Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015

Wake Up


Καλημέρα φίλοι μου!!!!!Και καλό μήνα!!Νταξει δεν είναι πρώτη του μηνός,αλλά μπορούμε ακόμα να λέμε καλό μήνα..Μπήκε και ο Νοέμβριος!!!!Πώς περνάει ο καιρός!!
Πάμε όμως στα δικά μας!


  • Καιρός


Πέμπτη05 Νοε
max: 22°CMin: 14°C
Αίθριος καιρός

3 Bf
Υετός
0 mm
Πέμπτη05 Νοε
max: 22°CMin: 14°C
Αίθριος καιρός.
Παρασκευή06 Νοε
max: 22°CMin: 14°C
Αίθριος καιρός

3 Bf
Υετός
0 mm
Σάββατο07 Νοε
max: 22°CMin: 15°C
Αίθριος καιρός

4 Bf
Υετός
0 mm
Κυριακή08 Νοε
max: 20°CMin: 15°C
Αίθριος καιρός

4 Bf
Υετός
0 mm





















  • Menia's παραλογισμοί


Παραλογισμός νο 1
Ειλικρινά δεν παίρνω χαμπάρι πότε περνάει ο καιρός.Είναι τρομακτικό..Το 2015 είναι στο τέλος του,η ηλικία μας θα αυξηθεί κατά ένα χρόνο,και έχω την αίσθηση ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο χειρότερα είναι.Και θα το αιτιολογήσω..Όσο μεγαλώνεις,αυξάνουν τα πρέπει και οι υποχρεώσεις.Πότε θα πάρεις το πτυχίο σου;Πότε θα παντρευτείς;Πότε θα πιάσεις δουλειά κλπ κλπ..Όσο είσαι μικρός έχεις ακόμα..Λες ντάξει υπάρχει περιθώριο,πάμε χαλαρά..Όταν όμως πλησιάζεις τα 25,μια ηλικία ορόσημο που κάνεις έναν πρώτο απολογισμό,τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.....Και είναι και ο περίγυρος σου,κυρίως οικογενειακός,αλλά και φιλικός που σε πιέζει όλο και περισσότερο...
Η νεκροψία θα δείξει.χαχαχα

Παραλογισμός νο 2
Το θέμα αυτοπεποίθηση..Αυτό με βασάνιζε και θα με βασανίζει πάντα...
Εμφανισιακά πιστεύω ότι βλέπομαι.Έχω κάποια παραπάνω κιλά,αλλά σε φυσιολογικό πλαίσιο...Κάποιες φορές αισθάνομαι πολύ στα πάνω μου..Άλλες όμως στα τάρταρα..Αν δω μια με αναλογίες μοντέλου ας πούμε,ή με τρελή αυτοπεποίθηση,πάει κλάψε με μάνα κλάψε με...
Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και δεν πρέπει να σκαλώνουμε σε κάτι τέτοιο,αλλά δυστυχώς το παθαίνω συχνά..Ή ακόμα και στο γκομενικό θέμα..Συχνά σκέφτομαι,γιατί να γυρίσει κάποιος να κοιτάξει εμένα ενώ υπάρχουν πολύ πιο ωραίες από εμένα;;;;


Κόψανε και το Κωνσταντίνου και Ελένης..
Πόσα να αντέξουμε πιαα;;;Αυτό ήταν φίλοι μου!!Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!!!












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις