Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

The Passionate




Πενηντα αποχρώσεις του παθους...


Σήμερα θα σας μιλησω εγω, ως Παναγιώτα...

Με αφορμή την πρεμιέρα στους ελληνικούς κινηματογραφους της ταινίας "50 αποχρώσεις του γκρι" που αποκλείεται να μην πήγαινα να την δω...
Για μενα μιλαμε αλλωστε! Χαχαχα

Θυμάμαι τοτε που είχε βγει το βιβλιο..
Έτρεξα στην κυριολεξία να το παρω..!

Ποτε δε μου άρεσαν τα βιβλία παντα προτιμούσα τις ταινιες!
Γενικά δε μου αρεσε το διάβασμα!

 Οι πενήντα αποχρώσεις του γκρι ήταν το μοναδικό βιβλιο που άρχισα να διαβάζω και το τελείωσα όλο!!

Τοτε κατάλαβα κιόλας τι είδους βιβλια μου αρέσουν.. Για αυτο και επελεξα να γράφω αυτη την στήλη στο blog μας.!

Τελος πάντων...!

Παντα ακουγα φιλους μου που λεγανε πως αυτή η ταινία εχει βγει και σε βιβλίο και ειναι καλύτερο κλπ..

Οταν πηγα να δω τις πενηντα δεν πηγα με την προϋπόθεση πως η ταινία θα ηταν καλύτερη απο το βιβλιο...

Για την ακρίβεια ουτε που μου πέρασε απο το μυαλό πως θα ηταν καλύτερη, και η αληθεια ειναι πως δεν ήταν και τοοοσο καλη... Αλλα σιγα η πρωτη ειναι..!;

Θα θελα λοιπόν, αποψε, για λιγο να μπω στην σκηνοθεσία εγω....
Βασικα αν μου έλεγαν να σκηνοθετησω αυτο το βιβλίο δε θα το εκανα...
Αν το εχετε διαβάσει θα καταλάβετε γιατι..

Πιστεύω πως δε του λειπει τίποτα!
Κι αν δε μπορούσα να πω οχι θα ανεβαζα όλες τις ερωτικες σκηνές που εχει μεσα το βιβλιο γιατι καλως ή κακως αυτα πουλάνε πλέον....

Δε θελω να μπω σε λεπτομέρειες σημερα έτσι κι αλλιώς, λογικα οι περισσότεροι που θα διαβάσετε σήμερα την στήλη ή θα εχετε δει την ταινία ή θα εχετε διαβάσει το βιβλίο ή και τα δυο σαν κι εμενα.!

Δεν ηθελα να κανω κριτικη της ταινιας και ελπίζω να μην βγηκε ετσι απλα θα ηθελα η ταινία να ειχε ολες τις ερωτικες σκηνες και καλο θα ήταν να ειχε κι αλλους πρωταγωνιστες!
Χαχαχα

Περα απο αυτο ακομα καλύτερο θα ήταν να μην έβγαινε καθόλου στην μεγάλη οθόνη!!
Ο καθε αναγνώρισης να φαντάζεται ο,τι θελει εκείνος και όπως το θελει...


Καλο βράδυ λοιπόν και να εχετε μια όμορφη βδομάδα!


Φιλια πολλα!


By Panagiota


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 17 Φεβρουαρίου 2015 - 1:21 π.μ.

I readed every day with google translate i know greek ''poli kala,kalimera'' but not so good.
kisses from u.k

Giota Pz είπε... at 23 Φεβρουαρίου 2015 - 7:09 π.μ.

Thank you very much! 

:))

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις