Παρασκευή, 15 Μαΐου 2015

CrAzY M!nds



Η Παρέα που έχει μείνει στην Αθήνα βρίσκετε στα ΚΤΕΛ περιμένοντας να φύγουν για να πάνε στο εξοχικό της Σιας όπου εκεί είναι και η Ελινα...

ΜΑΞ - Είμαστε όλοι εδώ?
ΜΑΝΘΟΣ - Ναι!!!
ΜΑΞ - Που πας με αυτή την βαλιτσαρα?
ΜΑΝΘΟΣ - Ποιο είναι το πρόβλημα σου?
ΜΑΞ - Εμένα κανένα,Των υπευθύνων των ΚΤΕΛ δεν ξέρω.
ΓΙΩΤΑ - Ελα αφήστε τα πολλά και πάμε..
ΜΑΞ - 2 βαλίτσες ρε Γιωτα?
ΓΙΩΤΑ - Μια με ρούχα και μια με σεξουαλικά βοηθήματα!
ΜΑΝΘΟΣ - Ε,αυτά δεν τα βάζεις μαζί.
ΜΑΞ - Φανη εσύ δεν έχεις βαλίτσα?
ΦΑΝΗ - Τι έπρεπε να φέρω?Ε δεν μου το είπατε?
ΜΑΝΘΟΣ - Εχει δίκιο,Δηλαδή μια βδομάδα θα φοράς τα ίδια ρούχα?
ΜΑΞ - Τραγικό ε?Μην σου συμβεί ποτέ ε?
ΜΑΝΘΟΣ - Αστειεύεσαι???απαπαππα..
ΓΙΩΤΑ - Καλά μωρέ θα της δανείσω εγώ κανένα..
ΜΑΞ - Λες δηλαδή ότι μέσα σε μια εβδομάδα που θα μείνουμε εκεί θα πάρει πολλά κιλά η φανη ε?
ΓΙΩΤΑ - Είσαι μαλάκας!

Το ΚΤΕΛ αναχωρεί και όλοι είναι στις θέσεις τους και κοιμούνται μιας και το ταξίδι είναι μεγάλο.Κατά την διάρκεια του ταξιδιού ο Μαξ μιλάει στο τηλέφωνο με την Σια.


ΜΑΞ - Έλα,όλα έτοιμα?Σε μια ώρα φτάνουμε.
ΣΙΑ - Ναι όλα έτοιμα..
ΜΑΞ - Τι κάνετε εκεί?Πήγατε για μπάνιο?
ΣΙΑ - Βασικά έχω ξαπλώσει και φοράω μπιτζάμες.
ΜΑΞ - Η Ελινα που είναι?
ΣΙΑ - Στα πάνω δωμάτια,Έχω να την δω 2 μέρες.
ΜΑΞ - Γιατί μαλώσατε???
ΣΙΑ  - Οχι απλά εχθές μας άκουσε όλο το σούπερ μάρκετ.
ΜΑΞ - Γιατί??τραγουδούσατε ντουέτο?
ΣΙΑ - Ήθελε να πάρουμε 2 φέτες ζαμπόν και 2 τυρί,Γιατί λέει 2 δικές μου ,Δυο δικές της,Ε και την   άρχισα...Τελικό δεν πήραμε τίποτα.
ΜΑΞ - Καλά κλείσε να την πάρω και τα λέμε από κοντά.

Ο Μαξ καλεί την Ελινα στο τηλέφωνο,ώστε να ακούσει και την άλλη πλευρά.

ΕΛΙΝΑ - Ελαααα,πες μου ότι είστε έξω από την πόρτα..
ΜΑΞ - Όχι,έχουμε ακόμα μια ώρα..Πως περνάτε?
ΕΛΙΝΑ - Χάλια...
ΜΑΞ - Μαλώσατε??
ΕΛΙΝΑ - Όχι απλώς...
ΜΑΞ - Τι?
ΕΛΙΝΑ - Τι να σου πω δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα της Σιας.
ΜΑΞ - Αρα μαλώσατε.
ΕΛΙΝΑ - Όχι ακριβώς απλά εχθές στο σούπερ μάρκετ ήθελε να πάρουμε από 50 φέτες ζαμπόν και τυρί,Είναι δυνατόν??
ΜΑΞ - Εσύ πόσες πρότεινες να πάρετε?
ΕΛΙΝΑ - Δεν είπα νούμερο αλλά θεώρησα ότι είναι υπερβολικά πολλές.
ΜΑΞ - Καλά τα λέμε από κοντά.

Και τα παιδιά έχουν φτάσει έξω από το εξοχικό της Σιας και περιμένουν κάποιος να τους ανοίξει την πόρτα,ώσπου ξαφνικά από μια γωνία ξεπετιούνται η Σια με την άλλη της Γιαγιά κρατώντας 2 σκούπες και ένα  μαύρο σκυλί να τρέχει γύρω γύρω.

ΣΙΑ - Φύγε ρε κωλοσκυλο
ΓΙΑΓΙΑ - Όξω ρε κοπρίτη
ΣΙΑ - Πιάσε το ,πάει πίσω από το σπίτι
ΓΙΑΓΙΑ - Πέτα του την σκούπα

Ξαφνικά βγαίνει από το σπίτι τη η Ελινα

ΕΛΙΝΑ - Έχω σοκαριστεί?
ΓΙΑΓΙΑ - Στο ψυγείο είναι..
ΣΙΑ - Χεστήκαμε,Μπες μέσα..
ΓΙΑΓΙΑ - Πέτα του την σκούπα.
ΣΙΑ - Δεν έχω κάνει ακοντίστρια για να φτάσω ως εκεί?
ΓΙΑΓΙΑ - Άι μωρή πια σε το το κέενι να τελειώνουμε.
ΣΙΑ - Κεενι??Τι είναι αυτό,από την Κένυα κατάγεται?
ΓΙΑΓΙΑ - Το σκυλί μωρή αγράμματη..
ΣΙΑ - ΑΑΑ,ε προσπαθώ.
ΓΙΑΓΙΑΑπό το να πεις μέχρι να το κάνεις, έγινε το μοσχαράκι αγελάδα.
ΣΙΑ - Θα σου πω τίποτα για την σωβράκα σου
ΓΙΑΓΙΑΆι μωρή αβρακωτίνα ,που μου φοράς τα κορδόνια.
ΣΙΑ - Αχ κακομοίρα μου,πόσο πίσω είσαι...
ΓΙΑΓΙΑΚαλέ τι είναι αυτοί στο πορτάρη μας??
ΣΙΑ - Οι φίλοι,ασπουμε δηλαδή.
ΓΙΑΓΙΑΚαλέ αυτή στην γωνία πως είναι ετσι?
ΣΙΑ - Ποια καλέ?
ΓΙΑΓΙΑΑυτή η βιδέλο με τα κόκκινα
ΣΙΑ - Η Γιωτα??Και λίγα λες.

Η Σια πάει ανοίγει την πόρτα,υποδέχεται τα παιδιά και τα βάζει σε δωμάτια και όλα είναι έτοιμα για τις διακοπές...


ΤΈΛΟΣ  ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ''CrAzY M!nds''
ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ: http://theacity.blogspot.gr/p/the-city-awards-2015.html



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις