Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

Αndre@s the N!ghtWriter-ΠΡΕΜΙΕΡΑ



Καλησπέρα σας!!Ελπίζω να περάσατε ένα σούπερ καλοκαίρι και πλέον μαζί πάμε και για έναν σούπερ χειμώνα,τα νέα μου πολλά,θα τα λέμε όπως κάθε φορά,νομίζω ότι μετά από 4 χρόνια που κάνω αυτή τη στήλη γνωριζόμαστε πολύ καλά !!Ας ξεκινήσουμε.....

LAUGH TIME
Σε αυτή την ενότητα θα έχω πάντα κάτι αστείο!
Σήμερα έχουμε την αγαπημένη Αννιτα Πανια,Πάμε να θυμηθούμε ένα αστείο περιστατικό που της έτυχε στον αέρα της εκπομπή...




MY NEWS,MY STORIES,MY OPINION

Αυτό το καλοκαίρι με μια λέξη ήταν μέτριο,προς τα πάνω όμως,δηλαδή σαφώς και έχω περάσει καλύτερα καλοκαίρια αλλά οκ..
Πήγα σε 3 γάμους (εκτός Αθηνών) και στο κλασσικό οικογενειακό μέρος που πηγαίνω κάθε χρόνο.
Κάναμε τα μπάνια μας,μαυρίσαμε,πήγαμε σε 4-5 beach party και όλα καλά!!
Προς το τέλος Αυγούστου και ενώ έχω επιστρέψει πια από τις διακοπές στην Αθήνα,καλούμαι για πρώτη φορά να τα ''βρω'' με τον ευατο μου,σαφώς υπήρξε κάποια αφορμή,η γνωριμία μου με κάποιους ανθρώπους,τους οποίους και ζήλεψα για το γεγονός ότι ζουν όντως την ζωή του,η φράση αυτή δεν σημαίνει ότι κάθε βράδυ είναι στα κλαμπ και ξενυχτάνε κλπ,την ζωή σου την ζεις όταν αγαπήσεις τον ευατο σου,διότι τότε η αυτοπεποιθηση φτάνει το ταβάνι,τα κοπλεξ κλειδώνονται στο υπόγειο συν του ότι αποκτάς μια απίστευτη αισιοδοξία γενικώς,αποδοχή του εαυτό σου λοιπόν,με τα στραβά με τα καλά ,αποδοχή αυτή είναι η λύση,το ξέρω σας έχω μπερδέψει αλλά θα σας αναλύσω το θέμα εκτενέστερα στις επόμενες στάλες...
Κλείνοντας θέλω να σας δείξω ένα βίντεο που είδα κάποια στιγμή το καλοκαίρι και πραγματικά με συγκλόνισει, είναι ευρέως γνωστό ότι το κινητό-iphone είναι εθιστική συνήθεια-σκουλαρίκι του ανθρώπου,πας σινεμά παίζεις με το κινητό,πας για καφέ το ίδιο,πας σχολή το ίδιο,οδηγάς?το ίδιο,το βίντεο έχει να κάνει με την οδήγηση,δείτε λοιπόν που μπορεί να οδήγηση αυτός ο εθισμός αν δεν βάλουμε μέτρο..Προσοχή θα σοκαρίστητε  







Relaxing Time


To καλοκαίρι τελείωσε,αλλά δεν υπάρχει λόγος στεναχώριας και ο χειμώνας έχει τα καλά του,όπως δηλαδή τα Χριστούγεννα!! Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε τέλεια!!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ


By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις