Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

Crazy m!nds



ΣΙΑ,ΕΛΙΝΑ,ΜΑΞ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟ SKYPE

ΣΙΑ
- Παιδιά απο δευτέρα δεν θα έρθω στο σχολειo.
ΜΑΞ - Τέλεια
ΕΛΙΝΑ - Γιατί?
ΣΙΑ - Θα κάνει η μανα μου ένα χειρουργείο οπότε σας περιμένω εκει..
ΟΛΟΙ - ΟΚ..!!

Η ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΣΙΑΣ ΕΓΧΕΙΡΊΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΩΣΤΟΣΟ Η ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΜΑΞ ΚΑΙ ΕΛΙΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.


ΣΙΑ -Καλώς τους,Πέρασα ώρες αγωνίας!!
ΜΑΞ - Συγνώμη,Μποτοξ δεν έκανε?
ΕΛΙΝΑ - Καλά και το έκανες ολόκληρο θέμα?
ΣΙΑ - Τι να σας πω..Αν εσείς δεν αγαπάτε τη μανα σας.
ΕΛΙΝΑ - ΕΛΕΟΣ!
ΣΙΑ - Είπα μόλις είδα τη φοράς πως θα μπεις έτσι μέσα?
ΜΑΞ - Κόψε τις βλακείες!

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ

Μ.Σ
- Ποιος είναι καλέ και δε βλέπω?
ΜΑΞ - Στο μάτι το κάνατε το μποτοξ
ΣΙΑ - Σκάσε ρε μαλάκα
Μ.Σ - Α ο μαξ!!!Τι κάνεις αγόρι μου??Αγόρι είπαμε ετσι?
ΜΑΞ - Ναι καλά είμαι γλυκιά μου,Μέλι στάζεις
ΣΙΑ - Μαμα και η ελινα..
Μ.Σ - Τι θα φέρεις το προβληματικό εδώ?
ΕΛΙΝΑ - Ορίστε?
Μ.Σ - Καλως την κούκλα μου!Τι ωραία που ντύθηκε?Θα πας σε παιδότοπο μετά?
ΕΛΙΝΑ --ΕΕΕ??Μα δεν με είδατε καν,Αφου κοιτάτε στο ταβάνι!
Μ.Σ - Κοριτσι μου!Μια ζωή χάλια ντύνεσαι,Τώρα θα αλλάξεις??
ΕΛΙΝΑ - Ευχαριστώ πολυ,Τι να πω!!
ΜΑΞ - Καλό ψόφο!
ΣΙΑ - Στη μανα μου ρε?
ΜΑΞ - Και σε εσένα γιατί οχι?
Μ.Σ - Α να χαθείς!!Τομάρι,Τίποτα δεν σέβεσαι!
ΜΑΞ - Ρε αντε τρυπήσου μπας και ομορφωνεις,Τι να ομορφηνεις δηλαδή στα 50!
Μ.Σ - ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???Ποιος είναι 50"????
ΣΙΑ - 50 να είναι οι ώρες σου μαλάκα!!!ΕΞΩ..
ΕΛΙΝΑ - Σια μου ηρέμησε θα σου έρθει η περίοδος!
ΣΙΑ - Αντε μωρή κλαψωμου.....
ΕΛΙΝΑ - Εχω πάθει σοκ!

TA ΠΑΙΔΙΑ ΦΥΕΓΟΥΝ Η ΣΙΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟΝ 9 ΟΡΟΦΟ,ΠΑΤΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΣΕΝΣΕΡ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗ ΓΙΩΤΑ ΑΝΑΜΑΛΙΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΙ ΡΟΠΜΠΑ ΤΟΥ!!

ΣΙΑ
- Βίζιτα εχεις καταντήσει ποια!!
ΓΙΩΤΑ - Αι μωρή μπιχλιαρα..
ΣΙΑ - Τι κάνεις εδώ?Τι ρωτάω και εγώ!
ΓΙΩΤΑ - Βαζω επιπλέον στήθος έχεις κάποιο θέμα?
ΣΙΑ - Κι άλλο???Μα που θα φτάσει ποια???Θα πετάξεις σε λίγο!
ΓΙΩΤΑ - Εσυ τι θες εδώ?
ΣΙΑ - Εψαχνα τους γιατρούς αλλα είναι ολοι στο βρακί σου!
ΓΙΩΤΑ - Για πλαστική ήρθες?
ΣΙΑ - Η μανα μου για μποτοξ..
ΓΙΩΤΑ - Σε ποιο δωμάτιο να πω μια καλησπέρα!
ΣΙΑ - Στο 311!

Η ΣΙΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΊΟ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΜΙΣΗ ΤΥΡΟΠΙΤΑ ,ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΤΗΝ ΠΕΤΑΕΙ ΕΠΙΔΙΚΤΙΚΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ!
ΚΑΘΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΟ 310 ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΝΑ ΓΕΡΟ!!
Η ΣΙΑ ΡΩΤΑΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑΤΡΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΗΚΕ ΓΔΗΘΥΚΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ...ΑΜΕΣΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟ 311 ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΤΗΣ..

ΣΙΑ
- Μωρή τον ξεκανες τον γεροοοοοοο!!!!!
Γιωτα - Τι έπαθες κάλε?
Μ.Σ - Βοηθεια!!!

Η ΓΙΩΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΤΗΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ ΒΥΖΟΣΚΑΜΠΙΛΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΣΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΤΟΞ!!Η ΣΙΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΓΙΩΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΣΙΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΞΙΤΙΡΙΟ ΕΚΕΙΝΗ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΕΙ ΓΥΜΝΟΣΤΗΘΗ ΤΟ ''ΜΟΥ ΜΑΘΕΣ ΕΡΩΤΑ'' ΑΠΟ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ..!!!!!


ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις