Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015

The Passionate




Όλα για κάποιον λόγο συμβαίνουν....


Ήμουν πάντα της άποψης πως αν μπλέξεις με κάποιον από την περιοχή σου θα πέσουν να σας φάνε...
Αλλά εγώ τον ερωτεύτηκα...
Και με ερωτεύτηκε και εκείνος, και το ζήσαμε...

Ποτέ δεν έκανα σχέσεις με τύπους που έμεναν στην περιοχή μου, ή στις γύρω περιοχές...
Δεν ήμουν και δεν είμαι, άνθρωπος που δίνει δικαιώματα για σχολιασμούς και αρνητικές κρητικές...

Αλλά με τον Νάσο, ήταν αλλιώς...
Ήταν σερβιτόρος σε μια καφετέρια στην γειτονία μου..

Όχι πολύ όμορφος, αλλά είχε το πιο γλυκό και αθώο βλέμμα που είχα δει ποτέ..

Ένα απόγευμα που είχα παει με την παρέα μου, και δεν είχε πολύ δουλειά ήρθε στο τραπέζι μας και μας ρώτησε αν τελειώσαμε το φαγητό για να πάρει τα πιάτα..
Και εγώ τον πείραξα λέγοντας του πως νόμιζα ότι ήθελε να πάρει το κινητό μου, γιατί ήταν στην άκρη του τραπεζίου, κι εκείνος μου είπε πως θα ήθελε τον αριθμό μου αλλά όχι την συσκευή μου..!

Εκεί έχασα τα λόγια μου...
Μου άρεσε τόσο ο τρόπος που με προσέγγισε και φυσικά του τον έδωσα...

Το ίδιο βράδυ με πήρε τηλέφωνο...

Βγήκαμε και μείναμε μαζί μέχρι το πρωί, χωρίς να αγγίξουμε ο ένας τον άλλον, μόνο μιλάγαμε...

Νοιώθαμε τόσο οικεία και οι δυο..

Το επόμενο βράδυ συναντηθήκαμε ξανά και πάλι μιλάγαμε για τις ζωές μας και για το πως θα θέλαμε να συνεχίσουμε...

Ώσπου μας πιάνει μια τρελή επιθυμία ο ένας για τον άλλον..

Πήγαμε σπίτι του και κάναμε έρωτα..

Στοργικό και τρυφερό, σαν να κάναμε για πρώτη φόρα...

Ήταν τόσο όμορφα, κι ακόμα είναι, άσχετα αν δεν "βρισκόμαστε" τόσο συχνά πλέον με δυο πανέμορφα παιδιά που φέραμε στον κόσμο...

Πάντα όμως τα βλέμματα μας θα ειναι ίδια....


Καλό βράδυ σε όλους και καλή Βδομάδα!


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις