Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Passion Time




"..Εγώ με αυτόν, ποτέ... ! "

Το όνομα μου είναι Ελισάβετ..
Πάντα μου άρεσαν τα αριστοκρατικά ονόματα..
Ειδικά όταν άρχισα να μεγαλώνω και κατάλαβα πως είμαι από μια πούσια οικογένεια που μου τα είχε όλα στο πιάτο..

Μπορώ να πω πως ήμουν πολύ κακομαθημένη άσχετα αν είχα άλλα δύο αδέλφια μπροστά μου..
Πάντα άκουγα την μητέρα μου και τον πατέρα μου να λένε να προσέχετε το κορίτσι μας, ήμουν βλέπετε μια στην οικογένεια μετά από τα δυο αγόρια και μου είχαν αδυναμία...

Αλλά εγώ μόλις τον γνώρισα άλλαξα..
Προς το καλό...

Με είχαν μάθει να μην έχω φίλες και φίλους, μόνο με άτομα τις υψηλής κοινωνίας να κάνω παρέα και όχι με τα παιδιά των ανθρώπων που δούλευαν για μας..
Έτσι ήμουν μέσα σε τόσο κόσμο, κι όμως ήμουνα μόνη...

Όταν μια μέρα γυράγαμε σπίτι με τον οδηγό, μου είπε πως θα φύγει για μερικούς μήνες και αναγκαστικά θα παίρναμε έναν καινούργιο μιας κι ακόμα δεν είχα πάρει το δίπλωμα οδήγησης για να μετακινούμε μόνη...

Και μόλις κατέβηκα από το αμάξι, τον είδα...
Ήταν ένας γλύκας..
Συστηθήκαμε αμέσως και στην ατμόσφαιρα υπήρχε κάτι τόσο έντονο..
Από τότε έψαχνα αφορμές να βγαίνω έξω για να τον βλέπω όλο και πιο συχνά, μέχρι που άρχισα να κάνω παρέα και με αυτές τις αντιπαθητικές κοπέλες του κύκλου μου..

Ένα βράδυ από τα πολλά με περίμενε έξω από ένα μαγαζί στην Κηφισιά, μου άνοιξε την πόρτα κι εγώ με ένα βλέμμα όλο υποσχέσεις μπήκα μέσα...

Το ήξερε, πως μου άρεσε, και το ήξερα κι εγώ αλλά δεν έκανε καμία κίνηση λόγο της δουλείας του.. όμως εκείνο το βράδυ δεν αντέχαμε άλλο...

Μόλις φτάσαμε σπίτι, ήταν ήδη αργά..
Ήξερα πως οι γονείς μου είχαν πέσει νωρίς για ύπνο, έτσι πήρα το θάρρος και του πρότεινα να περπατήσουμε στον κήπο..
Δέχτηκε χωρίς να το σκεφτεί..
Κάτσαμε ανάσκελα στο γκαζόν και κοιτούσαμε τον ουρανό, ώσπου κάποια στιγμή που είχα κλείσει τα μάτια κάποιος μου έκρυβε το φως του φεγγαριού...
Ήταν από πάνω μου και με κοίταζε, έτοιμος να με φιλήσει, του είπα, κάν' το μη περιμένεις άλλο..
Και μου έδωσε το πιο όμορφο και παθιασμένο φιλί που μου έχει δώσει αγόρι...

Στη συνέχεια με πήρε στην αγκαλιά του και πήγαμε στο δωμάτιο του που ήταν στον κάτω όροφο του σπιτιού..
Με ξάπλωσε στο κρεβάτι, έβγαλε τα ρούχα του, ύστερα έβγαλε τα δικά μου, σιγά σιγά, κοιτώντας κάθε σημείο του σώματος μου και μου έκανε έρωτα για όλο το υπόλοιπο βράδυ..

Αυτό συνεχίστηκε αρκετό καιρό μέχρι που το έμαθαν οι γονείς μου..
Για καλή μας τύχη δεν έφεραν αντίρρηση σε τίποτα ειδικά όταν τους είπα πως θα γίνουν παππούδες....


Καλό βράδυ σε όλους !


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις