Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

CrAzY M!nds - πασχαλιάτικο!!



Η γνωστή παρέα έχει να συναντηθεί εδώ και μια εβδομάδα και ο λόγος είναι οι πασχαλινές διακοπές.Βρισκόμαστε μια μέρα πριν την ανάσταση....

ΜαναΣΙΑΣ-Είσαι έτοιμη??θα χάσουμε τον επιτάφιο!
ΣΙΑ - Σιγά το πράγμα!!Να μου έλεγες θα χάσουμε την έναρξη στο κιαμο,να πω εντάξει!
ΜαναΣΙΑΣ- Ποιότητα μου εσύ!!!

Πλήθος κόσμου ακολουθεί τον επιτάφιο,δεν ακούγεται άχνα παρά μόνο τα λόγια του παπά.
Ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό!!!!
Τι σε πιάνει και με ψάχνεις και τρελαίνεσαι;
πως τελειώσαμε για πάντα δεν το δέχεσαι
Τι σε πιάνει και με ψάχνεις στα τηλέφωνα;
σβήσε με απ' τη ζωή σου σα να πέθανα.



ΜαναΣΙΑΣ-Σα δε ντρέπεστε..ζωααααα

ΣΙΑ-Κλείστε το κινητό καλεεε
ΓΙΩΤΑ- Καλά το έκλεισα!
ΕΛΙΝΑ-ΕΛΕΟΣ!!
ΜΑΞ - ΠΑΣ ΚΑΛΑ??
ΜΑΝΘΟΣ - Σιγά εσείς θρησκόληπτοι!!!
ΜαναΣΙΑΣ-Κανε ότι δεν τους βλέπεις!!
ΣΙΑ - ΟΒΕΡ!
ΕΛΙΝΑ -Καλησπέρα σας!!!
ΣΙΑ - Γεια και αντίο!!
ΕΛΙΝΑ - ΕΕΕ??
ΜαναΣΙΑΣ-Ελινα μου εσύ είσαι???δε σε πρόσεξα!!
ΜΑΞ - Ε βέβαια εσείς δε βλέπετε άλλα κι άλλα αυτά θα δείτε?
ΜαναΣΙΑΣ- ΜΑΞ μου,πως τα πήγες στο εξάμηνο?την πέρασες την βάση??
ΕΛΙΝΑ-Δεν είναι όλα οι βαθμοί!!!!
ΣΙΑ - Αυτό θα σου λέω σε 2 χρόνια που θα ψάχνεις τα σκουπίδια μου!!!
ΕΛΙΝΑ-Πως μου μιλάς έτσι???
ΜΑΝΘΟΣ-Οχου μωρέ με τις παρθένες!
ΕΛΙΝΑ -Παρακαλώ????
ΓΙΩΤΑ - Με φώναξε κανείς?
ΣΙΑ -Ναι ένας γέρος στη γωνία,Να του πω 20?
ΜΑΞ - Καλα χαλάρωσε!!!!Λέρωσε πρώτα το σεντόνι να το κάνει η μάνα σου τέντα και μετά μίλα!!
ΣΙΑ -Κοίτα ποιος μιλάει!!!Αγόρι μου άντε στη μάνα σου,να σου πει πως γίνονται τα παιδιά!
ΜΑΞ - Εγω λεω να μου τα πει η δικιά σου!!!θέλω και γω χοντρό παιδί!
ΣΙΑ -Αντε γαα....Όχι ρε δεν στην κάνω την ευχή!
ΜαναΣΙΑΣ-Απο αύριο δίαιτα!Κομμένα τα βραδινά ντονατς!
ΜΑΝΘΟΣ - Καλέ μιλάει!!νόμιζα βλέποντας σας με τη γούνα ότι είστε αρκούδα!!
ΜαναΣΙΑΣ-Κοίταξε αγόρι μου αν φοράς σωστό ζευγάρι κάλτσες και μετά μίλα!

Ξαφνικα εμφανιζεται η ΦΑΝΗ με αναμενη λαμπαδα!!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
ΣΙΑ-επίσης!!!
ΜαναΣΙΑΣ - Και στα δικά σου!!!μόνο που σήμερα πεθαναι!!
ΦΑΝΗ -Τιιιιιιιιιι????και τι θα κάνω τώρα??
ΣΙΑ - θα πετάς  μαλακίες όπως πάντα ίσως??Απλά πρόσεχε από τις πολλές μην ενεργοποιηθουν τα πυροτεχνηματα!!!


ΤΈΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ
ΚΑΛΉ ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΣΕ ΌΛΟΥΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις