Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2015

The Passionate




Τα καλοκαίρια....

Πάντα μου άρεσε η καλοκαιρινή περίοδος..

Όχι μόνο γιατί ξεκουραζόμουν, από την πίεση της δουλείας αλλά και γιατί δεν είχα έναν άντρα γκρινιάρη πάνω από το κεφάλι μου να μου λέει τι να κάνουμε κάθε μέρα..

Θα μου πεις ούτε τον χειμώνα είχες κοπελιά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

Από ότι καταλάβατε δε μου άρεσαν πότε οι σχέσεις, μέχρι που γνώρισα εκείνον στις διακοπές μου το '13 στην πανέμορφη Νάξο..

Ήταν ο γιος του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου στο οποίο έμενα..

Όταν πήγα την πρώτη μέρα από ότι μου είπε ο Κύριος Κώστας, ο πατέρας του, θα ερχόταν εκείνος να με πάρει αλλά κάτι του έτυχε και δεν ήρθε, έτσι πέρασε μία μέρα χωρίς να τον έχω γνωρίσει ακόμα...

Στην Νάξο είχα υπολογίσει να κάτσω 5 μέρες, γιατί ήξερα το νησί χρόνια πήγαινα με τις αδερφές μου, αλλά από τότε που παντρεύτηκαν σπάνια κάνουμε διακοπές μαζί... 

Τελικά όμως τα σχεδία μου άλλαξαν τελείως όταν το επόμενο πρωινό τον γνώρισα, όλον τον Αύγουστο τον πέρασα στην Νάξο μαζί του..

Γνωριστήκαμε πρώτη φόρα στην παραλία...
Εμένα πάντα έπαιζε το μάτι μου, ειδικά το καλοκαίρι στην παραλία και είμαι και από τις κοπέλες που μπορώ άνετα να κάνω την πρώτη κίνηση, αλλά με εκείνον ήταν διαφορετικά...

Ήρθε, με πλησίασε και μου συστήθηκε κατευθείαν, λες και τον είχε βάλει η μητέρα μου ήταν, ακόμα το θυμόμαστε και γελάμε... 
Η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα με την κουβέντα μας, μου πρότεινε το βράδυ να βγούμε για ένα ποτό και φυσικά εγώ δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη..

Είχε πάει ήδη έντεκα και μισή η ώρα και εκείνος δεν είχε φανεί ακόμα, κι εγώ ήμουν έτοιμη να τον πάρω τηλέφωνο και να το ακυρώσω, ώσπου τον είδα να τρέχει προς το μέρος μου ζητώντας μου συγγνώμη, μόλις είδα τα μάτια του να γυαλίζουν μέσα στο σκοτάδι κάτι με έπιασε...

Νομίζω πως εκείνη ακριβώς την στιγμή τον ερωτεύτηκα...

Πήγαμε στο αγαπημένο του μπαράκι και κάτσαμε μέχρι το πρωί, μιλάγαμε χωρίς σταματημό μέχρι που μας σταμάτησε το φιλί του..
Μετά από λίγο σταμάτησε, με κοίταξε, τον κοίταξα και μου ζήτησε συγγνώμη, τον σταμάτησα και του έδωσα εγώ φιλί αυτή την φορά πιο παθιασμένο πιο βαθύ..

Εκεί καταλάβαμε πως την είχαμε πατήσει πού άσχημα ο ένας με τον άλλον..

Φύγαμε αγκαλιασμένοι, και πήγαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο για να ολοκληρώσουμε για τα καλά την γνωριμία μας... 

Μόλις μπήκαμε, κοιταζόμασταν μέσα στα μάτια, και ο ένας έβγαζε τα ρούχα του άλλου, σιγά σιγά, βασανιστικά, κοιτάζοντας το κάθε σημείο που ξεγυμνωνόταν...

Σε λίγα λεπτά ήμασταν γυμνοί ο ένας μπροστά στον άλλον και τα σώματά μας καίγανε από ηδονή και ανάγκη να ενωθούν...

Με πήρε στην αγκαλιά του και με έβαλε ανάσκελα στο κρεβάτι..

Άρχισε να με φυλάει από το στόμα στο λαιμό, από τον λαιμό στο στήθος μου, από το στήθος ανάμεσα στα πόδια μου όπου εκεί ένιωσε το πόσο πολύ έκαιγα για αυτόν..

Μου έκανε στοματικό έρωτα, δε ξέρω κι εγώ πόση ώρα αλλά θυμάμαι πως μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο τελείωσα..

Δε με άφησε να του κάνω τίποτα, με φίλησε στο στόμα και μπήκε βαθιά μέσα μου, ένιωθα πώς δεν ήξερα τι να κάνω, είχα παραδοθεί τελείως στα χέρια του και με έκανε ο,τι ήθελε, πραγματικά...

Υπήρξαν κι άλλες έντονες μέρες και βραδιές στην Νάξο ώσπου μου ανακοίνωσε πως θα έρθει μαζί μου στην Αθήνα, και θα μείνει... 

Πλέον έχουμε δυο χρόνια μαζί και ήμαστε σαν την πρώτη φορά..

Ελπίζω να κρατήσει για πάντα...!


Καλό βράδυ σε όλους !


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις