Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

Passion Time



Στους δύο τρίτος δε χωράει...(;)
Δε νομίζω...

Πάντα μου άρεσε το σεξ.. 
Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να πειραματίζεται... 
Έφταιγε βέβαια που ωρίμασα πριν την ώρα μου, αλλά πιστεύω πως αν δε το ήθελα πραγματικά δε θα έκανα τίποτα...
Φυσικά και δε μου άρεσαν οι μόνιμες σχέσεις.. 
Ήθελα απλά να περνάω καλά..
Μέχρι που γνώρισα τον Δημήτρη...
Ήταν ακριβώς το ίδιο με εμένα απλά στο αρσενικό..
Είχαμε ξεκαθαρίσει από την αρχή το τι θέλουμε και ήμασταν πολύ καλά με αυτό...

Στο κρεβάτι ήταν φωτιά, δεν ήθελα κάτι παραπάνω..
Τις φίλες μου τις είχα, το καλό σεξ επίσης δε μου έλειπε τίποτα..
Και όσο για τον έρωτα και τις χαζομάρες δεν ήθελα ούτε να τα ακούω... 
Ήμουν πολύ καλά..

Ένα βράδυ που είχαμε βγεί για μια χαλαρή μπύρα μου γνώρισε την ξαδέρφη του.. 
Δούλευε ως σερβιτόρα..
Μέτα από πολλές μπύρες τελικά, μου ψιθύρισε στα αυτί πως θα ήθελε πολύ να με δει να την γλύφω...
Ερεθίστηκα κατευθείαν, πριν καν κάνω την σκηνή στο μυαλό μου..
Μετά από λίγο μου είπε πως ήταν λεσβία και πως της άρεσα πολύ..
Με είχε δει μια φορά που είχα παει σπίτι του και τον είχε ρωτήσει για μένα..

Πολύ όμορφη κοπέλα η Αρετή, με μαύρα μακριά μαλλιά, πράσινα μάτια, και ένα ιδιαίτερο σώμα με υπέροχες καμπύλες...
Ο Δημήτρης μου είπε πως θα την περιμέναμε να σχολάσει γιατί έπρεπε να την γυρίσει εκείνος στο σπίτι της αφού το αυτοκίνητο της είχε χαλάσει..

Εγώ πάλι, δε περίμενα την ώρα να την πάμε και να φύγουμε για το σπίτι του δεν άντεχα άλλο είχα ανάψει όσο ποτέ...
Φυσικά και δε περίμενα το τι ακριβώς θα ακολουθήσει...

Με το που σχόλασε, λοιπόν φύγαμε..

Είχαμε πιει και οι τρεις η αλήθεια είναι, αλλά σίγουρα καταλαβαίναμε την ηλεκτρισμένη ατμοσφαίρα που υπήρχε...

Με το που φτάσαμε σπίτι της μας πρότεινε να ανέβουμε για ένα τελευταίο ποτό με την δικαιολογία πως δεν είχαμε μιλήσει καθόλου όλη την βραδιά, εγώ δεν ήθελα καθόλου, ήθελα απλά να μας αφήσει μόνους...

Με τα πολλά ανεβήκαμε..

Μας έβαλε από ένα πότο και κάθισε ανάμεσά μας..
Την παρατηρούσα, ήταν πραγματικά πολύ όμορφη...

Κάποια στιγμή ο Δημήτρης πήγε στην κουζίνα να φέρει νερά, έγειρε προς το μέρος μου και μου είπε πως της άρεσα..
Προτού συνειδητοποιήσω τι γινόταν αρχίσαμε να φιλιόμαστε, παθιασμένα..
Ο Δημήτρης είχε έρθει κι το μόνο που έκανε ήταν να μας κοιτάει με το στόμα ανοιχτό και φυσικά χωρίς να μας διακόπτει για κανένα λόγο...

Με ξάπλωσε στον καναπέ, και άρχισε να μου βγάζει τα ρούχα, παράλληλα έβγαζε και τα δικά της, μέχρι που μείναμε μόνο με τα εσώρουχα..

Μου έβγαλε το σουτιέν και έγλυφε δυνατά τις ρώγες μου..
Ώσπου έφτασε εκεί κάτω..
Ήμουν απίστευτα υγρή κρατιόμουν να μην τελειώσω μέχρι που ήρθε και ο Δημήτρης στην παρέα μας και με το που ασχολήθηκε κι εκείνος τελείωσα κατευθείαν...

Έπειτα αρχίσαμε και εγω και η Αρετή να κάνουμε στοματικό έρωτα στον Δημήτρη μέχρι που μας παρακαλούσε να σταματήσουμε...

Με έβαλε στα τέσσερα και με έπαιρνε άγρια και δυνατά, ενω εγω έγλυφα την Αρετή...

Τελειώσαμε και οι τρεις μετα από λίγα λεπτά...


Δε θα ξεχάσω πότε αυτό το βράδυ, όπως και τα άλλα που ακολούθησαν....


Καλό Βράδυ σε όλους...!


By Panagiota 

2 σχόλια:

Γιάννης είπε... at 21 Σεπτεμβρίου 2015 - 9:24 μ.μ.

Τυχερός ο Δημήτρης!

Panagiotoula Pz είπε... at 21 Σεπτεμβρίου 2015 - 9:45 μ.μ.

Ναι.. οντως.. Ευχαριστώ που με διάβασες.! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις