Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

Αndre@s the NightWriter



Καλησπέρα σας και καλώς ήρθατε στο προτελευταίο Andre@s the NightWriter!!!


MY NEWS,MY STORIES,MY OPINION


Έγινε και φέτος η Eurovision,Η Ελλάδα μας ψηλοπατωσε καθώς πήρε την 19θέση ανάμεσα σε 27 κρατη που είχε ο τελικός.Το τραγούδι μας ήταν καλό,η Μαρια-Ελενα υπέροχη φωνή αλλά αντικειμενικά υπήρχαν πολύ καλύτερα τραγούδια.
Νικήτρια αναδείχθηκε η Σουηδία,Με έναν πολύ καλό performer και μια ωραία και πρωτότυπη σκηνικά παρουσία για Εurovision,επίσης να πω ότι ψήφισα την σουηδια!!!!!
Ναι παιδιά χάλασα 2 ευρώ και ψήφισα 6 φορές σουηδια,Όχι δεν τα λυπάμαι τα λεφτά μου,
Είναι το πιο ψυχαγωγικό σόου της χρονιάς κατά την άποψη μου,είναι μια φορά το χρόνο.Άρα αυτοί που τα λένε αυτά,προφανώς δεν έχουν ψυχαγωγηθεί ποτέ στην ζωή τους.
Προτιμώ ένα Σάββατο να δώσω 2 ευρώ εκεί πάρα να πάω για ακόμη ένα καφέ η για κάποιο ποτό,Δεν θα πάθω και τίποτα να κάτσω ένα Σάββατο σπίτι μου,Ελληναρα μου!!Που δεν κρατιέσαι κάθε Σάββατο να ζήσεις την ζωαρα σου!!!!Kαι αυτό γιατί είδα πολλούς στα social media να γράφουν καθίστε σπίτι εσείς να δείτε eurovision εγώ θα βγωωω...
Ακόμα να πω ότι δεν θεωρώ πως η ευρωπη δεν μας γουστάρει και για αυτό δεν μας ψήφισε,Είπαμε υπήρχαν πολύ καλά τραγούδια φέτος,Τραγικές απόψεις όπως ότι η Ελλάδα δεν θα ξανακερδίσει ποτέ και τότε το 2005 κέρδισε επειδή η παπαριζου ήταν μισή σουηδεζα δεν θέλω να ακούω,Η καλομοιρα είχε φτάσει το τσακ να κέρδισε,Ο ρουβας επίσης,Η Ελλάδα θα ξανακερδίσει κάποια στιγμή αλλά πρώτα θα πρέπει να μπει σε ένα δρόμο τα οικονομικά της.
Τέλος να πούμε ότι το ελληνικο twitter πήρε φωτιά με ρεκόρ tweets 50.198 μόνο για την eurovision
Ενώ οι Έλληνες που καθησαν το Σάββατο να δουν τον διαγωνισμό ήταν 2.001.456
Κάτι που τζουζι τους ψευτοποιοτικους αυτής της χώρας ενώ δεν θα έπρεπε,Είναι ένα φεστιβάλ τραγουδιού όποιος θέλει το βλέπει,όποιος δεν θέλει δεν το βλέπει,γιατί οι δεύτεροι πρέπει να το κάνουν θέμα ότι δεν το βλέπουν δεν το έχω καταλάβει...
Ήταν ωραίος τελικός
Και του χρόνου στη Σουηδία λοιπόν!!!!
Πάμε να δούμε και την άποψη της marillias και την ευχαριστήσω που ήταν μαζί μου εδώ φετος. Επίσης να πούμε ότι είναι υποψήφια σε δυο κατηγορίες στα φετινά βραβεία μας,πες μας κάτι για αυτό.

Συμφωνώ μαζί σου Ανδρέα. Η Eurovision είναι ένας θεσμός, ένα μεγάλο πάρτυ για όλη την Ευρώπη και λίγο πολύ ένα σόου που όλοι θέλουν να το δουν ακόμα και αν λένε οτι δεν θέλουν. Στην τελική όλοι νοιαζόμαστε για το πως τα πήγαμε και όσοι το σνομπάρουν, όλο και λίγο στην ζούλα θα έχουν στο νου τους να βρεθούν κοντά σε κάποια τηλεόραση.
Η Σουηδία ήταν πολύ ωραία, χάρηκα που κέρδισε ένα κομμάτι με anti-bullying μήνυμα. Φυσικά η σκηνική παρουσία ήταν υπέροχη και πολύ δουλεμένη. Άλλες επίσης που μου άρεσαν πολύ ήταν η Αυστραλία και ειδικά το Βέλγιο! Πραγματικά το Βέλγιο το λάτρεψα πιο πολύ απ όλα. Γενικά χαίρομαι που πλέον στην Eurovision έχει ξεπεραστεί κάπως η κιτσαρέλα και τα πολύ γλίτερ και πλέον αρχίζει να αναδεικνύεται μία πιο καλλιτεχνική πλευρά με πιο πρωτοποριακές ιδέες και γούστο.
Ευχαριστούμε marillia,


Το καλοκαίρι έχει μπει,Έκανα πριν μέρες μια βόλτα στη Θάλασσα και αισθάνθηκα πολύ όμορφα,άλλωστε το καλοκαίρι μου αρέσει,κυρίως η ηρεμία που έχει,το μεσημέρι του καλοκαιριού με τα τζιτζίκια να λυσάνε είναι από τις ποιο όμορφες εικόνες-μελωδίες.
Δεν ξέρω τι θα κάνω ακόμα το καλοκαίρι,Έχω 2 γάμους εκτός αθηνων και θα πάω και στους 2
Σίγουρα όμως θα πάω και στο λαγονησι που έχω τη γιαγιά μου για καμιά βδομάδα και θα ξεκουραστώ-χαλαρώσω.....






RelaxingTime


Καλό βράδυ 
Ψηφίστε Andreas the NightWriter
http://theacity.blogspot.gr/p/the-city-awards-2015.html


By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις