Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2016

Φίλοι






Εχω εναν φιλο



Τον βλεπω συχνα



Ο φιλος μου με αγαπαει πολυ.



Ερχεται στο σπιτι μου



Κι οταν τραγουδαω



Λεει κατενθουσιασμενος οτι τραγουδαω παρα πολυ ομορφα



Και βρισκει μερη για μενα



οπου παμε μαζι

-αυτος αναλαμβανει ολα οσα χρειαζονται-



και βγάζουμε χρηματα



για να μπορω να ζω.



Τον αγαπαω τον φιλο μου



κι εκεινος με αγαπαει πιο πολυ

γιατι με βοηθαει κιολας,



αλλα χθες εμαθα οτι κραταει την ανασα μου σ' ενα κουτι



και δεν μπορω να αναπνευσω πια



Λεει οτι δεν την χρειαζομαι



μου το εξηγησε με καλα επιχειρηματα γιατι δεν την χρειαζομαι πια.





Εχω εναν φιλο

που του αρεσει πολυ η μουσικη μου.



Σημερα επαιξα ενα τραγουδι που ηταν διαφορετικο.



Πατησα τις χοντρες νοτες του πιανου



και χτυπουσαν αργα και υποκωφα,



και μετα δυνατά.

και ξαφνικα πολυ δυνατα,

σαν κατολισθηση.


Φιλε μου, σου αρεσει το καινουριο μου τραγουδι;


Κοιτα, ειπε..


Εγω πιστευω πως το στυλ που σου ταιριαζει ειναι το παλιο, δεν χρειαζεται να αλλαξεις.



Ετσι σ' εχει μαθει ο κοσμος και ετσι σ’ αγαπαει.



Αυτο το στυλ ειναι λιγο κακουγουστο, με το συμπαθειο, ειπε.

Πολυ κακογουστο, θα ελεγα.





Του ειπα πως ειχε δικιο και ενιωσα ντροπη



παντως μερικες νυχτες θυμαμαι το τραγουδι αυτο.



Και νιωθω σαν να υπαρχει κατι εκει, που ειναι πρωτογνωρο.



Μου ηρθε ενα βραδυ που δεν μπορουσα να αναπνευσω και να κοιμηθω.



Φωνες μου μιλουσαν στο κεφαλι μου.



Κι οι τοιχοι αρχισαν να κουνιουνται,



Μετά τα παραθυρα ανοιξανε βίαια,

γιατι μαλλον ηταν ονειρο.

Τα νυχτοπουλια ουρλιαζαν τρυπες μες στα φυλλα,



Και τα δοντια του πιανου εγιναν μυτερα.

Ανοιγοκλεινοντας μου ψιθυρισαν να συρθω να παιξω το νεο τραγουδι.

Και πήγα, και το έκανα.

Ειδα εικονες σαν κεραυνους να σκανε στη πολη.

οσο εγω με μια μασκα εκλεβα το κουτι.

Όταν ξυπνησα, ενιωθα ελευθερος. Ειχα θεραπευτει.


την επομενη μερα

ακουσα ενα χτυπημα στη πορτα.

καλημερα, καλε μου φιλε, περνα μεσα.

ειπα μ’ ενα πλατυ χαμογελο.


-----
Midnight Masks

by Γιωργος




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις