Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015

Andre@s the NightWriter



Καλησπέρα σας!!!


LAUGH TIME
Aς αρχίσουμε τη στήλη με γέλιο!!
Πάμε να δούμε καποιες από τις μοναδικές στιγμές γέλιου που μας έχει χαρίσει η μοναδική Σασα!



NEWS

Σήμερα ακούσαμε το κομμάτι που θα συνοδεύει τη νέα ταινία του james Bond
Άραγε θα καταφέρει ο ερμηνευτής sam smith να ξεπεράσει την Adele??




MY NEWS,MY STORIES,MY OPINION


Για ακόμα μια φορά βρεθήκαμε μέσα στα μπλε παραβάν,νομίζω ότι όλοι ελπίζουμε να μην ξαναπάμε σύντομα,αυτή τη φορά δεν ήμουν εφορευτική επιτροπή και έτσι πήγα χαλαρός να ψηφίζω,όσο χαλαρός γινόταν καθώς μέσα στο μυαλό μου πάλευαν τα δυο κόμματα που είχα στο νου με σκοπό το ένα να φάει το άλλο,Ναι,καθώς εγώ και αυτή τη φορά άσκησα το εκλογικό μου δικαίωμα και διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως με αυτούς που δεν το έκαναν,σαφώς είναι δικαιολογημενοι όσοι χρειάζονται να πάνε επαρχία,οι υπόλοιποι όμως όχι,κατά την προσωπική μου άποψη η αποχή δεν είναι πολιτική στάση είναι ελληνική βλακεία,ωραία βαρεθήκατε τις εκλογές,ωραία ήσασταν το 45% και?τι κερδίσατε?θεωρείτε ότι αυτή η στάση τη δεδομένη στιγμή βοηθάει?
Η το κάνατε για να ασκείτε ελεύθεροι και χωρίς το τύψεις το ελληνικό επάγγελμα που ονομάζεται κράξιμο??
Όσο αναφορά εμένα ψήφισα για πρώτη φορά Αλεξη ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πλέον είμαι συριζαιος.Το έκανα γιατί τα 3 τελευταία χρόνια πέρασα από πολλά κόμματα και αρχηγούς και θεώρησα ότι σε αυτές πρέπει να δώσω μια ευκαιρία και σε αυτόν και μακάρι να τα καταφέρει,ξέρω βέβαια ότι όποιος και να ήταν πρώτος ήταν δεδομένη η πορεία(το έχουμε υπογράψει άλλωστε) όποτε σκέφτηκα ότι μιας και το υπέγραψε ας το τρέξει κι ολας ,ας μην γυρίσουν οι προηγουμενοι. αυτά είχα να σας πω για τις εκλογές και περιμένω σχόλια(αν θέλει κάποιος να σχολιάσει).

Aυτο ήταν,τελειώσαμε,θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!Μέχρι τότε να είστε αισιόδοξοι η έστω να το παίζετε,βοηθάει εξίσου.

Relaxing Time





By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις