Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015

The Passionate



Εγω, εσυ και η "καλύτερη σου φιλη"....


Με την Ελενα ομολογώ πως δεν ειχα ποτε τις καλύτερες σχεσεις, οχι πως μου ειχε δωσει δικαιώματα ο Δημήτρης αλλα ξερετε, οι γυναίκες παντα θα βρουν κατι που δε θα τους αρεσει στην κολλητή του αγοριού τους..

Ηταν πολυ ομορφη η αλήθεια να λέγεται μου το λεγανε και οι φιλες μου, ευτυχώς ομως ο Δημήτρης οπως ειπα και παραπάνω, ποτε δεν μου ειχε δωσει δικαίωμα και ειδικα για την φίλη του..

Οταν η Έλενα χώρισε με τον δικο της πιο πολυ εμείς την βλέπαμε πάρα οι γονείς της..

Με ειχε παρακαλεσει ο Δημήτρης να την αφήσουμε για λιγο καιρο να μείνει μαζί μας γιατί δεν θα αντεχε μόνη της μιας και δεν μιλαγε πολυ με τους δικούς της.. Εγω το δέχτηκα βέβαια γιατι δε μπορούσα να του αρνηθω τίποτα ετσι κι αλλιως φίλη του ηταν....

Μετα απο μια ησυχη βδομάδα χρειάστηκε να φυγω για ενα τετραήμερο για Θεσσαλονίκη στην αντίστοιχη εταιρεία που εργαζομουν για κατι μικρό πράγματα..

Η αλήθεια ειναι πως αφιερωνα πολυ χρόνο στη δουλειά μου..
Ηθελα απο μικρη να μην εξαρτουμαι απο κανεναν και ειδικα απο τον σύντροφό μου...

Τελικα η δουλειά τελείωσε πολυ πιο γρηγορα απο τις τέσσερις μέρες και έτσι σκεφτηκα να κανω έκπληξη στον Δημήτρη, μιας και τους αρεσαν πολύ...
Πήρα λοιπον τον δρόμο της επιστροφής μεσα στην χαρα γιατί μου ειχε πει πως θα εφευγε η Ελενα εκεινη την ημερα κι ετσι σκέφτηκα πως θα γιορτάσουμε την έκπληξη μου στο έπακρο....

Έφτασα σπιτι και μόλις μπηκα ειδα το σπιτι ανω κάτω..
Ρουχα πεταμενα παντου..
Γυναικεία και αντρικά...
Του Δημήτρη και δυστυχώς τα γυναικεία οχι δικα μου....!

Αναστατωμενη ανέβηκα στην κρεβατοκαμαρα και αντίκρισα αυτο που φοβομουν...
Ο Άντρας μου, ο Δημήτρης μου αγκαλια με την καλύτερη του φιλη, μισογυμνοι....

Τους πεταξα ο,τι βρηκα μεσα στο δωμάτιο και τους εδιωξα..
Δεν ηθελα να τον ξαναδω ποτε στα μάτια μου...

Έκανε πολλες απόπειρες να με πλησιάσει ξανα αλλα του εδειξα πως δε με ενδιέφερε πλεον...

Τον ξεπέρασα πολυ γρήγορα και όχι με εφημερους έρωτες αλλα με εναν και μοναδικο.....

Καλο βραδυ να έχετε..!

Φιλια πολλα!



By Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις