Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

Crazy M!nds (season 2)



Η περιπέτειες της παρέας συνεχίζονται στη πάτρα!!Η ώρα είναι 3 το ξημέρωμα,η Ελινα ξερνάει στο μπάνιο του σπιτιού...

Μαξ--Ελινα τι έπαθες?
Ελινα--δεν είμαι καλά!!
Σια--Πως να είσαι που εφαγες ένα ταψί κανταΐφι βραδιάτικα!
Μαξ--Αλήθεια??
Σια--Ναι παιδί μου,επειδή το πλήρωσε μόνη της,το έφαγε και μόνη της,γιατί σου λέει δε θα ταΐζω εγω τους άλλους,ρούφα τώρα!
Ελινα--Υποφερωωω!!!πάμε νοσοκομείο,σας παρακαλώ!


Μετά από 2 ώρες η παρέα βρίσκεται στο νοσοκομείο!!!!

Σια--Ώρα δεν την έχουν μέσα??ψιλοαργησαμε και εμείς
Μαξ--Ναι Σια μου,όταν βλέπεις ότι ο άλλος πονάει και έχει διπλωθεί ως χταπόδι δε κανείς μια ώρα να δεις τη θα φορέσεις,φεύγεις τρέχοντας με τις πιτζάμες!!
Σια -- καλά καλά σκάσε μου πήρες το κεφάλι!!!Πάω μια βόλτα!
Μαξ --Οκ εγώ πάω να βρω το γιατρό!
Γιατρος--Δεν είναι κάτι σοβαρό,αύριο μπορείτε να την πάρετε!
Μαξ--Αρα για το υπόλοιπο βράδυ θα μείνει εδώ?Θέλετε φακελάκι δηλαδή?
Γιατρος --Σας παρακαλώ..ελάτε στο γραφείο αν είναι!

Η Ελινα κοιμάται,Ο Μαξ μιλάει με το γιατρό,ώσπου ξαφνικά τον αρπάζει η Σια!
Μαξ--Πας καλά?
Σια --Λοιπόν το νοσοκομείο ανακαινίσθηκε πρόσφατα,Ο γιατρός αυτός είναι χωρισμένος με δυο παιδιά,τον έπιασε η γυναίκα του με μια νοσοκόμα η οποία έχει πάρει πόδι τώρα μιας και η κλινική ανήκει στο πατέρα της γυναίκα τους,Άστα να πάνε!!
Μαξ --Πότε προλαβες??Ελεος
Σια --Λοιπόν τώρα πάμε στο 105,γεννάει σου λέει η Σελιν!!!
Μαξ--Σελιν???celine dion??
Σια --Ναι και ήρθε στη πατρα να γεννήσει,δεν της αρέσουν οι γιατροί του εξωτερικού!!Ζώο η Σελιν είναι τοπική διασημότητα,τραγουδάει στο μαγαζί Πατρα4ever!!!


Σια και Μαξ πάνε στο δωμάτιο της Σελιν,η Σια με το που μπαινουνε κλειδώνει τη πόρτα!!Μια νοσοκόμα που είναι μέσα στη προσπάθεια της να ξεκλειδώσει σπάει το κλειδί!!!

Νοσοκομα--Μας κλείδωσες μέσα,πως θα μπει ο Γιατρός,Γενναειιιι!!!
Σια --Να σου πω!πάντα τόσο πολύ μιας?
Σελιν--Γενναωωωωω,ποναωωωωω
Μαξ --βοηθήστε τη κοπέλα!!
Νοσοκομα--Ωραία εσύ κοπέλα μίλα στη Σελιν,εσείς κύριε θέλω να μου φέρνετε τα μηχανήματα που σας λέω.
Μαξ--Μηχανήματα??Τόρνο ας πούμε??
Νοσοκομα--Εργαλεία καλέ!!

Ξαφνικά η Σελιν αρχίζει να κουνάει το κεφάλι της δεξιά και αριστερά,ταυτόχρονα αρχίζει να βρίζει και να προσβάλει,δίχως σταματημό!!

Σια --Καλέ την ένεση,δαιμονίστηκε !!!
Σελιν--Σκάσε μωρή βρωμιάρα!!
Σια --Δε το είπες σε μένα.
Νοσοκομα--Ριχτε λίγο οινόπνευμα!

Ο Μαξ το ρίχνει στην μούρη της Σελιν
Νοσοκομα--Καλέ εδώ το ήθελα..
Σελιν ---ιιιιι τι κάνεις ρε πανιβλακα!!!
Μαξ--Συγνώμη!!!
Σελιν --Συγνώμη να πεις στη μάνα σου γελοίε!!!
Νοσοκομα-- τέλος πάντων,δώστε μου ψαλίδι,Ερχεται το μωρο!
Σια--Καλέ δώστε μια πετσέτα!
Σελινα--Ναι και βαλτην στη μούρη συ να μη σε βλέπω!
Σια--Θα σε πάρει ο διάολος με ιατρική συναίνεση!
Νοσοκομα--Βλέπω το κεφάλι!!
Σια--Σελιν.θες ξύρισμα!
Σελιν--Και εσύ αντάρα!
Σια--Ξέρεις τη μαμα μου!

ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις