Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Crazy M!nds (season 2)




Tελικα η Σελιν κατάφερε και γέννησε,η Σια και ο Μαξ πήραν την Ελινα και επέστρεψαν στο σπίτι τους!
Η Ελινα ξυπνάει και η πρώτη εικόνα που βλέπει είναι τη Σια να συγυρίζει το σπίτι και να είναι ντυμένη στην τρίχα...

Ελινα--Καλημέρα!!
Σια --Ναι καλά,τελείωνε ξεκουμπίσου περιμένω τον Πλάτων!
Ελινα--Τον ντελιβερα??ραντεβού?
Σια--Καταρχάς τον λένε και κατά δεύτερον σε πειράζει που κάνει αυτή τη δουλειά?Έχω παραγγείλει παιδι μου πρωινό,θα του πιάσω τη κουβέντα και θα τον καθίσω στο σαλόνι...
Ελινα--Ναι μόνο που αυτός ο καναπές είναι το κρεβάτι μου.
Σια---Τρέχα άνοιξε το κουδούνι!!!τσακισουυυ
Ελινα--Δε πάω πουθενά,εγώ θα κάτσω να κοιμηθώ!

Η Σια άνοιγε στον ενώ η Ελινα ουρλιάζει στο μπάνιο!

Πλάτων--Καλησπέρα είναι 3.80
Σια --Κάτσε καλέ, αμέσως είναι 3,80,έλα μέσα
Πλάτων--Τι φωνές είναι αυτές?
Σια --ΑΧ ναι είναι η φίλη μου η Ελινα,κάποιος της έβαλε φωτιά στα μαλλιά!
Πλάτων--Ξέρεις είναι πολύ όμορφη η Ελινα??
Σια--Ορίστε?πες μου είναι όμορφη η πολυκατοικία σας,πες μου είναι όμορφη η J.L!!Αλλά όχι η Ελινα που είναι σα κώνος της τροχαίας??Για μη μιλησω για Σεξ..
Πλάτων--Τι για πες??sex machine?
Σια--Καλέ την έχει στειρώσει η μάνα της!!
Πλάτων--Δηλαδή??
Σια--Της το έχει κόψει παιδί μου,αφού σου λέει κατουράει από το στόμα!
Πλάτων--Καλά,πες της τίποτα για μένα,θα μας κανονίσεις ραντεβού?
Σια--Άστο πάνω μου.λοιπον μη σε κρατάω!!
Πλάτων--Οκ φιλιά,το πρωινό κερασμένο!!!




Μετα από δυο ώρες!!

Ελινα--Ευτυχώς την έσβησα πριν μου κάψει το μαλλί,θα σε καταγγείλω!!
Σια--Ετοιμάζω να βγω,δε μπορώ να ακούω μαλακίες!
Ελινα--Με τον Πλατων??
Σια--Α δε σου είπα,είναι πισωγλεντης τελικά!!
Μαξ--Μη την ακούς,απλά γουστάρει εσένα Ελινα!
Ελινα--Αλήθεια??Αχ δεν είμαι καλά!!
Σια--Τι πέρασες μπροστά από καθρέφτη?
Ελινα--Πόσο ζηλεύεις??το χαίρομαι που εφαγες χυλοπίτα!
Σια--σκάσε το κέρατο μου,βάφω το μάτι μου!
Μαξ--Κέρατο??καλομελέτα και έρχεται ..

Ξαφνικα χτυπάει το τηλεφωνο!!

Σια--Ελα Μανθο μου!τι κάνεις παιδί μου?
Ελινα--μμμμ
Μαξ--τι θέλει αυτός?
Σια--τι πράγμα??/πότε??
Μαξ--τι έγινε?
Σια--εντάξει ερχόμαστε αύριο!!
Ελινα--τι έγινε καλέ?καλά νεα δε λέει ποτέ αυτός!
Σια--αύριο φεύγουμε πρωί πρωί για Αθηνα έχουμε να πάμε σε κηδεία!!!

ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις