Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Men!ou$


Γεια σας φίλοι μου!!!Τι μου κάνετε!!!!
Έχουμε αρκετές μέρες να τα πούμε...
Πολλοί λόγοι συνετέλεσαν βέβαια..

Να πω ότι αυτή θα είναι η τελευταία στήλη για φέτος..
Για πάμε τώρα στα δικά μας.
Που λέτε,αν έγραφα τώρα για τη Eurovision,που έχει περάσει μια βδομάδα και κάτι,κάποιες ψυχές θα έλεγαν περσινά ξινά σταφύλια.Όπως καταλαβαίνετε τρώμε και λογοκρισία εδώ πέρα..Αμ πώς!
Οπότε γιουροβίζιον γιοοκ!!
Επειδή έχω καιρό να γράψω και ξεσυνήθισα,θα εκφράσω κάποιες σκέψεις σκόρπιες.

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή με πιάνει μια μορφή κατάθλιψης..Όλα μου φταίνε..Από τη σχολή,τις φιλίες,τα γκομενικά,το χρόνο που περνάει και δεν γυρίζει πίσω.Όλα,όλα..
Βασικά μου φταίνε όλο το χρόνο,απλά τώρα γίνονται εντονότερα,σε ανυπόφορο σημείο.
Ένας λόγος λοιπόν της απουσίας μου ήταν αυτός.Έχω τις κλειστές μου..Σας έχει συμβεί να νιώθετε ότι δεν έχετε κανέναν δίπλα σας κ ότι είστε τελείως μόνοι;Σας έχει συμβεί να νιώθετε ότι περνάει ο χρόνος και γλιστράει μέσα από τα χέρια σας;Ότι μια μέρα θα ξυπνήσετε,θα έχετε φτάσει 40 και θα αναρωτιέστε τι καταφέρατε στη ζωή σας;Ή μαλλον τι ΔΕΝ καταφέρατε..
Και όλα αυτά ενώ βλέπετε γνωστούς να διασκεδάζουν,να προχωράνε και να περνάνε καλά.
Συγνώμη που το τελευταίο άρθρο αυτής της σεζόν είναι τόσο απαισιόδοξο,αλλά αυτή τη στιγμή έτσι μπορώ να εκφραστώ.

Σε αυτό το σημείο να πω ότι έχουμε και τα The A city Awards,και αν δεν σας κάνει κόπο ψηφίστε το Menious.
http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html

Να σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι και να κάνετε ό,τι σας ευχαριστεί.

Δεν ξέρω αν θα είμαστε μαζί με το Menious από Σεπτέμβρη,ή με κάτι άλλο,ή και με τίποτα,γιατί έχω έρθει σε ρήξη με τα αφεντικά του blog..

Αυτά από μένα
Kisses
Menia






2 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε... at 2 Ιουνίου 2015 - 11:53 π.μ.

καλημερα αγαπημενοι μου φιλοι! περασα να ευχηθω καλο μηνα και καλο καλοκαιρι! φιλακια πολλα!

Menia είπε... at 2 Ιουνίου 2015 - 12:35 μ.μ.

Καλημέεραα!!Καλό μήνα να έχουμε!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τη βόλτα που έκανες!!! :) :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις