Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

CrAzY M!nds




 Είναι μια συνηθισμένη μέρα στο σχολείο και ο Μαξ μπαίνει στην τάξη και μοιράζει προσκλήσεις για το πάρτυ γενεθλίων του, που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο. 

ΕΛΙΝΑ - Αχ τι ωραία χρόνια πολλά, εννοείται ότι θα έρθω.

ΜΑΝΘΟΣ - Ε βέβαια αν δεν πάει η χαρά της ζωής πώς θα γίνει το πάρτυ...

ΕΛΙΝΑ - Μπορείς να μου πεις ποιο είναι το πρόβλημά σου μαζί μου;

ΜΑΝΘΟΣ - Κανένα είσαι πολύ βαρετή άλλωστε.

ΣΙΑ - Χαχαχα Μάνθο μου πέστα.

ΕΛΙΝΑ - Εσύ τώρα τι ζόρι τραβάς;

ΣΙΑ - Τίποτα Ελίνα μου απλώς ενοχλείς την αισθητική μου. Για πες μου βρε Μαξ μου το πάρτυ να υποθέσω είναι 7 με 9 όπως στο δημοτικό;

ΜΑΞ - Ναι Σία μου αλλά για σένα το κάνω περισσότερο να μπορείς μετά να πας σε after. Ξέρετε η Σία πάει σε after - before.

ΕΛΙΝΑ - Χαχαχαχαχα Μαξ!!!

ΜΑΞ - Ναι πίνει ένα malibou και μετά πίσω στο σπίτι με το λεωφορείο των 12.

ΣΙΑ - Αχ Μαξ μου τι δώρο θέλεις για το πάρτυ σου; Τουβλάκια ίσως;




Το πάρτυ του Μαξ έχει ιδιαίτερη επιτυχία και είναι όλοι εκεί. 
Σία, Ελίνα, Μάνθος, Λένα, Αγγούρις, Γιώτα και Μία είναι ανάμεσα στους καλεσμένους.

ΛΕΝΑ - Μαξ μου χρόνια πολλά πόσο καιρό έχω να σε δω...

ΜΑΞ - Ευχαριστώ πως πάει στο νέο σχολείο;

ΣΙΑ - Λένα μου τι κάνεις χάθηκες... Αν κρίνω από το συνολάκι σου παρέμεινες το ίδιο κακόγουστη.

ΛΕΝΑ - Μάλιστα...

Ο Μαξ πηγαίνει να χαιρετίσει τη Μία που μιλούσε με την Ελίνα.

ΜΙΑ - Μαξ μου τι κάνεις μου λείπετε πολύ...

ΜΑΞ - Κι εμάς μας λείπεις.

ΣΙΑ - Ναι καλέ όλη μέρα με ένα ''Μία'' στο στόμα είναι

ΜΑΞ - Σκάσε, πως περνάς στο νέο σχολείο;

ΜΙΑ - Χάλια κανείς δε μου μιλάει, η ζωή είναι χάλια.

Η Λένα και ο Μάνθος μιλάνε σε μία άκρη και παρατηρούν τον Αγγούρι που ανακατεύει διάφορα ποτά.

ΜΑΝΘΟΣ - Τι ακριβώς κάνεις εκεί;

AΓΓΟΥΡΙΣ - Προσπαθώ να δημιουργήσω ένα φίλτρο κατά της ποδάγρας.

ΛΕΝΑ - Μάλιστα αυτό παρέμεινε εντελώς βλαμμένο τελικά...

Εκείνη την ώρα τα φώτα έσβησαν και εμφανίστηκε η Γιώτα. Φοράει ένα στενό στράπλες μπλουζάκι και μίνι δερμάτινη φούστα. Αρπάζει το μικρόφωνο από τον DJ.

ΓΙΩΤΑ - Τρελά αγόρια και κορίτσια τώρα αρχίζει το πραγματικό πάρτυ.

Αρχίσει να παίζει στα ηχεία το ''Town without pity'' και η Γιώτα κάνει στριπτίζ ενώ παράλληλα καλεί και τους υπόλοιπους να γδυθούν. Αρχίζουν όλοι να πετάνε τα ρούχα τους, να σφυρίζουν και να τρίβονται ο ένας στον άλλον. Ο Μαξ σε έξαλλη κατάσταση φωνάζει ότι του χαλάνε το πάρτυ και να σταματήσουν αμέσως αλλά κανείς δεν τον ακούει.

Ξαφνικά ακούγεται το ξυπνητήρι και ο Μαξ πετάγεται ιδρωμένος φωνάζοντας. Μπαίνει μέσα η μητέρα του.

ΜΑΜΑ - Τι έπαθες καλέ;

ΜΑΞ - Άσε είδα έναν εφιάλτη.

ΜΑΜΑ - Καλά μην ξεχάσεις να δώσεις τις προσκλήσεις σήμερα.

ΜΑΞ - Ναι φυσικά απλώς θα ρίξω έναν τελευταίο έλεγχο γιατί λέω να αφαιρέσω μερικούς καλεσμένους.

ΜΑΜΑ - Τι να σου πω παιδί μου στριμμένο ήσουν πάντα, πάω τώρα γιατί έχω κανονίσει καφέ με τη μαμά της Σίας.

ΜΑΞ - Συγχαρητήρια για τις παρέες σου.




Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το έκτακτο επεισόδιο. Δεν είμαι ο Andrik αλλά ο David και λόγω πρωταπριλιάς όπως κάθε χρόνο όλοι οι συντάκτες ανταλλάξαμε στήλες μεταξύ μας! Καλή πρωταπριλιά και να περνάτε ωραία!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις