Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Crazy M!nds




Και έχει φτάσει η τελευταία μέρα του σχολείου......


ΜΑΞ-Παιδιά δεν το πιστεύω ότι αύριο δίνουμε το τελευταίο μάθημα και μετά το σχολειό τελειώνει διαπαντός..
ΣΙΑ - Το ότι δώσαμε πανελλήνιες,φυσικά δεν το αναφέρεις..
ΕΛΙΝΑ - Σιγά ποια με τις πανελλήνιες,εδώ σου λέει τελειώνει το μαρτύριο για πάντα!!
ΣΙΑ - Σωστά ποιος χέστηκε για τις εξετάσεις,Τι μας νοιάζει τη θα κάνουμε στη ζωή μας,το σήμερα μετράει.σωστά?
ΜΑΝΘΟΣ - Πω πω ειρωνεία...
ΣΙΑ - Μανθο μου βγήκαν τα αποτελέσματα τα σου,πέρασες στη σχολή που κόβουν μορταδέλα..
ΓΙΩΤΑ - Χεστηκαμεεε για όλα και ειδικά για τις εξετάσεις!!
ΣΙΑ - Ναι αγάπη μου!!!!υπέγραψες το συμβόλαιο για την τσόντα?
ΦΑΝΗ - Παιδιά έχω πολύ άγχος...
ΣΙΑ - Για το πόσους διορθωτές θα στείλεις στο ψυχίατρο???
ΦΑΝΗ - Τι είναι οι διορθωτές..??
ΜΑΞ - Φαντάσου ένα blanko με πόδια!!!
ΦΑΝΗ - αααααααααα..!!!!!


Μετά από μια εβδομάδα η παρέα ξανασυναντιέται και αυτή την φορά γνωρίζουν όλοι πως τα πήγαν..

ΣΙΑ - Δεν έχω σταματήσει να κλαίω,θα χάσω την Αθήνα για 20 μόρια..
ΓΙΩΤΑ - Εγώ πάλι για αποτελέσματα,Πηρα τα τα μόρια μου.
ΜΑΝΘΟΣ - Εγώ για το διάβασμα που έριξα είμαι οκ
ΣΙΑ - Ωραία άρχισε να σκουπίζεις τις σκάλες για να μην σου έρθει απότομο.
ΕΛΙΝΑ - Και εγώ δεν πήγα καλά αλλά δεν κάνω και έτσι.
ΣΙΑ - Ο μόνος τρόπος να πήγαινες καλά εσύ θα  ήταν να χάσουν οι διορθωτές τα γραπτά σου.ως δια μαγείας και για αποζημιώσει να σε έβαζαν σε κάποια σχολή..
ΕΛΙΝΑ - Και με αυτά περνάω σε σχολή.
ΣΙΑ -Ναι..στη σχολή καθαριστών μπανανών .
ΜΑΞ - Σια μια χαρά τα πήγες..
ΣΙΑ - Σε ευχαριστώ εσύ???Οι δικοί σου ι βαθμοί να φανταστώ,ούτε για κωλόχαρτα δεν κάνουν.


Η Σια πάει κλαμενη στο σπίτι της,κρατώντας τους βαθμούς της στο αριστερό χέρι...

ΜΑΝΑ-ΣΙΑΣ--Τι έγινε???
ΣΙΑ - Ορίστε,δες
ΜΑΝΑ-ΣΙΑΣ --ΜΜΜ,μπορούσες και καλύτερα αλλά δεν θα σκάσω κι ολας,να κλείσω 3ημερο στη μυκηνο??
ΣΙΑ - Πάω  να πάρω την γιαγιά..
ΣΙΑ - Ελα γιαγιά...
NINA - Eλα παιδί μου,τι έγινε πάλι??
ΣΙΑ - Πήρα βαθμούς!!
ΝΙΝΑ - Αχ τέλεια,μισό λεπτό.. (Η Νίνα κλείνει το τηλέφωνο )..

Μετά από μια εβδομάδα συναντιούνται όλοι στο σπίτι της ΦΑΝΗΣ..

ΕΛΙΝΑ - Λοιπόν μαζευτήκαμε εδώ για να δούμε,που θα πάμε διακοπές.
ΣΙΑ - Στο εξοχικό μου θα πάμε..
ΜΑΝΘΟΣ - Όλοι??
ΣΙΑ - Εγω εσύ ο Μαξ.η Γιωτα και η Φανη για να γελάμε.!!
ΕΛΙΝΑ - Εγω??
ΣΙΑ - Τι θες να έρθεις και εσύ?
ΕΛΙΝΑ - Όχι μη σε πιέσω.
ΣΙΑ - Σωστά,έχεις άλλωστε τόσες προτάσεις.
ΜΑΞ - λοιπόν ραντεβού σε 2 μέρες στα ΚΤΕΛ..
ΣΙΑ - Ναι εσείς,Γιατί εγώ θα πάω από αύριο με την Ελινα,δυστυχώς, να ετοιμάσουμε το σπίτι.


Μια μέρα πριν η παρέα πάει στο εξοχικό της Σιας..
Μαξ και Σια,μιλάνε στο τηλέφωνο,

ΣΙΑ - Ελα,έτοιμο το σπίτι.
ΜΑΞ - Η Ελινα είναι καλά?
ΣΙΑ - Ναι την έχω κλειδώσει στο μπάνιο..
ΜΑΞ -Νομίζω η βαλίτσα μου είναι έτοιμη.
ΣΙΑ - Κάτσε να δούμε,Ταμπόν πήρες??
ΜΑΞ - Δεν αδιάθετο ..
ΣΙΑ - Το εύχομαι...
ΜΑΞ - Τι άλλο να φέρω?
ΣΙΑ - Προφυλακτικά ,να έχει να φουσκώνει η Γιωτα...
ΜΑΞ - Και για να δεις και εσύ πως είναι,Χρόνια ακούς για αυτά άλλωστε..Μονο ακούς.
ΣΙΑ - Θα στο κλείσω...Με τον άπλυτο τον Μανθο μιλησες?
ΜΑΞ - Λοιπόν πρέπει να σε κλείσω.
ΣΙΑ - Φωνάζει η μαμά ότι είναι έτοιμο το hot dog?
ΜΑΞ - Άι γα... τώρα...
ΣΙΑ - Αχ...αμήν και πότε


ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ











0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις