Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

Wake Up...It's Summer! (with Marillia)




Γεια σας γλυκούλια μου! Είμαι η Marillia και σήμερα είναι η σειρά μου να σας κρατήσω συντροφιά.


My Summer so far.

Όπως όλοι ξέρουμε για μία ακόμα φορά ήρθε αυτή η εποχή που παρόλο που ζεσταίνεσαι για κάποιο λόγο ψήνεσαι με τις ώρες κάτω απ τον ήλιο, η εποχή που τα κουνούπια και οι κατσαρίδες έχουν περισσότερη δουλειά και από ξενοδοχεία μέσα Αυγούστου, η εποχή που έτσι και αναγκαστείς να μείνεις Αθήνα από μέσα Ιουλίου και μετά εύχεσαι καλύτερα να σε είχαν πετάξει κατευθείαν στην Μόρντορ. Φυσικά μιλάω για το αγαπημένο μας καλοκαίρι! 



Μέχρι στιγμής το καλοκαίρι μου περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις βαρεμάρας, υπερβολικής ζέστης (αν και βρίσκομαι στο νησί) και κάψιμο μύτης παρόλο που κάθε μέρα στην παραλία είμαι τυλιγμένη με πετσέτες για να μην με πιάνει ούτε σπιθαμή ήλιου! What the fuck Sun! Όχι δεν είμαι απ αυτούς που περνάνε τόσο τέλεια όσο θέλει το STAR να δείχνει ότι περνάνε όλοι αυτοί οι χιμπατζήδες στην Μύκονο.




Και περνάμε στο επόμενο παιχνίδι μας “Συμπληρώστε τα κενά”


Το Καλοκαίρι μου την σπάει γιατί ΣΙΧΑΜΕΝΑ ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ! Και όποιον ξανά ακούσετε να λέει “αα εμένα δεν με τζιμπάνε ρεε” ή “Πως κάνεις ρε έτσι ένα κουνουπάκι είναι” να ξέρεται ότι τους έχουν καταβάλει η μυστική υπηρεσία εντόμων και τους έχουν μετατρέψει σε εντομορομπότ. Ρε! Που τα πουλάτε αυτά? Δεν θα με πιάσετε ποτέ ζωντανή!


Και για να κλείσουμε αισιόδοξα αυτή την εύθυμη στήλη για σήμερα, σας ετοίμασα και ένα τραγουδάκι! 




Άντε καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!  Και να φοράτε πολλά ρούχα ακούτε?? Τα κουνούπια είναι παντοουυυυ! :D    

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις