Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015

Men!ou$


Καλημέερααα φίλοι μου!!Καλό μήνα!!!Μπήκε επίσημα η άνοιξη!!!

Πάμε λοιπόν!!!

Μenious...προβληματισμοί! ! !


Κάπως έτσι είμαι που λέτε,τώρα που γράφω.Πώς δηλαδή;;Με έναν καφέ στο χέρι από τα έβερεστ(ναι andrik,pz,τον πήρα τον ρημαδοκαφέ) και αρκετά προβληματισμένη!
Αύριο έχω τα γενέθλιά μου..Αυτόματα οι περισσότεροι άνθρωποι προβληματίζονται,αφού άλλος ένας χρόνος πέρασε.Άλλαξε κάτι σε αυτόν τον χρόνο ή όχι;;Είμαστε ικανοποιημένοι από τη ζωή μας;Αυτό φυσικά το ξέρει ο καθένας για τον εαυτό του..
Τέλος πάντων.
Αυτή την εποχή που λέτε ξεκινάει μια φρενίτιδα με το καλοκαίρι που όλο και πλησιάζει.Οοοκ.Χαλαρώστε λίγο!!Θα έρθει το καλοκαίρι..Δεν θα το χάσετε.
Τέλος,έχουμε και τη Eurovision.Όχι ότι με απασχολεί ιδιαίτερα..Όπως πιστεύω τους περισσότερους.Πάντως εγώ ξεχώρισα την μπαλάντα της Κυριάκου και την Σάγια Ας πάει κάποια από αυτές τις δύο για να έχουμε κάποια ελπίδα..

Η αποκάλυψη της Μαντόνα για την επική τούμπα!!!! 



Τον γύρο του κόσμου έκανε η επική τούμπα της Μαντόνα στα Brit awars.Πολλοί έσπευσαν να κατηγορήσουν την Μαντόνα ότι πρόκειται για στημένο κόλπο έτσι ώστε να βρεθεί και πάλι στο επίκεντρο των Μέσων.
Η ίδια φρόντισε μέσω της εκπομπής The Jonathan Ross Show,να αποκαλύψει την αιτία της πτώσης της.
Σύμφωνα με την ίδια λοιπόν,ο υπεύθυνος για την πτώση της είναι το σύμπαν το οποίο συνωμότησε εναντίον της.Γιατί άραγε;;Για τους στίχους της.Συγκεκριμένα δήλωσε:"Δεν γράφω ξανά τέτοιους στίχους.Το σύμπαν προσπάθησε να μου πει κάτι με όλα αυτά.Έμαθα από το μάθημά μου"
Φυσικά η Μαντόνα δεν αρκέστηκε σε αυτά,αλλά ήθελε να προκαλέσει και άλλο με τις δηλώσεις της.Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα ναρκωτικά,λέγοντας πως της ίδιας δεν της αρέσουν,αλλά θα επέτρεπε στα παιδιά της να δοκιμάσουν,με μέτρο πάντα.
Ευτυχώς που βάζει και μέτρο δηλαδή.Όχι παίζουμε!!!!!! :p

Αυτό ήταν φίλοι μου.Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!
Menia!!!



4 σχόλια:

ήλι είπε... at 2 Μαρτίου 2015 - 5:31 π.μ.

γραφεις ωραια!
καλο βραδυ!

Menia είπε... at 2 Μαρτίου 2015 - 10:34 π.μ.

Σε ευχαριστώ πάαρα πολύ!!!!!
Καλή σου μέρα!!!! :) :)

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε... at 2 Μαρτίου 2015 - 1:29 μ.μ.

καλο μηνα να εχουμε! :)

Menia είπε... at 2 Μαρτίου 2015 - 2:51 μ.μ.

Καλό μήνα με πολλή πολλή άνοιξη!!!!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις