Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

The Passionate




Κι ομως, με άφησες...


Όλα τελικά ήταν μέσα στο μυαλό μου..
Δίκιο είχες...

Εγώ τώρα είμαι εδώ μόνη σε ένα σπίτι να σε περιμένω, κι εσύ είσαι εκεί λίγα μέτρα μακριά μου μονός αλλά καλά....

Πριν λίγες μέρες είχα βρει τον έρωτα μου και τώρα είμαι με άδεια χέρια, με άδεια αγκαλιά, και με την καρδία μου θρύψαλα...

Το όνομα μου είναι Θέτις, και εκείνον τον λένε Φώτη, είναι ο πιο όμορφος και γλυκός άνθρωπος που έχω γνωρίσει, ακόμα και τώρα, που με πλήγωσε...

Τον γνώρισα από ένα φιλικό ζευγάρι σε ένα τραπέζι, τον ερωτεύτηκα κατευθείαν, όχι όμως εκείνος...
Παρ' όλα αυτά όμως μου έδειχνε τελείως άλλα πράγματα..

Πάντα μου έλεγε πως το έχω δει λάθος το όλο θέμα αλλά ποτέ μου δεν πίστευα πως όντως είναι έτσι...

Βγαίναμε μαζί, πήγαινα στο μπαρ που δούλευε, με περίμενε και ήταν με το χαμόγελο στα χείλη του κάθε φορά που έβλεπε το χαμόγελό μου, και ακόμα καλύτερα γιατί ήξερε πως η αιτία αυτού του χαμόγελου ήταν ο ίδιος...

Ένα βράδυ, το τελευταίο μας, ήταν τόσο όμορφο, τόσο ξεχωριστό... 
Με αγκάλιαζε και ήταν όσο τρυφερός ήθελα να είναι...
Του είπα πως τον ερωτεύτηκα από την πρώτη νύχτα που τον γνώρισα και με φίλησε τρυφερά στο μέτωπο και μου είπε να κοιμηθώ...

Την επόμενη μέρα θα έφευγε, είχε γενέθλια η αδελφή του και θα της έκανε έκπληξη..
Έκατσε στην Αίγινα 4 μέρες και σκέφτηκα να μην τον ενοχλήσω...

Όταν γύρισε είχε αλλάξει τελείως η συμπεριφορά του, μου έλεγε πάλι πως δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως νομίζω και πως το έχω παει το θέμα στο άλλο άκρο από μόνη μου...

Μου είπε πως πέρασε πολύ καλά μαζί μου αλλά με βλέπει μόνο σαν φίλη και δε μπορούσε να νιώσει κάτι παραπάνω...

Έκλαψα, ήμουν χάλια αλλά τώρα είμαι ξανά η ίδια κοπέλα που ερωτεύτηκε τον άνθρωπο που την πλήγωσε, και είναι έτοιμη για πολλά ακόμα, καλά και κακά....


Καλό βράδυ σε όλους, και καλή Βδομάδα!..

Φιλια..


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις