Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

The Passionate




Ακομα σ'αγαπαω....
    
Πριν απο εξι χρονια εφυγε ο άντρας που μαζι του ειχα ονειρευτεί να κάνω οικογενεια..
Το πιο άσχημο της υπόθεσης ηταν πως είχαμε χωρισει τα 4 τελευταία χρονια.. Δηλαδή δεν ήμασταν μαζι ήταν μαζι με καποια αλλη κι εγω αυτο δε το αντεχα...

Δεν εκανα τιποτα για να τους χωρισω και ούτε το κακο του ηθελα, ισα ισα ευχομουν παντοτε να ειναι καλα κι ας μην ειναι μαζι μου...

Ηξερα πως με ηθελε κι ας ελεγε το αντίθετο...

Τοσα χρονια χωρισμένοι κι εμείς ακομα συνεχιζαμε να μιλάμε και να βλεπομαστε...

Αν ήθελε θα το ειχε σταματήσει οπως κι εγω φυσικα αλλα εγω οντως δεν ηθελα, μου λεγανε οι φιλοι μου σου αρέσει που εισαι δεύτερη επιλογή γι'αυτον, να πω την αλήθεια ουτε που μου ειχε περασει απο το μυαλο, μου εφτανε που τον εβλεπα, τον αγγιζα, τον ένιωθα δικο μου για οσο μου το επέτρεπε ο χρονος του....

Εκανα πολλες προσπάθειες να τον πεισω να γυισει πισω σε μενα, μα ματαια, κατι τον κραταγε...

Μια μέρα αφου είχε μαλώσει το προηγούμενο βράδυ με την δική του με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως θα έρθει να μείνει μαζι μου το βράδυ....
Εγω ειχα καταχαρει.!!
Τον αγαπουσα αυτον τον άνδρα κι ακομα τον αγαπαω, τώρα που λειπει απο την ζωη δεν ξερω, δεν μπορώ να βρω καποιον λογο για να υπάρχω....

Οταν ηρθε το μονο που μου ζητησε ήταν να μην συζητήσουμε τίποτα, ούτε για εμάς αλλαα ουτε και γιατι εφυγε απο το σπιτι...
Βλεπετε, μενανε μαζι με την αλλη...

Το βραδυ που περασε ήταν υπέροχο...
Ολα εκεινα τα βράδια που μειναμε μαζί ηταν τελεια...
Μεχρι εκεινη την Παρασκευή που μου είπε πως θα γυριζε σε εκείνη ξανα..

Ηταν και η τελευταία φορά που τον ειδα...
Πέθανε σε ενα τροχαίο που συνέβη το βράδυ που γύρναγε σε εκείνη...

Το εμαθα πρωτη και μου ήταν τόσο δύσκολο να της το πω...
Τι θα της ελεγα, πέθανε ο άντρας που αγαπουσα και αγαπουσες, που τον μοιραζόμασταν τοσα χρόνια και οι δυο..(;)
Κι ετσι ειπα στον αστυνομικό που με πήρε τηλέφωνο να παρει κι εκεινη που θα τα κανονιζε όλα...

Στην κηδεια του ημουν σε μια γωνια και τον έκλαιγα μονη, μέχρι που η Αννα, με κοίταξε μια ματιά σα να μου ελεγε, τα ηξερα ολα.....



Καλο βραδυ να εχετε, καλη Καθαρά Δευτέρα και να μην ξεχασετε να ψηφίζετε την αγαπημένη σας στήλη, προσωπικά τον αγαπημένο σας συντάκτη της πενταετίας του blogμας που δεν ειναι αλλος απο την Παναγιώτα.!!!
Χαχαχαχα
ψηφίστε εδω :http://theacityawards.blogspot.gr/

Φιλια πολλα!


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις