Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

Wake Up...It's Summer! (by Menia)


 Γειά σας φίλοι μου!!!Τι μου κάνετε;;;Για πότε έφτασε το καλοκαίρι χαμπάρι δεν πήρα,όπως δεν θα πάρω χαμπάρι και πότε θα φύγει..Έτσι βρέθηκα και εγώ στο Wake Up It's summer!
 Πάμε λοιπόν!!!

My summer so far.....

Το καλοκαίρι μου μέχρι στιγμής ήταν ατέλειωτο κλάμπινγκ,Μύκονοοοος,θάλασσα και πάει λέγοντας..
ΟΥΤΕ ΚΑΝ!!Μέχρι αρχές Ιουλίου είχα εξεταστική,στην οποία αποφάσισα να μην είμαι τουρίστρια(άντε τρέχα καλοκαιριάτικα στο κέντρο),ε,κατά τα άλλα έκανα και κανα μπάνιο στη θάλασσα,και ήπια και κανά παραθαλάσσιο ξέμπαρκο καφέ..Τόσο συναρπαστικά!!!!!!!!!!

Το καλοκαίρι μου αρέσει γιατί....
Το καλοκαίρι μου αρέσει γιατί σου δίνει τη δυνατότητα να γεμίσεις τις μπαταρίες σου,να χαλαρώσεις,και κυρίως να απολαύσεις τη θάλασσα!!!!!Μου φαίνεται όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι θα την βγάλω σε μια ακροθαλασσιά να πίνω καφέδες και να διαβάζω βιβλία..

Το καλοκαίρι μου την σπάει γιατί...
Το καλοκαίρι μου την σπάει γιατί πρώτον μας θυμούνται κάποιοι ''φίλοι'',βλέπε κατσαρίδες,κουνούπια,μύγες..Το ένα πιο συμπαθητικό από το άλλο..Για να μην μιλήσω για την μπόχα που επικρατεί στα μέσα μεταφοράς..Χρησιμοποιούμε και αποσμητικό παρακαλώ.Δεν βλάπτει!!!!Δεύτερον,μου τη σπάει για όλο αυτό το στυλ,τύπου Μύκονοοοοος που κυριαρχεί...Δηλαδή αν πάμε σε ένα πιο ήσυχο νησάκι τι θα πάθουμε;;;;;
Και τέλος δεν θέλω τους εξωφρενικούς καύσωνες,για να μπορώ να πηγαίνω πιο ευχάριστα στη θάλασσα και να μην βαριέμαι...

Summer song.... 
Ένα παλιό,αλλά κλασσικό τραγούδι για τους καλοκαιρινούς έρωτες..

Θα σας αποχαιρετήσω με μια δικιά μου εικόνα από την αγαπημένη μου απόμερη παραλία!!!!!!!!


Σας εύχομαι Καλό καλοκαίρι και πολλές πολλές βουτιές!!!!  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις