Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

The Passionate




Ο φίλος της μητέρας μου ήταν πολύ καλός για εκείνη....


Οι γονείς μου είχαν χωρίσει από όταν ήμουν πολύ μικρή..
Ο πατέρας μου ξανά έφτιαξε την ζωή του, αλλά η μητέρα μου όχι..

Η αλήθεια είναι πως η μητέρα μου ήταν πολύ όμορφη και είχε πολλές κατακτήσεις από όταν χώρισε..

Τα λέγαμε όλα με την μητέρα μου, δυστυχώς έχει φύγει από την ζωή και έχω πολλές τύψεις γι' αυτό....

Ας αρχίσουμε όμως από την αρχή...
Πριν 6 χρόνια είχε γνωρίσει τον Τασο...
Ένα νέο όμορφο αγόρι που δεν έκανε για εκείνη..!

Δε την ζήλευα, ποτέ μου δεν ζήλεψα κανέναν στη ζωή μου, αλλά μόλις τον είδα ένιωσα πως είναι για μένα και όχι για εκείνη....

Μου μίλαγε για τον Τάσο συνέχεια, είχα χαρεί πολύ και εγώ ήμουν τόσο περίεργη, ήθελα πολύ να τον γνωρίσω...

Πέρασε αρκετός καιρός και ένα βράδυ μου είχε πει να μείνω σπίτι, θα του κάναμε το τραπέζι...

Ετοιμάστηκα, φόρεσα το πιο όμορφο χαμόγελο μου για να τον γνωρίσω...

Μόλις μπήκε στο σπίτι τον είδα και έπαθα σοκ..
Ήταν τόσο όμορφος, τόσο σεξυ...
Κατάλαβα αμέσως πως είχα κι εγώ μια περίεργη επίδραση πάνω του, κάτι που μου το έδειξε τις επόμενες μέρες που ήρθε και εγκαταστάθηκε σπίτι μας...

Δυστυχώς ή ευτυχώς, είχε φύγει από το μαγαζί που δούλευε και έτσι τον περισσότερο χρόνο τον πέρναγε στο σπίτι...
Εγώ γύρναγα πολύ πιο νωρίς από την μητέρα μου κι έτσι μέναμε αρκετή ώρα μόνοι...

Ένα απόγευμα, δεν αντέξαμε και φιληθήκαμε και όχι μόνο αυτό, πέσαμε και στο κρεβάτι..
Κάναμε έρωτα, τόσο παθιασμένα..
Είχα να νιώσω έτσι από όταν ερωτεύτηκα για πρώτη φόρα...

Βέβαια ένιωθα τόσες τύψεις για την αγαπημένη μου μητέρα αλλά με είχε νίκησε ο έρωτας...

Αυτό, συνεχιζόταν επί ένα χρόνο, χωρίς να καταλάβει τίποτα η μητέρα μου, και χωρίς να μου έχει πει τίποτα για την αρρώστια που είχε....

Ένα απόγευμα, όπως τα άλλα, γύρισα σπίτι και όπως κάθε φορά βρεθήκαμε ερωτικά με τον Τάσο, όμως δεν είχαμε ιδέα για το τι θα συνέβαινε....

Η μητέρα μου γύρισε πολύ νωρίς και μας είδε..
Δε πρόλαβε να πει τίποτα, ούτε εμείς..
Λιποθύμησε και την μεταφέραμε κατευθείαν στο νοσοκομείο..
Οι γιατροί μας ειπαν πως επειδη υπέστη ένα ισχυρό σοκ θα αργήσει να ξυπνήσει, αλλά εκτος απο αυτο μας ειπαν πως ειχε καρκινο στον εγκεφαλο...

Εκει λύγισα.. αρχισα και έκλαιγα με λιγνούς..

Έδιωξα τον Τάσο απο την ζωή μου και έμεινα με την μητέρα μου μέχρι το τελος της ζωης της...

Τώρα προσπαθώ να δώσω στην δικη μου κορη το πιο καλο παράδειγμα....


Καλό βράδυ να εχετε και μια όμορφη Βδομάδα!

Φιλια πολλα!


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις