Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2015

Earcutter - by Γιωργος




Οι βροχες πεφτουν στον τελειο κοσμο μας
ομορφο κοριτσι,
και δεν σε θελω πια.
εισαι ασχημη και στην επιφανεια σε αντιθεση με το αλλο μου κοριτσι
εισαι πλαστικη μπεμπα τιποτα
που να μπορω να σου δωσω σαν ανταλλαγμα
που με εσωσες
πανεμορφο κοριτσι
νιωθω την μοναξια σου αλλα δε θελω να βοηθησω
μισω τον κοσμο που εισαι, θα σε αφησω μονη.
δεν σε αγαπουσα γι' αυτο που πραγματικα ησουν,
αλλα σε αγαπουσα αληθινα,
τα πιο λαμπερα ματια,
το πιο ελαφρυ σωμα,
σε ερωτευτηκα απο τη πρωτη στιγμη που σε ειδα ημασταν φιλοι,
βαριεμαι να σε συναντησω
δεν αντεχω να σε ακουω να μιλας
εισαι μια χαμενη πριγκηπισσα
ενα εργο τεχνης που δεν ανηκει πουθενα,
ποσο θα ηθελα να σε ειχα δει να κλαις αθωα,
μα και παλι θα κοιτουσα στο πατωμα,
εγω.. τοσο μικρος για σενα,
κι εγω σε εκμεταλλευτηκα, κι εγω, κι εγω,
αν με σκοτωνες θα μου αξιζε
μα και παλι δε θα ηταν αρκετο,
οσο το να περιμενεις για παντα εναν δειλο
εισαι πολυ.. ομοφη..
κουκλα.. αν επιτρεπεται να το πω κι εγω αυτο.
τρεμω συγκορμος οταν σε βλεπω.
μα ποτε δεν
με ηθελες
ετσι κι αλλιως.


και θα σε αγαπαω ακομη κι αν θες να εισαι σαν αγορι,
και να φυτρωνεις, να φυτρωνεις,
να φυτρωνεις σαν λουλουδι
να γινεις τελικα
αντρας.

με παραξενα δακρυα θα ποτιζω κι εγω,
ασυγκριτα πανεμορφο κοριτσι.
αν το θες εσυ.


τωρα δειξε τον φιδισιο εαυτο σου να τρομαξω
αλλη μια φορα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις