Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Men!ou$



Καλημέρα φίλοι μου και καλό μήνα να έχουμε!!!Με έχετε χάσει είναι η αλήθεια..
Όμως είμαι πάλι εδώ!!!
Πάμε λοιπόν!!

Σήμερα θα ασχοληθώ με τον Σάκη Ρουβά.Έγινε το Σάββατο η πολυσυζητημένη συναυλία με πλήθος κόσμου να κατακλύζει την Νέα Σμύρνη για να παρακολουθήσει τον Ρουβά στο Άξιον Εστί.
Ας τα πάρω όμως από την αρχή.Ο Ρουβάς αναμφίβολα είναι ο ορισμός του σταρ,και λίγοι στην Ελλάδα μπορούν να τον φτάσουν.Έκανε την καριέρα του ως ποπ τραγουδιστής,πολύ επιτυχημένα,αφού και εμφάνιση είχε,και χορευτικές ικανότητες,ε και από φωνή χρόνο με το χρόνο πήγαινε όλο και καλύτερα.
Μέχρι που αποφάσισε να πάρει σβάρνα όλα τα καλλιτεχνικά πεδία,εκμεταλλευόμενος το όνομά του.
Έκανε διαφημίσεις,ταινίες,φιλανθρωπίες,παρουσίαση(με καθόλου καλή άρθρωση) και φτάσαμε τώρα να κάνει τον ηθοποιό και να τραγουδάει Θεοδωράκη.
Ποια είναι η άποψη μου;;Εγώ ανήκω στους επικριτές.Ναι οκ,καλό είναι να έχουμε όλοι ευκαιρίες σε αυτή την ζωή,να προσπαθούμε να εξελισσόμαστε,να δημιουργούμε,αλλά μέχρι ένα σημείο.Δεν κάνουμε όλοι για όλα.
Ως προς το θέατρο,οκ,να κάνεις κάποιες απόπειρες,αλλά όχι και να παίζεις αρχαίο δράμα..Και σωστή η Χρυσούλα Διαβάτη,αν και με ακραία αντίδραση.Δεν μπορεί να έχει λιώσει ο κάθε ηθοποιός στη σκηνή πολλά χρόνια και να έρχεται ο κάθε Ρουβάς επειδή είναι ο Ρουβάς να βραβεύεται.Θα μου πείτε τι φταίει ο Ρουβάς για το βραβείο..Και πολύ σωστά.
Ως προς το τραγούδι τώρα.Τον άκουσα σε κάτι βιντεάκια πώς τραγούδησε.Οκ,το προσπάθησε αρκετά,ήταν αξιοπρεπής,αλλά δεν του βγήκε..Αφού δεν έχει την κατάλληλη φωνή να τραγουδάει τέτοια τραγούδια.
Βέβαια όλα αυτά γίνονται για να προκληθεί ντόρος.Ειλικρινά πείτε μου αν δεν ήταν ο Ρουβάς και πήγαινε ο Φραγκούλης,θα γινόταν τέτοιο σούσουρο ή μήπως θα πήγαινε κατά χιλιάδες ο κόσμος εκεί;;Όχι βέβαια..
Οπότε ο Ρουβάς πουλαέι και κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό..
Όμως πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να λέμε και όχι σε αυτή τη ζωή.Να μην τα δεχόμαστε όλα μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουμε την δίψα μας για δόξα.

Αυτό ήταν φίλοι μου!!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα.
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις