Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

Men!ou$


Καλημέρα φίλοι μουυυυ!!!Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

Σήμερα σας έχω άλλο ένα ρεπορτάζ..
Ναι οκ,εδώ ο κόσμος καίγεται,και το απαυτό χτενίζεται που λέει και ο σοφός λαός..
Όχι ότι είμαι φαν των μπουζουκιών κλπ..Το αντίθετο θα έλεγα,για το όλο στυλ που κυριαρχεί στα μπουζούκια,και ειδικά στο club 22.Και θα σας αναλύσω παρακάτω τι εννοώ..


Εμένα μου αρέσει τρελά ο Μαζωνάκης..Και ήθελα να τον ακούσω από κοντά.Και ακριβώς επειδή έχω κόλλημα με Μαζωνάκη,θα άκουγα και Πάολα Παντελίδη που δεν τρελαίνομαι..Όμως η μοίρα,και για να ακριβολογώ ο Andrik,είχε άλλα σχέδια,αφού μουλάρωσε και δεν ήθελε με τίποτα να πάμε Μαζω επειδή δεν είχαμε τραπέζι.
Ε και επειδή σε αυτή τη ζωή αν δεν υποχωρήσει κάποιος δεν γίνεται τίποτα,καταλήξαμε στο Club 22....

Σαν σχήμα ακόμα και πριν πάω,δεν μου άρεσε καθόλου..Και τελικά επιβεβαιώθηκα.
Ας τα πάρω απ την αρχή.Πάμε λοιπόν που λέτε,και βρίσκουμε ευτυχώς τραπεζάκι στο μπαρ..Δεν θα την παλεύαμε με τίποτα στο όρθιο..
Το κέντρο,πάαααρα πολύ μικρό..
Στην αρχή κλασσικά ανοίγουν το πρόγραμμα διάφοροι τραγουδιστές.Βέβαια εδώ πασαρέλα βλέπαμε,και όχι τραγούδι,καθώς ίσχυσε το ρητό από φωνή κορμάρα..
Βγαίνει η Χατζίδου πρώτη.Οκ συμπαθητική,αλλά δεν τρελάθηκα κ όλας..
Μετά ο Σταν..Στάνερς μην πέσετε να με φάτε,αλλά εμένα δεν μου αρέσει καθόλου.Και πιστεύω ότι δεν ταιριάζει και καθόλου στα μπουζούκια.Εκεί που διασκέδασα λιγότερο ας πούμε ήταν στον Σταν.
Και μετά βγαίνει ο Κιάμος.Είχα ακούσει ότι κάνει τρελό κέφι και πρόγραμμα.Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο.Συγκριτικά με πριν δεν το συζητώ,και χορέψαμε και τραγουδήσαμε,αλλά δεν ήταν και κάτι το φοβερό...
Το γαρύφαλλο έπεφτε σύννεφο.Και απορώ πώς επιβίωσα και από τις λουλουδούδες,οι οποίες έκαναν σαν τρελές για την μεταφορά των λουλουδιών.
Βγάλαμε και φωτογραφίες.Στην αρχή με Χατζίδου πάνω στην πίστα και μετά πήγαμε καμαρίνια,αφού είχε τελειώσει και το δεύτερο πρόγραμμα..Μπουντρούμια τα καμαρίνια...
Η Panagiotoula Pz (The Passionate) με την Χατζίδου
Και μετά βγάλαμε με τον Κιάμο πάνω στην πίστα...
Ο οποίος ήταν πολύ διαχυτικός..

Κλείνοντας να πω, ότι το συγκεκριμένο σχήμα στο σύνολό του,ήταν η επιτομή των μπουζουκιών.Δεν θα χρησιμοποίησω την λέξη που μου έρχεται..Ναι οοκ,ήξερα τι πάω να δω,αλλά στο μυαλό μας πάντα τα φανταζόμαστε όλα λίγο διαφορετικά...Είχα και μέτρο σύγκρισης το Βέρτη.Άλλη φάση εκεί..Και εκεί ήταν μπουζούκια,αλλά ήταν πιο ποιοτικό το όλο θέαμα.
Και τέλος,με εκνευρίζει όλο το δήθεν στυλ που κυριαρχεί στα μπουζούκια.Και χαίρομαι να βλέπω κοπέλες περιποιημένες μεν,αλλά χωρίς την Άρτα και τα Γιάννενα δε...
Και πού καταλήγω;;;;;
Το καλύτερο πρόγραμμα είναι ΕΝΑ:οι Άγαμοι Θύταιιι!!

Αυτά που λέτε.Ελπίζω να μην σας κούρασα με την φλυαρία μου!!!!

Πολλά φιλιά!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις