Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Andre@s the NightWriter



Είναι γεγονός!!!
Επιστρέφουμε μετά από πολύ πολύ καιρό.
Προσωπικά μου λείψατε πολύ,ελπίζω να μας νοσταλγήσaτε έστω και λίγο.
Πίσω λοιπόν στα γνώριμα λημέρια μας,στο Andre@s the NightWriter,που φέτος επιστρέφει πιο προσωπικό από ποτέ.
Σύντομα επιστρέφουν και άλλες παλιές και καινούργιες στήλες!!
Και πάμε να ξεκινήσουμε!


Πως πέρασα το καλοκαίρι...


Ουσιαστικές διακοπές έκανα γύρω στις 8 μέρες,όμως αυτές,ήταν γεμάτες.
Τις έκανα μαζί με συγγενείς,όπως κάθε χρόνο τον Αύγουστο,μαζευόμαστε όλοι μαζί κάπου στην Πελοπόννησο.Αυτό που έβγαζε από τα ρούχα μου ήταν η ερώτηση που έκαναν ορισμένοι για το που πήγα διακοπές τον Ιούλιο.Με τι λεφτά να πάω διακοπές βρε ζώα??Όταν θα δουλεύω καθ θα βγάζω λεφτά τότε και εφόσον μου περισσεύουν θα πάω και διακοπές,από τη μια καταλαβαίνω ότι αυτοί στα 23 τους,τρέχαν από δω και από κι,αλλά και αυτοί να μην ξεχνάνε ότι άλλαξαν κάποια δεδομένα.Αρκετά όμως με τις διακοπές,ας πούμε τίποτα άλλο.

 Νέα αρχή στα επαγγελματικά!


Τελείωσα που την λέτε την ιδιωτική μου σχολή φέτος τον Ιούλιο.
Τώρα είμαι στη φάση της πρακτικής,ξεκινώ στις 15 του μηνός.
Αναλυτικά θα σας τα πω άλλη στιγμή.
Η πρακτική αυτή θα τελειώσει,αρχές Μαρτίου που λογικά αμέσως μετά θα ακολουθήσει ο στρατός.Ο ναι,ήρθε και η δική μου ώρα!και κάπως έτσι ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα του 2018,όπου θα είμαι ένας καλός....πολίτης!

 Μαγικά μέρη!


Μέχρι την Κίνα θα σας πάω σήμερα και συγκεκριμένα σε ενα μονοπάτι που έχει συνολικού μήκος 100 μέτρα και πλάτος 1,5 μέτρο.Μιλάμε για εναν γυάλινο διάδρομο,ονόματι Coiling Dragon Cliff.








Φυσικά δεν ενδείκνυται για oσους έχουν υψοφοβια,αλήθεια εσείς θα το τολμούσατε?πάντως εγώ ναι,θα έβγαζα και σελφιε.Όπως και να έχει,είναι εντυπωσιακό.

Καλό βράδυ!




By Andrik




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις