Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Andre@s the NightWriter...happy ''22'' birthday!!!




Καλησπέρα και να με χαίρεστε όσοι με διαβάζετε και όσοι θέλετε αλλά το ξεχνάτε!
Σήμερα γίνομαι 22 χρονών,τίποτα θα σκεφτούν πολλοί διαβάζοντας το,μακάρι να γινόμουν και εγώ θα ψιθυρίσουν κάποιοι άλλοι,ναι ναι,έχετε δίκιο,εσείς οι μεγαλύτεροι αλλά για πρώτη φορά αισθάνομαι ότι σιγά σιγά σπρώχνω προς το χρονοντούλαπο τα παιδικοεφηβικα αλλά και αρχιενιλικιακα μου χρόνια,ίσως πάλι να είναι και η ιδέα μου!
Από την άλλη έχω φτάσει σε ένα σημείο όπου σπουδάζω επιτέλους αυτό που θέλω και μου είναι υπεραρκετό μόνο και μόνο που το σπουδάζω και είναι η φάση που με πιάνει σιγά σιγά ένα άγχος δεν το λες,νευρικότητα δεν το λες,ίσως το λες αβεβαιότητα η όχι τόση σιγουριά για το τι θα συμβεί σε επαγγελματικό επίπεδο από εδώ και πέρα.
Νομίζω ότι καλύτερα είναι να τα αποβάλω αυτά να χαρώ τα γενέθλια μου,να χαρώ που γίνομαι μόλις 22 και να συνειδητοποιήσω ότι έχω όλη τη ζωή μπροστά μου....Πάμε λοιπόν να δούμε

W.T.F NEWS
Πάμε να δούμε βίντεο από πάρτι έκπληξη!!!
H κοπέλα τρέχει να αγκαλιάσει την φίλη της αλλά.....



Οι γονείς πήραν στον 16χρονο γιο ένα αμάξι,κρίνοντας από την αντίδραση του,μάλλον δεν του άρεσε καθόλου..




RelaxingTime









Και μετά από όλα αυτά φτάσαμε στο τέλος μας και για σήμερα!!
Πριν σας αφήσω,να σας πω ότι μυ εύχομαι τα εξής: Υγεία,πιο πολύ θάρρος,τόλμη,τύχη,εξελίξει.
Να είστε όλοι καλά και σας ευχαριστώ που με διαβάσετε ειδικά σήμερα..
Καλό βράδυ!!


By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις