουν οι παρέες. 
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΒΔΕΛΑ ΣΤΟ ΑΚΥΡΟ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ? Γιατί εγώ δεν έχω δει ποτέ παρέα που να κάθεται χαλαρά σε παραλία ή καφετέρια και τσούπ! ένας από το πουθενά να κάθεται ξαφνικά στο τραπέζι τους. Φαντάσου εκεί που είσαι με τους φίλους σου να έρθω εγώ αραχτή, να σου αρπάξω την ξαπλώστρα και να τρυπώσω σαν την τσιπούρα στην συζήτηση. Θα σου άρεσε? ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ! Γι αυτό την επόμενη φορά που θα μου πεις μίλα σε κόσμο στην παραλία και πιασε τους κουβέντα σκέψου το καλά, γιατί ο επόμενος που θα μου ξαναπεί παπαριά θα του κόψω την καρωτίδα! 
Δεν είπα ποτέ ότι κάθομαι σε μία γωνία όταν είμαι έξω και κλαίγομαι, φυσικά αν μου δοθεί η ευκαιρία θα πιάσω κουβέντα με τον άλλον. Αλλά το να τρυπώνεις σαν το ραπανάκι σε μια παρέα, not cool bro
«Ναι αλλά ξέχασες τους Τζιβάτους.»
ΤΟΥΣ ΤΖΙΒΑΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΩ! 
Δεν έχω τίποτα με τα παιδιά αλλά δεν μπορώ να συνεννοηθώ, βρίσκονται σε άλλη διάσταση, κάπου πολύ χαρούμενα! Πιστεύω πως έχουν κάποια κρυπτογραφημένα codes μεταξύ τους. Μάλλον είναι η γλώσσα που χρησιμοποιούν σε αυτόν τον όμορφο τόπο που βρίσκονται, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Αλλά επειδή έχω μπόλικο υλικό γι αυτό το είδος θα το αναλύσω σε επόμενη στήλη. 

Και όπως είπαμε το καλοκαίρι μου εξελίχθηκε κάπως έτσι βαρετά.
Αλλά φυσικά δεν μου έφτανε μόνο η πλήξη μου, έπρεπε να γίνει και κάτι πιο πιπεράτο. 
Ένα απόγευμα λοιπόν εκεί που κάθομαι όμορφα και καλά στο σπίτι, κόβεται το ρεύμα. Μετά από λίγο ανακαλύπτουμε ότι ρεύμα δεν έχει μόνο το σπίτι μας και έτσι φωνάζουμε τον (μοναδικό) ηλεκτρολόγο του νυσιού για να κάνει την εκτίμηση του. Ο κύριος κωλαράς όμως (όπως είναι το παρατσούκλι του στο χωριό) μας λέει ότι είναι θέμα της ΔΕΗ και δεν ξέρει τι φάση έχει παιχτεί. Και κάπως έτσι περνάμε το πρώτο βράδυ χωρίς ρεύμα και ερκοντίσιον. 
Νωρίς το πρωί σκάει μύτη η ΔΕΗ απ την Πάρο με έναν τύπο μες τα νεύρα, να ωρύεται για λόγο που κανείς δεν ξέρει. Αφού μας έβρισε 5-6 φορές μας λέει ότι ο κωλαράς είναι μαλάκας και το πρόβλημα δεν είναι της ΔΕΗ. Παίρνουμε τηλέφωνο τον κωλαρά μας λέει δεν προλαβαίνει σήμερα θα έρθει αύριο το πρωί. Δεύτερη νύχτα χωρίς ρεύμα. Αρχίζω να τα παίρνω. Ξημερώνει και όλοι με αγωνία περιμένουμε την άφιξη του μεγαλειότατου! Περνάνε οι ώρες πουθενά… Και εκεί που το έχω πάρει απόφαση ότι απλά ο τύπος δεν θα έρθει ούτε σήμερα, πάω και χύνομαι στον καναπέ ωσάν το ινδικό χοιρίδιο με το λάπτοπ αγκαλιά… ΜΠΑΜ!! Σεισμός Παναγία μου, γκρεμίστηκε κάτι, πεθαίνω! Όοοοχι. Ο κωλαράς μπουκάρει με φόρα μέσα στο σπίτι χωρίς να  χτυπήσει το κουδούνι, λες και ήταν το τσαρδί του, η κούτα του! Αδυνατώ να περιγράψω την τρομάρα που πήρα. Έκπληκτος μου ζητάει συγγνώμη και γω μόνο που δεν του πα στο γκώλο σου να την βάλεις! 
Ξανακοιτάει την ζημιά, σκέφτεται για λίγο και λέει. «Να έχει χαλάσει εδώ το καλώδιο. Αλλά δεν μπορώ να το φτιάξω τώρα, είμαι πολύ κουρασμένος μα πολύ κουρασμένος κυρά Ρένα.» Και η γιαγιά μου άλλη από κει! Αντί να του ρίξει κάνα μπινελίκι που μας ταλαιπωρεί 2 μέρες του λέει «ααα εε είσαι και απ το πρωί, δεν πειράζει μανάρι μου!»   
Τρίτο βράδυ χωρίς ερκοντίσιον. Πάρτι με όργια τα κουνούπια! τα μισά να πίνουν κυριλέ bloody Mary και τα άλλα μισά να παρτουζόνονται! 
Έρχεται το επόμενο πρωί και ο κωλαράς καταφτάνει στο σπίτι μας. Αλλάζει 2 καλώδια, έρχεται το ρεύμα και φεύγει. Και ξέρετε πόσο κράτησε όλο αυτό? 10 λεπτά. 10 ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΛΕΠΤΑ! Περάσαμε τρείς εφιαλτικές νύχτες επειδή ο κύριος κωλαράς βαριόταν! 
Μην σου τύχει Αντιπαριώτης, ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΙΩΤΗΣ!

Αυτά για σήμερα! 
Τουλάχιστον ελπίζω εσείς να είχατε καλύτερες διακοπές από μένα!
Τα λέμε την επόμενη φορά! 
Byeeee! <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις