Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Crazy M!nds (season 2)



Τα παιδιά επιστρέφουν στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο νεκροταφείο Αθηνών!
Ο Αγγούρις και η Κ.θέουσα πέθαναν,συγκεκριμένα αυτοκτόνησαν πέφτοντας από μια ταράτσα χέρι χέρι...

Σια--Δηλαδή τα είχαν??θα ξεράσω
Μανθος--Σεβασμός βρε Σια
Σια--Να σου πω!όχι επειδή μας πήρες από το αεροδρόμιο να μας πηδήξεις κι ολας!!
Μαξ--Σκάστε είμαστε σε κηδεία!!ρε φανη γιατί ντύθηκες χήρα?
Φανη--Η Σια μου είπε ότι όλοι ΝΤΥΝΟΜΑΣΤΕ στα μαύρα και είχα μόνο αυτό!
Ελινα--Ησυχία!!!Εσύ θα ήθελες να κουτσομπολευουν στην κηδεία σου?
Σια---Δεν θα είσαι καλεσμένη,ας αρχίσουμε από αυτό!
Λενα--Παιδιά τραβάμε μια selfie?
Μανθος--Έλεος!!!
Γιωτα--Ρε δεν είναι σωστό!
Σια--Γιωτα μου εδώ είσαι??και έλεγα τι μου θυμίζουν αυτά τα βυζιά με μαύρο φόντο.
Μια--Θα μου λείψει πάρα πολύ ο Αγγουρις!
Σια--Αναντικατατστατος!!!
Ελινα--σταμάτα την ειρωνια

Μετά από λίγα λεπτά η παρέα έχει μεταφερθεί στο καφενείο και είναι ώρα να συλληπηθουν στους συγγενείς..

Σια--Να ζήσετε να τους θυμάστε,άντε σύντομα και η Ελινα μας!
Ελινα--Έχω πάθει σοκ,τόση κακία πια!
Σια--Έχω πάθει σοκ!!τόση κακογουστιά πια?
Γιωτα--Να τους θυμίστε για παντα,ο συχωρεμένος με λάτρευε δε ξεκόλλαγε τα μάτια του από τα βυζιά μου!
Λενα--R.I.P
Mια--Τις έχει στοιχίσει πολύ της Ελινας..
Μανθος--Ηταν πολύ καλοί άνθρωποι
Σια--Αχ ναι??μη σου φύγει και το σουτιέν από την συγκίνηση..
Φανη--Τι να πω εγώ??
Μαξ--Ε πες καλησπέρα!!
Φανη--Καλησπέρα σας!!ρύζι δε μας μοιράσατε όμως!



Τα παιδιά χαιρεντιουνται και πλέον ψάχνουν να βρουν τρόπο να γυρίσουν στην Πατρα

Σελιν--Σιααααα!!
Σια--Σελιν μου τι κάνεις εδώ?
Σελιν--ανέβηκα γιατί είχα γιατρούς,πάω πατρα τώρα!
Μαξ--Θα μας πάρεις??
Σελιν--Φυσικά,δε ξεχνά τι κάνατε για μένα!!Ελάτε!


Τα Παιδια φτάνουν στην Πατρα και στην είσοδο του σπιτιού βρίσκουν τη Μανα της Σιας!

Σια--Μιναααα
Μαξ--Ποια είναι η Μινα??
Ελινα--Επιτέλους μάθαμε το όνομα.Γεια σου Μινα
Μινα--Σια μου είσαι βλαμμένο?
Σια--Τι θες εδώ??
Μινα--Αγάπη μου χωρίσαμε με τον Μπαμπά σου!!
Ελινα--Ωραία πάω στο Πλατων εγώ,φιλιά
Μινα--Βρήκε γκόμενο το ζαβό??Μη μου πεις ότι είσαι ακόμα παρθένα!
Σια--Σκάσε μαμά!!!
Μαξ--Ώστε είσαι παρθένα ακόμα?
Σια--Από πίσω ναι,για πες εσύ που έχεις γίνει σουρωτήρι,που πονάει λιγότερο?
Μινα--Ε τελείωσε,ντύσου να βγούμε στα μπαρ!

Σια και Μινα ψάχνουν να βρουν ταξί στις 5 η ώρα το ξημέρωμα,για να γυρίσουν στο σπίτι!!

Μινα--Τζίφος,τίποτα δε βρήκαμε!
Σια--Καλά ας βρούμε ταξι τουλάχιστον!
Αγνωστος--Ψιτ κοπελιες.ποσο παει??
Μινα--Τσάμπα καλέ,Σια μπες στο αμάξι!!
Σια-- Αγόρι μου,πάρε το πουλο και άσε μας!
Αγνωστος--Γιατί μωρή?σε χαλάει?
Σια--Οχι μωρέ απλά δε πάω με άντρες!Σορρυ!
Μινα--Λιποθυμώ!!!



ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις