Σάββατο, 30 Μαΐου 2015

The Passionate




Τελικά τι είναι ο έρωτας...; 

Συνήθως, όποτε ερωτευόμαστε ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε δεν αναλωνόμαστε σε διάφορες "αγάπες"....

Αυτό έλεγα πάντα στις φίλες μου που πίστευαν πως αυτό που ένιωθαν, ήταν έρωτας ενώ ήταν μόνο ένας απλός, έντονος ενθουσιασμός....

Ο έρωτας είναι κάτι μαγικό...
Κάτι που όταν το νιώσεις δε θες να σκέφτεσαι τον εαυτό σου σε άλλη αγκαλιά, σε άλλα χέρια, σε άλλο στόμα να να ακουμπάει τα χείλη σου και όλο σου το κορμί...

Έτσι ένιωσα κι εγω όταν τον γνώρισα...

Αλλά βγω όντως ήμουν ερωτευμένη, όχι όπως εκείνες που κάθε μήνα άλλαζαν συνέχεια σύντροφο...

Εγώ ήθελα, και θέλω μόνο έναν...
Ήμασταν μαζί όσο μπορούσαμε..
Ζήσαμε τον ερωτά μας όσο μας επέτρεψε ο χρόνος, χωρίς να ξέρουμε τι θα μας ξημέρωνε η μέρα...

Ο Νίκος ήταν άρρωστος...
Όταν τον γνώρισα δε μου το είπε κατευθείαν γιατί πίστευε πως αν το μάθαινα, θα έφευγα, κι εγω, όπως οι άλλες, έτσι έλεγε...
Δεν είχε καταλάβει όμως πως εγω δεν ήμουν σαν τις άλλες...

Όταν κατάλαβα πως κάτι δε πήγαινε καλά, τον έπιασα και μιλήσαμε, και τότε μου είπε πως είχε καρκίνο, σε αρκετά προχωρημένο στάδιο...

Τότε κατάλαβα τον λόγο που έλειπε κάποιες συγκεκριμένες μέρες και συγκεκριμένες ώρες, και δεν ήταν για την δουλεία του...
Γιατί ούτε εκεί πήγαινε πλέον...

Δεν είχε όρεξη για τίποτα...
Νόμιζε πως θα τον αφήσω, αλλά εγώ κάθε μέρα του έδινα αποδείξεις πως θα μείνω κοντά του μέχρι και την τελευταία του μέρα..

Λίγους μήνες πριν μπει στο νοσοκομείο, παντρευτήκαμε..
Ήμασταν ήδη έξι χρόνια μαζί, τα τρία τελευταία, συζούσαμε κιόλας και πρόλαβε να με κάνει και μητέρα, έτσι του έλεγα πως όταν θα φύγει, γιατί θα έφευγε, το ήξερε, το ξέραμε και οι δυο, δε θα με άφηνε μόνη, θα είχα και τον γιο μας μαζί...

Οι τελευταίες του μέρες ήταν αρκετά δύσκολες, για όλους μας..
Ήταν ο πιο καλός άνθρωπος που υπήρξε στην ζωή μου...
Ο μοναδικός άντρας που με έκανε να ερωτευτώ στα αλήθεια...

Τώρα δυο χρόνια μετα τον θάνατο του η ζωή μου είναι όπως πριν..
Απλά μαθαίνω να ζω στην απουσία του λόγο του γιου μας...

Θα σε θυμάμαι πάντα και όπως και να έχει, θα ζεις για πάντα μέσα μου...
Σ' αγαπώ....


Μέτα από αυτό το κείμενο λοιπόν, ας πως κι εγώ με την σειρά μου πως μπορείτε να ψηφίζεται το The passionate ή όποια άλλη στήλη σας αρέσει στο παρακάτω link
http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html
!

Ευχαριστώ που με διαβάζατε και φέτος, και ελπίζω του χρόνου να τα λέμε ξανά!


Καλό βράδυ! 


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις