Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

Inst@men!a


Γειά σας φίλοι μου..Πώς περνάει έτσι ο καιρός.Καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!!
Το φετινό καλοκαίρι που λέτε συνέβη μια "κοσμογονία" για εμένα.Έφτιαξα Instagram.Το βλεπα,το ξαναέβλεπα,αλλά δεν έπαιρνα την απόφαση.Ώσπου μια μέρα μου δόθηκε η αφορμή να το φτιάξω.Και ποια ήταν αυτή;;;Η απάντηση είναι το πόσο καμμένη γίνομαι ώρες ώρες.Ήθελα να βλέπω τις φωτό που ανεβάζουν διάσημοι,και αν δεν είχα δικό μου λογαριασμό δεν μπορούσα.Τον φτιάχνω,και αυτομάτως,επειδή συνδέθηκα μέσω fb,με ακολούθησαν κάποιοι φίλοι.Το Instagram με έσωσε για τον εξής λόγο.Ένα ψώνιο με τις φωτό το έχω,οπότε τώρα ήρθε και έδεσε.Όποτε μου αρέσει κάτι,τσαακ το φωτογραφίζω και το ανεβάζω..Και την αφεντιά μου βεβαίως βεβαίως.Ευτυχώς έχω λίγους followers.Αντί λοιπόν να ανεβάζω στο fb,που πάντα είχα ενδοιασμό,γιατί η ιδέα του fb δεν είναι ακριβώς ή μόνο οι φωτό,ανεβάζω συνέχεια στο instagram,που είναι αποκλειστικά αυτό,και ηρεμώ.
Φέτος λοιπόν,μου έγιναν 3 προτάσεις,ανάμεσά τους και αυτή,για το Instamenia,την οποία αποδέχτηκα αμέσως.Στην ουσία απέκτησα ένα δεύτερο Instagram,μέσα από το οποίο θα μοιράζομαι ό,τι περίεργο δω μέσα στην εβδομάδα.
Για να αρχίσουμε λοιπόν!!!


Λατρεμένο ηλιοβασίλεμα κάπου στην Αθήνα,στο οποίο είχα και σουξέ τρομάρα μου!!!!

Παραλία στην Αλισσό,Πάτρα.Ιούλιος.Είχα πάει σε ένα γάμο..

Η λατρεμένη μου Πλάκα..

Η πατρίδα μου,η πανέμορφη Καβάλα!!!!!!!!

Η αγαπημένη μου συνήθεια τώρα τελευταία,να θαυμάζω τη θέα,από το καλύτερο σημείο της πόλης μου.

Η φιλενάδα που έκανα μόλις χθες στα βουνά.Και ήταν ιδιαίτερα παιχνιδιάρα!!!!!

Αυτό ήταν για σήμερα φίλοι μου,υπόσχομαι ότι την επόμενη Πέμπτη θα είμαι λιγότερο φλύαρη!!!!! 
Πολλά φιλιά!!!!









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις