Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

THE A Christmas CITY show!


 
Καλησπέρα σας,καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!
οπως κάθε χρονο,έτσι και φέτος το The A city και όλη του η ομάδα έφτιαξε μια έκτακτη στήλη,εναν χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό,οι συντάκτες του blog,έγραψαν ο καθένας ξεχωριστά την δικη του ιστορία.Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να τις διαβάσετε και να μας πείτε,τινος τα Χριστούγεννα προτιμάτε?

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΝΙΑΣ
Χριστούγεννα..Αυτά που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα μελομακάρονα φυσικά και οι κουραμπιέδες.Στα σοβαρά τώρα..Στολίζεις το σπίτι,ανανεώνεσαι,ψωνίζεις και κάτι,πας βόλτες και πολλά άλλα.. Τα καλύτερα Χριστούγεννα για μένα δεν έχουν έρθει..Τα περιμένω ακόμα.. Πώς θα ήθελα να είναι;;Να σας πω..Να τα περάσω σε μια πόλη του εξωτερικού,μαζί με το άλλο μου μισό(τώρα θα μου έρθει με ειδική παραγγελία).Λίγο γλυκανάλατο ε;;;Να προσγειωθώ στην πραγματικότητα:φαγητό,ύπνος,Αθήνα,άντε και καμιά βόλτα να μην σκουριάσουμε..


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ DAVID
Για εμένα τα Χριστούγεννα είναι το σπίτι στολισμένο, αναμένο τζάκι, χριστουγεννιάτικες ταινίες, επιτραπέζια με φίλους και βόλτες στην Αθήνα. Επίσης πολύ φαγητό όπως γαλοπούλα γεμιστή, χοιρινό με δαμάσκηνα και ωραίες σφολιάτες. Επιπλέον μελομακάρονα, κουραμπιέδες, χριστουγεννιάτικος κορμός και πραλίνες με κακάο, ρόφημα σοκολάτας με marsmellows και φυσικά παιχνίδι με χαρτιά. Πάνω από όλα όμως Χριστούγεννα είναι οι άνθρωποι που αγαπάμε να είναι κοντά μας γεμάτοι υγεία και να γιορτάζουμε όλοι μαζί. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!


H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ
Οσοι με ξερουν το καταλαβαινουν οτι ακτινοβολω καλοσυνη κι ο,τι καλο συμβαινει γυρω μου, ξερω πως εχει εμπνευστει απο την ευγενικη παρουσια μου με την οποια επηρεαζω τον κοσμο οπου και να παω. Τα Χριστουγεννα του 2012 φαγαμε κατω. Γονεις, θειος και θεια, Ο ξαδερφος μου με τη φιλεναδα του, η ξαδερφη μου με τον φιλο της, κι η αδερφη μου με εκεινον επισης, κι εγω παντα με την αθωα ντροπαλοτητα μου και την ευγενεια μου ειχα φορεσει τη λεπτη καφε μπλουζα μου που μ' αρεσει, κι ημουν σε μια απο τις θεσεις κοντα στο καλοριφερ, ολα στολισμενα και ζεστα, Ηταν επισης κι ενας φιλος των θειων, ενας χαλια μουσατος τυπος, κι ελεγε κατι χοντρα αστεια, πολυ κακος ανθρωπος κατα τη γνωμη μου, δεν ξερω τι συμπαθητικο εχει. Ομως εγινε κατι πολυ αστειο. Εκεινη την εποχη ειχα ξηροδερμια, και φαγουρα, και η μητερα μου ειχε φερει την bepanthol μαζι της και με ρωτουσε η καημενη συνεχεια πώς παει, η ξαδερφη μου ρωτησε 'τι εχει;' και η μητερα μου ειπε πως εχω βγαλει αυτα τα μεγαλα σπυρια στο σωμα και η θεια μου ειπε οτι το φυτικο ελαιο καλεντουλας θα τα διωξει συντομα αλλα η μητερα μου ειπε πως ακομη τα εχω και μετα ολη η συζητηση στο τραπεζι πηγε στο προβλημα μου Και μεσα στα λογια πεταχτηκε αυτος ξαφνικα και λεει: Ενα πραγμα χρειαζεται, και χαμογελασε καπως τελος παντων. "Αγγιγμα." (ΕΛΕΟΣ) "Ζεστουλικο αγγιγμα." Βεβαια ολοι διαφωνησαν και κοιτουσαν ετοιμοι να γελασουν, κι ο μπαμπας κιολας που ξερει απ' αυτα του ειπε πως δεν ειναι επιστημονικο αυτο καθολου. Με αλλα λογια, δεν ειχε νοημα αυτο που ειπε και δεν ξερω γιατι το ειπε, αλλα την πληρωσε με το να ντροπιαστει μπροστα σ' ολο το κοσμο ο παλιοανωμαλος, γιατι εγινε ρεζιλι με τη βλακεια που ειπε. Οποτε καθε φορα που σκεφτομαι καλα χριστουγεννα, ερχεται αυτη η εικονα, η τρομερη βλακεια που ειπε αυτος ο βαρετος τυπος μπροστα σ' ολους, κι ενα χαμογελο στο αθωο προσωπακι μου. Εξαλλου ειναι λαθος αφου τωρα πια ουτε ξυνομαι ουτε τιποτα. Τιποτα δεν εχω. ... Αυτα, καλα χριστουγεννα ευχομαι μικρουλια μου, ο,τι ποθειτε να γινει πραγματικοτητα


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ MAΡΙΑΣ
Δεν μπορώ να θυμηθώ ποια ήταν τα καλύτερα Χριστούγεννα της ζωής μου, ως μεμονωμένη περίπτωση. Αυτό όμως που θυμάμαι ήταν ότι σαν παιδί αυτή η γιορτή ήταν ότι πιο μαγικό για μένα! Η προετοιμασία ξεκινούσε απ την στιγμή που στολίζαμε το δέντρο και η μαμά έφτιαχνε τα μελομακάρονα. Μόλις η μαμά τα είχε βγάλει απ τον φούρνο και ετοίμαζε να τα μελώσει, εγώ άρπαζα δυο-τρία. Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση ήταν ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της μαγείας. Θυμάμαι πως τις ώρες που παίζονταν τα παιδικά το πρωί η οθόνη καταυλιζόταν με διαφημίσεις από παιχνίδια και γω δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλέξω. Την τελευταία βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα οι γονείς μου, μου ζήταγαν να τους πω τι θέλω να μου φέρει ο Αϊ Βασίλης. Την παραμονή πριν πέσω για ύπνο θυμάμαι ότι ζήταγα απ τον Αι Βασίλη τα δώρα που ήθελα. Επίσης επειδή δεν είχαμε τζάκι νόμιζα ότι θα μπει απ το παράθυρο του δωματίου μου και θα περάσει πάνω απ το κρεβάτι μου και γι αυτό εγώ κουκουλωνόμουν όλο το βράδι γιατί φοβόμουν! Η μαμά άφηνε πάντα ένα πιατάκι με 2-3 μελομακάρονα και ένα μεγάλο ποτήρι γάλα! Το πρωί σηκωνόμουν πρώτη απ όλους. Δεν τους ξύπναγα βέβαια, ήθελα απλά να δω τα δώρα και αν ο Αι Βασίλης έχει φάει τα γλυκάκια που του αφήσαμε! Κάθε φορά με έπιανε ένα μικρό φτερούγισμα όταν έβλεπα ότι λείπουν! Μετά, μέχρι να ξυπνήσουν οι υπόλοιποι καθόμουν αθόρυβα στο σαλόνι και έβλεπα παιδικά. Όταν ήταν η ώρα να ανοίξουμε τα δώρα, βάζαμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Όταν ήταν πλέον η ώρα, ο αδερφός μου και γω κάναμε βουτιά κάτω απ το δέντρο και ξαφνικά έβλεπες μικρά κομματάκια από χαρτί περιτυλίγματος παντού! Η χαρά μου απογειωνόταν όταν έβλεπα αυτό που είχα ζητήσει να το έχω μπροστά μου. Την υπόλοιπη μέρα καθόμασταν όλοι παρέα με Χριστουγεννιάτικη μουσική, τρώγαμε και συναρμολογούσαμε τα καινούρια μας παιχνίδια! Η αλήθεια είναι ότι μου λείπουν πολύ αυτά τα χρόνια, γιατί όσο είσαι μικρός υπάρχει περισσότερη μαγεία. Αυτό όμως που δεν θα αλλάξει ποτέ είναι η ζεστασιά και η αγάπη της οικογένειας που πάντα θα είναι η ίδια.


ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΣ
ΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ POLL ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.


Η αγαπημενη μου ιστορια ειναι....

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ MAΡΙΑΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ DAVID
H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΝΙΑΣ
Poll Maker

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις