Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015

The Passionate



Καλησπέρα σας φίλοι μου!!!Είμαι η Menia και είμαστε στο The Passionate.Ναι ναι καλά διαβάσατε.Πλησιάζει Πρωταπριλιά και όπως συνήθως οι συντάκτες του blog ανταλλάξαμε στήλες.

Το απωθημένο......

Με λένε Μελλισάνθη και είμαι 25 ετών.Η ιστορία μου ξεκινάει αρκετά χρόνια πριν,όταν ακόμα πήγαινα Γυμνάσιο.
Η εμφάνιση μου δεν με βοηθούσε καθόλου εκείνα τα χρόνια.Είχα πολλά παραπανίσια κιλά,απεριποίητη μέχρι αηδίας κ ενδιαφερόμουν μόνο για τα μαθήματα μέχρι που είδα εκείνον.
Ήταν σε μεγαλύτερη τάξη,μελαχρινός και γαλανομάτης,ο ωραίος του σχολείου.Τον ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.Φυσικά δεν τόλμησα να εκδηλώσω το παραμικρό καθώς ήξερα ότι δεν πρόκειται να γυρίσει να κοιτάξει εμένα.Επιβεβαιώθηκα με τον χειρότερο τρόπο
Στο πάρτι της κολλητής μου έπαιξαν μπουκάλα(εγώ φυσικά μόνο κοίταζα) και έτυχε αυτός με την κολλητή μου.Φιλιόντουσαν σαν να μην υπήρχε αύριο και εγώ να τους κοιτάζω σαν χαμένη μην μπορώντας να πιστέψω αυτό που βλέπω.Και το πράγμα είχε συνέχεια..Όχι ότι τα έφτιαξαν,αλλά γούσταραν τρελά να φασώνονται.Σε πολυήμερες εκδρομές η φίλη μου κατέστρωνε σχέδια για το πώς θα τον συναντήσει..Και όλα αυτά μπροστά μου.Και εγώ να προσποιούμαι ότι ενδιαφέρομαι και ότι ψάχνω λύσεις..
Το βασανιστήριο μου σταμάτησε όταν τελείωσε το σχολείο.Ή έτσι νόμιζα.
Βελτίωσα αρκετά την εμφάνιση         μου.Έβαψα τα μαλλιά μου,αδυνάτισα,γέμισα αυτοπεποίθηση.Έκανα κάποιες περιστασιακές σχέσεις,αλλά καμία δεν κράτησε γιατί δεν τις άφησα εγώ,σκεπτόμενη μόνο εκείνον.
Ώσπου μια μέρα μετά από αρκετά χρόνια τον συναντώ εντελώς τυχαία στο κέντρο.Είχαμε χαθεί τελείως,όπως και με την φίλη μου,αφού σπουδάσαμε σε διαφορετικά μέρη.Τον αναγνώρισα αμέσως.Ήταν το ίδιο γοητευτικός όπως και παλιά.Και κάτι μέσα μου με έκανε να του μιλήσω.Δυσκολεύτηκε να με αναγνωρίσει,αλλά μετά εντυπωσιάστηκε από την αλλαγή μου.
Από ότι φάνηκε του άρεσα αρκετά.Μου πρότεινε να βγούμε,κάτι που δέχτηκα αμέσως.Δεν μπορούσα να το πιστέψω αυτό που συνέβαινε.Νόμιζα πως ονειρευόμουν.Ο έρωτας των παιδικών μου χρόνων ήταν μπροστά μου και με διεκδικούσε.Με τα πολλά βρεθήκαμε στο ίδιο κρεβάτι ενώνοντας τα σώματά μας.Κάναμε έρωτα όλο το βράδυ.Μόλις τελειώσαμε σαν να έφυγε από μπροστά μου ένα σύννεφο.Ήταν τόσο υπερφίαλος που μου προκάλεσε εμετό.Με τα σχόλια του για τις επιδόσεις του και όχι μόνο.

Τελικά δεν άξιζε που όλα αυτά τα χρόνια κοιμόμουν με τη σκέψη του Το κατάλαβα όμως έστω και αργά.Τον παράτησα επι τόπου και έφυγα.Με αναζήτησε για λίγο,αλλά φαίνεται μετά βρήκε άλλο θύμα για την επιδειξιομανία του.
Ήταν ένα απωθημένο και τίποτα παραπανω.
Μετανιώνω για τα άτομα που απέρριψα εξαιτίας του.

Τώρα όμως αποτελεί παρελθόν!!!!!!!!

Αυτό ήταν φίλοι μου.
Ελπίζω να σας άρεσε η ιστορία μου.
Θα τα ξαναπούμε στο Menious!!!!

Πολλά φιλιά!!!!


2 σχόλια:

Ιωαννα Πολ είπε... at 30 Μαρτίου 2015 - 12:05 π.μ.

Φοβερή ιστορία.Θα σου πω πως δεν εισαι η μονή,ευτυχώς ομως που η λύτρωση ηρθε εστω και αργα ;)

Menia είπε... at 1 Απριλίου 2015 - 9:38 π.μ.

Έτσι είναι!!!!!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις