Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015

Wake Up...It's Summer! (by Panagiota - David)




Καλημεραααα, στην πιο όμορφη παρέα του blog μας!
Ελπίζω να είστε ΟΛΟΙΙΙ καλαααα!
Είμαι η Παναγιώτα κι αυτή είναι η αγαπημένη σας καλοκαιρινή στήλη!

My summer so far

Μπορώ να πω πως ήταν πολύ καλό, με την κατάλληλη παρέα, έτσι όπως έπρεπε..

Είχαμε και την απονομή μας, πήρα και δυο βραβεία, και χάρηκα τόσο πολύ!

Πήγα και στην Ιο διακοπές με τις κολλητές μου και πέρασα πολύ όμορφα, δεν θέλαμε να γυρίσουμε πίσω..
Υπέροχο νησί αν και πολύ παρεξηγημένο....  

Σίγουρα βέβαια με περιμένουν ποοοολλες στιγμές ακόμα φέτος το καλοκαίρι..! 
Θα τις μάθετε, να είστε σίγουροι...!

Η αλήθεια είναι πως ποτέ δε μου άρεσε το καλοκαίρι..
Για την ακρίβεια μου την ΣΠΑΕΙ...! 

Κάποιοι λένε πως ανάλογα με τον μήνα μου έχεις γεννηθεί σου αρέσει και η αντίστοιχη εποχή, ίσως έχουν δίκιο, γιατί εγώ λατρεύω τον χειμώνα...

Το καλοκαίρι έχει το εξής αρνητικό, στάζεις, στην κυριολεξία στον ιδρώτα (αν μυρίζεις είναι ακόμα χειρότερο, ΧΑΧΑΧΑΧΑ)

Να πω κουράγιο σε αυτούς που θα μείνουν Αθήνα ή οπουδήποτε και δεν έχουν αμάξι να πηγαίνουν στην παραλία, κουράγιο με τα μέσα!!!

Πριν περάσουμε στον David, γιατί ξέχασα να σας πω πως γράφουμε μαζί αυτή την στήλη σήμερα, θέλω να σας δώσω και μια συνταγή για Smoothie Φράουλα!!

 Για ένα ποτήρι:

-1 κούπα φράουλες
-1 κουταλιά μέλι
-1 κούπα γάλα (συμπυκνωμένο για πιο παχύρρευστη υφή)
-φύλλα μέντας (προαιρετικά)
-1 ολόκληρη φράουλα για το σερβίρισμα
-αστεράκια σοκολάτας γάλακτος (προαιρετικά) ή πολύχρωμη ζάχαρη

Χτυπάτε τις φράουλες στο μούλτι, προσθέτετε το μέλι και το γάλα και ξαναχτυπάτε! Αν θέλετε να έχει υφή παγωτού, μπορείτε είτε να προσθέσετε τριμμένο πάγο, είτε να χρησιμοποιήσετε φράουλες που θα έχετε καταψύξει.. 
Στολίζετε με πολύχρωμα καλαμάκια, ομπρελίτσα, φρέσκια φράουλα ή φύλλα μέντας, ζαχαρωτά ή ο,τι άλλο σας αρέσει!


Καλή σας απόλαυση!

Και ένα τραγούδι που έχω ξεχωρίσει για φέτος είναι αυτοοοο!




Καλημέρα κι από μένα. Είμαι ο David και θα συμφωνήσω απόλυτα με την Παναγιώτα για το καλοκαίρι. Κι εγώ ποτέ μου δεν το χώνεψα, παρόλο που έχω γεννηθεί Ιούνιο.

Βέβαια έχει μια γοητεία με την έννοια ότι όλα κυλούν πιο νωχελικά και σε μερικές περιπτώσεις η ανάλαφρη αυτή διάθεση σε κάνει να νιώθεις πιο ωραίος, πιο ξεκούραστος και πιο ευδιάθετος με μία βασική προυπόθεση...Να κάνεις διακοπές! Γιατί εάν είσαι στην Αθήνα και μάλιστα εργάζεσαι τότε είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΟΛΑΣΗ!

Το smoothie φαίνεται τέλειο και θα το δοκιμάσω σύντομα!

Πριν αποχαιρετήσω κι εγώ θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους αναγνώστες μας που μου χάρισαν 3 βραβεία στη φετινή μας ψηφοφορία.

Αποχαιρετώ κι εγώ με ένα τραγούδι και εύχομαι να περνάτε τέλεια!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις