Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

by Γιώργος - Πρωταπριλιάτικο




Το ηλίθιο και ανούσιο ξυπνητήρι που έχουμε όλοι στα δωμάτια μας χτύπησε και με ξύπνησε από τις 8 το πρωί,όχι φυσικά για να πάω σχολή,τώρα που το σκέφτομαι δεν ξέρω γιατί ξύπνησα,δεν έχω κάτι να κάνω.

Ας πάω στην κουζίνα.
Η ώρα έχει πάει 3 το μεσημέρι,είχα αφαιρεθεί τόση ώρα κοιτάζοντας από το παράθυρο της κουζίνας τον ακάλυπτο,έχει κάτι το περίεργο που λίγη φαντασία καταφέρνει να σε ταξιδέψει σε άγνωστες πτυχές του ευατου σου,στο σημείο αυτό θυμήθηκα ότι δεν έχω κατουρήσει από το πρωί,ας πάω αφού δεν έχω και τίποτα καλύτερο να κάνω
Η ώρα έχει πάει 6,ακούω ένα δυνατό θόρυβο είναι η μάνα μου που χτυπάει με δύναμη την πόρτα του μπάνιου,με πήρε ο ύπνος στη λεκάνη,είναι τόσο βολική αυτή η λεκάνη,καταφέρνει να σε ταξιδέψει..
Το ρόλοι χτυπάει ,είναι 11 το βράδυ,στο σπίτι επικρατεί ησυχία μιας και όλοι κοιμούνται νιώθω κάτι περίεργο στο πρόσωπο μου,είναι η σάλτσα από μακαρόνια,αποκοιμήθηκα και έπεσα με το πρόσωπο μου μέσα στο πιάτο,πάω να πλυθώ.
Αμέσως μετά πάω στο δωμάτιο μου όπου αποφασίζω να πέσω για ύπνο
Η ώρα έχει πάει 2 το χάραμα και μάλλον έχω αϋπνίες,ανοίγει τηλεόραση και δυστυχώς θυμάμαι ότι δεν έχει ούτε θεμο,ούτε αννιτα πανια by night,Την κλείνω και πέφτω για ύπνο...
Το ηλίθιο και ανούσιο ξυπνητήρι που έχουμε όλοι στα δωμάτια μας χτύπησε και με ξύπνησε από τις 8 το πρωί,όχι φυσικά για να πάω σχολή,τώρα που το σκέφτομαι δεν ξέρω γιατί ξύπνησα,δεν έχω κάτι να κάνω.Μήπως όμως έκανα το ίδιο και εχθές??ποιος να ξέρει.....


By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις