Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015

The "M" File



Επειδή σήμερα νιώθω ρομαντικούλα, (σε αντίθεση με την προηγούμενη βδομάδα που η στήλη ήταν εντελώς απαίσια και αντι-Μαρία) σκέφτηκα να σας δείξω ένα μικρό κείμενο απ το ημερολόγιό μου.

18/6/2015
1:32
a.m.

Ένα απ τα λίγα πράγματα που μου αρέσουν το καλοκαίρι είναι το θερινό σινεμά και τα βράδια στο μπαλκόνι. Για να πω την αλήθεια δεν έχουν και μεγάλες διαφορές αυτά τα δύο. Ιδιαίτερα όταν έχει και λίγο αυτό το διακριτικό αεράκι που σου επιτρέπει να κουκουλωθείς με την αγαπημένη σου ζακέτα. Απόψε νιώθω όμορφα. Κάθομαι στο μπαλκόνι με το λάπτοπ μου, μια χουχουλίαρικη ζακέτα και χαζεύω τα δέντρα που χορεύουν απαλά μαζί με το αεράκι. Είναι η στιγμή που θες να έχεις κάποιον δίπλα σου και σε φιλάει απαλά. Ίσως να κουλουριαστείτε και με την ίδια κουβέρτα καθώς βλέπετε ταινία.
Woody Allen θα ήταν καλή επιλογή. Όσο για την κουβέρτα; Δεν έχει σημασία που είναι καλοκαίρι το βράδυ πάντα έχει ψύχρα. Το βρίσκω ένα απ τα πιο όμορφα πράγματα του καλοκαιριού.

Πολλές φορές σκέφτομαι πόσο θα ήθελα να έχω κάποιον να πηγαίνουμε συνέχεια θερινό. Για κάποιο λόγο το βρίσκω πολύ ρομαντικό, αρκεί να έχεις δίπλα σου το σωστό άτομο. Κανείς δεν έχει βρεθεί ακόμα να κάνει αυτή την ατμόσφαιρα πιο ιδιαίτερη. Το φαντασιώνομαι εδώ και χρόνια. Καμιά φορά φοβάμαι πως δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ.

Είναι αργά τώρα. Ο ήχος του αέρα και των φύλλων σχεδόν με νανουρίζει. Δεν θέλω να πάω για ύπνο, θέλω να κάτσω λίγο ακόμα…
Νομίζω όμως ότι για απόψε έχω πει όσα ήθελα να πω.. Καληνύχτα.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις