Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Crazy M!nds ΙΙ




H συγκατοίκηση των Σια,Ελινα και Μαξ καλά κρατεί..
Η Ελινα με τον Μαξ είναι στη κουζίνα του σπιτιού και φτιάχνουν το πρωινό τους..

Ελινα - Δε θα μαζευω ολο εγω τη κουζινα
Μαξ - Δίκιο έχεις,αλλά μαζεμένη την άφησα εγω εχθές
Ελινα - 3 παρά σηκώθηκε η Σια έφτιαξε ένα τοστ και γέμισε τον τόπο ψίχουλα,και φυσικά τα άφησε όλα έτσι.
Μαξ - Πρέπει να πάμε σουπερ μαρκετ
Ελινα - Γιατί??
Μαξ - Γιατί δεν έχουμε πράγματα ρε,ζαμπόν,τυρί,γάλα
Ελινα - Ε όχι,έχουμε από 3 φέτες τυρι και ζαμπόν,μια χαρά είμαστε
Μαξ - Α ναι?Ενα για τον καθένα δηλαδή?
Σια - Θεε μου τη γιουφτει,που είστε!!!
Ελινα - Καταρχάς καλημέρα,σήμερα είναι η σειρά να καθαρίσεις?
Σια - Τις καλιοπες?δε θα παρω,άντε γλυψτα με τη μούρη σου!
Ελινα -Το σπίτι ολόκληρο..
Σια - Δε ξερω τι λες,ξέρω οτι πάω να δω Λιαγκα.
Μαξ - Α έρχομαι και εγώ!!!


Μετα απο καμια ωρα η Ελινα παει στο σαλονι 

Σια - Ρε να σου πω,η Φαιη με τρόμπα φουσκώνει τα χείλη της και είναι ετσι?
Μαξ - Σκάσε,κούκλα είναι!
Ελινα - Παιδιά δε βάζετε κανα ντοκιμαντέρ!
Σια - Ντοκιμαντέρ?δε θες καμιά τσόντα να ανοίξει το μάτι σου?
Ελινα - Είσαι γελοία.Ωραια μόλις τελειώσει αυτό θέλω να δω εγώ
Σια - Ξέχασε το,μετά θα δούμε ελεναρα!
Ελινα - Δεν είναι για να βλέπεις μόνο εσύ!
Σια - Μαξ μιλααααα
Μαξ - Θέλουμε να δουμε Ελενη
Ελινα- καλαααααα

Ξαφνικα χτυπαει το τηλεφωνο.Ελινα και Σια δινουν μαχη για το ποια θα το πιασει

Σια - Έλα μαμά!
Ελινα - Α για σένα είναι?
Σια - Αλλά για ποιον?ο χάρος παίρνει μετά τις 12
- Ναι εδώ βρε μαμά,γκόμενο δε βρήκα,η Ελινα μας τα έχει κάνει τσουρέκια,τα ιδια και τα ιδια,ποτε θα έρθεις να σε φιλοξενήσω?
Ελινα - Μήπως να μας ρωτάς και εμάς?δεν ει ναι σπίτι σου
Σια - Κάτσε φρόνημα και θα σου πάρω δονητή,είναι η μόνη λύση για σένα...
Ελινα - Πάμε καμιά βόλτα,δεν έχουμε δει πατρα καθόλου!
Μαξ - Ελα μωρέ τώρα,εγω βαριέμαι.
Σια - Εγω όχι,έχεις φέρει ρούχα της προκοπής?

Η Ελινα πάει στο σαλόνι και βάζει μουσική αμέσως μετά παει στο μπάνιο για να βαφτεί!

Ελινα - Πω πω τι τραγουδαρα έβαλα!!
Strangers in the night, exchanging glances
Wondering in the night; what were the chances?
We'd be sharing love before the night was through
Ξαφνικά το κομμάτι αλλάζει και:
Πως είμαι καλά, περνάω μια χαρά
Θέλω να του πεις ψέματα
Πως είμαι καλά περνάω μια χαρά
Για μένα έχει σβήσει
Να δω τι θ’ απαντήσει


Ελινα - που πήγε ο frank?
Σια - το πέταξα το cd όπως ήταν
Ελινα - Πας καλα???Θα μου πάρεις καινούργιο!
Σια - Καινούργιο βρακί θα σου πάρω γιατί με τις φραουλιές και τα καραβάκια,γκόμενο δεν θα βρεις..
Μαξ - Άκου τη δασκάλα!!!
Σια - Α Μαξ μιλας?Νόμιζα οτι το στομα σου το ειχες μονο για πιπες!!



TΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις