Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Crazy M!nds - Τελευταίο



Η  Παρέα είναι στην παραλία...

ΣΙΑ - Ψιτ,Γιωτα,τσέκαρε τον ναυαγοσώστη..
ΓΙΩΤΑ - ( ζουλάει τον χυμό της και λέει),Μούσκεμα η κιλότα μου
ΕΛΙΝΑ - Δεν είναι για τα δόντια σου..
ΣΙΑ - Αχ,Ελινα μου το βλέπεις το τσοπανόσκυλο εκεί?
ΕΛΙΝΑ - Ναι!
ΣΙΑ - Ωραία άντε να το παρακαλεσεις να σε γα,μπας και ξελαμπικαρης.
ΕΛΙΝΑ - Δε την ξέρω,την γλώσσα σας!
ΣΙΑ - Άστο δε το χεις με το χιούμορ.
ΕΛΙΝΑ -Τι σου έχω κάνει ρε γαμώτο και μου τη λες συνέχεια..
ΜΑΞ - Ζηλεύει την θυλητικοτΙΤα συ???
ΣΙΑ - Μπουαχαχα...Δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σου.
ΜΑΝΘΟΣ - Ναι Ασπα μου!
ΣΙΑ - Α ζεις εσύ?νόμιζα ότι σε έψησε ο ήλιος!
ΓΙΩΤΑ - Α για αυτό μου μύριζε μοσχαράκι στη σχάρα.
ΜΑΝΘΟΣ - Σας αγνοώ,Φανη φερε μου λάδι,Από το ακριβό!!
ΣΙΑ - ΨΙΤΤΤ
ΦΑΝΗ - Καλέ τι να το κάνεις το λάδι?αυτοκίνητο είσαι?αχχααχα
ΜΑΞ - Εντάξει?Την είπες τη μαλακία σου?
ΜΑΝΘΟΣ - Λάδι για το σώμα ζώο.Κουνήστε το κουτάκι με τις τσίχλες να κοιμηθεί.
ΕΛΙΝΑ - Κρίμα που ει ναι η τελευταία μέρα!!!ωραία φάγαμε,ήπιαμε,διασκεδάσαμε..!!
ΜΑΝΘΟΣ - Ούτε ωραία φάγαμε,ούτε ωραία ήπιαμε και σε καμία περίπτωση,δεν διασκεδάσαμε.
ΕΛΙΝΑ - Αν δεν σου αρέσει,η μαγειρική μου,δεν μπορώ να κάνω κάτι.
ΜΑΝΘΟΣ - Ποια μαγειρική??Όλη την εβδομάδα,τρώγαμε τορτελινια ΣΚΕΤΑΑΑΑΑΑ..
ΕΛΙΝΑ - ΕΕ..Παράδεισος????
ΜΑΝΘΟΣ - Σωστά,τι παστίτσιο,τι γεμιστά,προς στα τορτελινια ε???
ΓΙΩΤΑ - Εγώ πάντως πέρασα υπέροχα
ΜΑΞ - Συγνώμη μιλάμε για άλλες  διακοπές??Μιλάμε για τις φετινές!!όχι δεν πέρασα καλά..
ΜΑΝΘΟΣ - Ε μα πες τα.
ΣΙΑ - Με προσβάλλεται αλλά δεν απαντώ θα την πέσω στο ναυαγοσωστικών ..
ΓΙΩΤΑ - Χ θα φας,Ο κούκλος θέλει βυζί να πιάσει!!!δεν έχεις..
ΣΙΑ - Ναι αλλά στην δική σου περίπτωση μην τα μπερδέψει και σε αρμέξει...
ΦΑΝΗ - Λοιπόν ας βάλουμε όλοι τα mp3 μας και ας αγναντεύομαι την θάλασσα.

Επομένη σκηνή όλοι έχουν βάλει τα mp3 τους και βλέπουν την θάλασσα!!Για να δούμε τι ακούει ο καθένας!!

ΜΑΝΘΟΣ Don't cry for me Argentina
The truth is I never left you
All through my wild days
My mad existence
I kept my promise
Don't keep your distance

ΓΙΩΤΑΓια σένα ανασαίνω
για σένα μόνο ζω
και για όλα τ’άλλα
σχεδόν αδιαφορώ
Για σένα έρωτά μου
υπάρχω στη ζωή
και δε μ’ενδιαφέρει
ο κόσμος αν καεί

ΦΑΝΗ Δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς
δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς

ΜΑΞΗ ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη
Λέξη απο τα χείλη μας δεν βγαίνει
Η σιωπή τα λέει απόψε όλα
Τι να πεις και τι να πώ 

ΕΛΙΝΑΑχ κινδυνεύω, αχ κινδυνεύω
δεν με μαζεύω, δε με μαζεύω, 
σκορπάω μπροστά σου κι όλη γίνομαι δικιά σου.
Φωτιές ανάβω, φωτιές ανάβω
και σου χορεύω και σου χορεύω
καίγεται η νύχτα και για σένα με ξοδεύω.


ΣΙΑΦυσάει πολύ απ’ το σπασμένο μου το τζάμι
φυσάει πολύ και μπαίνει κρύος ο βοριάς
και η ζωή πολύ μικρή τι να σου κάνει
που είναι σαν την πρόκα στην παλάμη της καρδιάς



Τα παιδιά έχουν ετοιμάσει τα πράγματα τους και αναμένουν το λεωφορείο!!!

ΜΑΝΘΟΣ - Σια μου σε ευχαριστούμε για όλα,σε σέβομαι για αυτό θα σου πω ψέματα ότι πέρασα σούπερ..
ΜΑΞ - Καλά ήταν!!
ΕΛΙΝΑ - Εγώ πέρασα υπέροχα..
ΦΑΝΗ - Και εγώ πέρασα ωραία,μόνο που έχω γεμίσει καρούμπαλα !!
ΣΙΑ - Να είστε όλοι καλά,επίσης!!!
ΜΑΞ - Ε?
ΣΙΑ -Μα γιατί βρε φανη μου,γέμισες βαβά??
ΕΛΙΝΑ - Ίσως επειδή κάθε βράδυ την χτυπούσες στο κεφάλι??
ΣΙΑ - Μα τι να κάνω?τα πιτσιρίκια,πρέπει να κοιμούνται νωρίς.
ΓΙΩΤΑ - Εγώ δεν πέρασα καλά και αυτό γιατί δεν βρήκα  γκόμενο.
ΣΙΑ - Δε σε φοβάμαι εσένα μέχρι να πάτε Αθήνα,θα πάρεις το μισό λεωφορείο.
ΜΑΝΘΟΣ - Λοιπόν καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους και τα λέμε από Σεπτέμβρη!
ΣΙΑ - Ελάτε να φιληθούμε!!
ΓΙΩΤΑ - Επιτέλους!!
ΦΑΝΗ - Στο στόμα?
ΜΑΞ - Όχι στο κ...Σκάσε ακούω το τραγούδι bruno mars που είναι και το soundtrack του crazy m!nds!!!lets dance...


ΤΕΛΟΣ 1 ΚΥΚΛΟΥ

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!


ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΆΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΊΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΊΑ ΤΟΥ BLOG,CRAZY M!NDS ΔΑΓΚΩΤΌ....
ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΔΏ :http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html


1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 22 Μαΐου 2015 - 7:01 μ.μ.

hahahahhahahahahaa wraio!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις