Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

The Passionate




Και όταν ο έρωτας γίνεται εφιάλτης....;

Όταν γνώρισα τον Στέλιο ήμουν 20 και εκείνος 25..

Ερωτευτηκαμε με την πρώτη ματιά, κι ας ξέραμε πως οι γονείς μας ποτέ δεν τα βρήκαν, βλέπετε ήταν ανταγωνιστές και ποτέ τους δε τα πήγαν καλά...

Με τον Στέλιο ολοκλήρωσα και έκανα έρωτα για πρώτη φορά..
Μονό στο πρόσωπο του είδα την εμπιστοσύνη που έψαχνα να βρω στους άντρες...

Είχαμε αρκετό καιρό σχέση, οι γονείς μας ευτυχώς το είχαν πάρει καλά που ήμασταν ζευγάρι και έτσι δεν είχαμε γκρίνιες...

Η αλήθεια είναι πως ο Στέλιος ζήλευε πολύ, εγώ καθόλου, από την στιγμή που ήταν μαζί μου, σκεφτόμουν, δεν θα κοίταζε άλλη γυναίκα..

Όπως και έγινε, αλλά εκείνος δεν πίστευε το ίδιο για μένα....

Ένα βράδυ με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να κατέβω να πάμε μια βόλτα, εγω ειχα χαρεί τοσο πολυ, ετοιμάστηκα και τον περίμενα εξω απο το σπιτι μου..

Όταν ήρθε και πήγα να τον φιλησω τραβήχτηκε, αλλα εγω πρόλαβα και μύρισα την αναπνοή του και κατάλαβα πως είχε πιει, ποτέ του δεν έπινε, φοβόμουν αυτούς τους ανθρώπους...

Του ειπα πως ήθελα να φύγω, με κοίταξε, κλείδωσε τις πορτες και εβαλε μπροστα το αυτοκίνητο...

Εκεί τρομαξα ακομα πιο πολύ...

Φτάσαμε σε μια έρημη περιοχή και άρχισε να μου μιλάει, να μου λέει πως ένιωθε για μένα και πως εγώ τον πρόδωσα, ούτε που ήξερα που αναφερόταν...

Μέτα από χρόνια έμαθα πως του είχαν βάλει λόγια, με πλήγωσε που δεν πίστεψε εμένα και πίστεψε τους τρίτους..

Αλλά πιο πολύ με πλήγωσε αυτο που έκανε εκείνη την νύχτα...
Ξέσπασε με τον χειρότερο τρόπο πάνω μου...
Με βίασε...

Η αφορμή του ήταν πως ήθελε να μάθω το πως κάνει "έρωτα" με τις κοπέλες που τον προδίδουν...

Δε ξέρω πως δεν συγκατηθηκα εκείνο το βράδυ και δεν τον σκότωσα πραγματικά...

Τον σιχάθηκα...

Πλέον είμαι καλά..
Δεν έχω σύντροφο, αλλά έχω εμένα και την αξιοπρέπεια μου....


Καλό Βράδυ σε όλους!
Και μην γίνετε ποτέ σας το θύμα....!


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις