Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2015

Andre@s the NigtWriter- The End



Καλησπέρα σας και καλώς ήρθατε στο τελευταίο Andre@s the NigtWriter!!

WTF NEWS
18 από τις πιο εκκεντρικές σαγιονάρες που κυκλοφορούν (1)Θέλετε να κλέψετε τις εντυπώσεις φέτος στις παραλίες???Ε τότε μια είναι η λύση σαγιονάρες ''Παππους του ΝΕΜΟ'',σου λέει το τελευταίο in στην μόδα,δεν έχω ιδέα που κυκλοφορούν,αλλά άμα τις δείτε,πάρτε τις!!!!!!!!!


MY NEWS,MY STORIES,MY OPINION
Κάποια πράγματα για φέτος,Ηταν μια πολύ καλή σεζόν για εμένα στο σύνολο,πιστεύω,Αγαπημένη μου σειρά φέτος ήταν η Εθνική Ελλάδος,Ηταν μακράν ότι καλύτερο αμέσως μετά και σε απόσταση αναπνοής βάζω το πολυαγαπημενο παρτάλι,Γενικώς είχε καλά πράγματα η tv φέτος.
Oσο αναφορά το blog ,φώτος είχα το crazy m!nds,ένα σενάριο που μου αρέσει τρελά και που θα συνεχιστεί του χρόνου.
Επαγγελματικος φέτος έκανα άλματα μιας και σπουδάζω αυτό που είχα φανταστεί για εμένα,που σημαίνει ότι ήδη έχω πετύχει ένα στόχο και είμαι σίγουρος ότι του χρόνου θα κάνω πολλά και ωραία πράγματα...
Πάμε να μιλήσουμε και για τις διακοπές μας λιγάκι,αφού πρώτα τοποθετηθεί επί του θέματος η marillia
Καλησπέρα Ανδρέα! Εμένα η χρονιά μου φέτος ήταν κάπως περίεργη μιας και τελείωσα την σχολή και ήμουν σπίτι να μοιζεριάζω κάπως. Κατά τα άλλα ήσυχα. Αγαπημένη σειρά στην τηλεόραση ήταν οι Ηρωίδες! Είναι μια σειρά που δύσκολα συναντάς στην ελληνική τηλεόραση. Για μένα είναι μια σειρά εξαιρετικά σκηνοθετημένη καθώς το σενάριο είναι άκρως ανθρώπινο και τα γεγονότα εξελίσσονται όπως και στην πραγματική καθημερινή μας ζωή. Αυτό που μου αρέσει όμως πιο πολύ είναι και ο ιδιαίτερος θεατρικός χαρακτήρας που πολλές φορές έχεις την αίσθηση οτι όλα είναι μαγικά. Εξαιρετική δουλεία και άκρως καλλιτεχνική. Άλλες σειρές που είδα φέτος ήταν το Breaking Bad και το Pretty little liars που καλύτερα να μην τα αναλύσω τώρα γιατί θα μιλάω μέχρι αύριο. Όσο για το blog φέτος δεν κατάφερα να γράψω πολλές στήλες αλλά ελπίζω μία μέρα να επανέλθω με κάτι διαφορετικό εφόσον έχω χρόνο και όρεξη. Το μέλλον μετά το καλοκαίρι δεν ξέρω ακριβώς τι θα μου φέρει αλλά ελπίζω και γω να μπορέσω να κάνω κάποια πράγματα που ήθελα από πάντα!


Εγω απο την αλλη,Σίγουρα θα πάω σε νεροτζουλιθρες ως παιδάκι που δεν μεγαλώνει ποτέ,
Ωστόσο αυτό που θα ήθελα θα ήταν να πάω κάπου-οπουδήποτε διακοπές για 1,5 μήνα μακριά από την Αθήνα και από όλους ,Facebook και ίντερνετ δεν θα τα ήθελα ούτε για αστείο,διακοπές άλλωστε είναι,η tv το καλοκαίρι δεν έχει τίποτα,οπότε ηρεμούμε και από εκεί,ναι λοιπόν και θα ήθελα να μένω κοντά σε παραλία και από εκεί και πέρα δεν θα με πειράζει τίποτα,τώρα που το ξανασκεφτομαι ίσως camping είναι ο αγαπημένος μου προορισμός,Γενικά αν ειχα το budget θα έκανα πολλά,τώρα που δεν το έχω,πρέπει να δω τι άλλο μπορώ να κάνω αυτά.




Σε αυτό το σημείο να υποδεχθούμε φυσικά τη Marillia αλλά όχι μόνη της σήμερα είναι μαζί μας ο David -O Δημιουργός της Σιωπηλής ενοχής!!!Παμε Marillia να του κάνουμε κάποιες ερωτήσεις!

1.Απο που επνευστηκες τη Σιωπηλη ενοχη?? Από το 2012 που βγήκε στο The A city η πρώτη φανταστική ιστορία από το Γιώργο μπήκε στο μυαλό μου να γράψω κι εγώ μια δική μου αλλά δεν το τόλμαγα. Το καλοκαίρι όμως σκέφτηκα και οργάνωσα στο μυαλό μου τη Σιωπηλή Ενοχή και αφού το συζητήσαμε και μεταξύ μας αποφάσισα να την προχωρήσω. 2.Πως αισθάνεσαι που παει καλα? Χαίρομαι πολύ που αρέσει στους αναγνώστες μας και πραγματικά λυπάμαι αν σε σημεία τους κούρασα καθώς σε ιστορίες με κεντρικό άξονα το μυστήριο είναι εύκολο να γίνει ''κοιλιά'' και ο αναγνώστης να κουραστεί. 3.Το τελος θα ειναι ανατρεπτικο?δωσε καποια στοιχεια Το στοιχείο της ανατροπής είναι σχετικό καθώς κρίνεται ανάλογα με το ποιον από τους ήρωες θεωρεί κανείς περισσότερο ή λιγότερο ένοχο, πάντως σίγουρα δε θα μείνουν στον αναγνώστη απορίες και αναπάντητα ερωτήματα. 4.Πως ηταν η φετινη σεζον για το the a city?Ποιες στηλες ξεχωρισες? Η αγαπημένη μου στήλη φέτος ήταν το Crazy Minds καθώς με έκανε να γελάω πολύ! 5.Κανε μας ενα σχολιο για τους συντατες Οι συντάκτες που γνωρίζω προσωπικά είστε εσύ, η giota pz, η menia, η marillia και ο γιώργος. Είμαστε πάρα πολύ διαφορετικοί μεταξύ μας αλλά θεωρώ ότι έχουμε μεγάλη χημεία γι αυτό και έχουμε κρατήσει ζωντανό το blog όλα αυτά τα χρόνια. Ξεχωρίζω τον καθένα σας για διαφορετικούς λόγους. - Σε ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία στα βραβεία. - Κι εγώ ευχαριστώ!

Κάπου εδώ φτάσαμε στο ΤΕΛΟΣ της σημερινής μας στήλη,να ευχαριστήσω τη Marillia που ήταν μαζί μου φέτος εδώ και να σας θυμίζω ότι μπορείτε να ψηφίζεται τη Marillia ,το Αndre@s the NightWriter ΑΛΛΑ και το Crazy m!Nds στα φετινά βραβεία του blog μας,Ψηφίστε εδώ:http://theacity.blogspot.gr/p/the-city-awards-2015.html
 Καλό καλοκαίρι σε όλους

Relaxing Time

Βy Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις