Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

Men!ou$



Γεια σας φίλοι μου!!!Σας έλειψαα;;;Τι κάνετεε;;;
Έχουμε να τα πούμε καιρόο!!!!

Πάμε λοιπόν!!!Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχω πετύχει πάρα πολλούς επώνυμους.Όσους δεν έχω πετύχει μέσα σε έναν χρόνο ξέρω γω,τους πέτυχα σε ένα μήνα.Άλλους επειδή πήγα να παρακολουθήσω παραστάσεις και άλλους εντελώς τυχαία.
Ας ξεκινήσω από τα σκόπιμα..

Κέντρο Αθηνών:Βέρτης-Φουρέιρα

Που λέτε,αποφάσισα να πάω το Σάββατο στο κέντρο Αθηνών.Μέρα που βρήκα και εγώ..Των ερωτευμένων...Θέλω να τιμωρήσω τον εαυτό μου,μού φαίνεται που είμαι single!!Χαχαχα!!!Δεν βαριέστε!!!
Πάμε όμως στο θέμα μας!!

Φτάνουμε λοιπόν στο κέντρο.Τρεις γιγαντοαφίσες του Βέρτη,μια της Φουρέιρα στην άκρη..
Πολύς κόσμος..Ναι,τα μπουζούκια ζουν ακόμα.Πάνε οι μεγάλες δόξες,με τα πολλά λεφτά,αλλά ο Έλληνας θα κόψει από το ρούχο,το παπούτσι,αλλά όχι από τη διασκέδαση.
Εμείς γνωρίζαμε τη Φουρέιρα από παλιά,πριν γίνει φίρμα.Και πήγαμε να την δούμε στο καμαρίνι.Όμως,υπολογίσαμε χωρίς τον ξενοδόχο.Τους παρατρεχάμενους με ύφος εκατό καρδιναλίων.Τον κομμωτή,την μάνατζερ κλπ κλπ..Που δεν μας άφηναν να πάρουμε ανάσα.
Η Φουρέιρα πολύ φιλική και ευγενέστατη.Φωτογραφίες βέβαια δεν μας άφησαν να βγάλουμε,γιατί ήθελαν να την βάψουν λέει..
Ξαναπήγαμε μόλις τελείωσε το πρόγραμμά της.Και βγάλαμε και τις φωτό.
Ας περάσω στο πρόγραμμα τώρα.
Κλασσικά στην αρχή βγαίνουν 2-3 άκυροι να το ανοίξουν.Γύρω στη 1,βγαίνει κ η Φουρέιρα.
Από φωνή δεν λέει τίποτα απολύτως.Μην μιλήσω για τα Αγγλικά..Αλλά είναι φοβερή performer.Το έχει..Το κούνημα,το νάζι,τον χορό..Και εντάξει είναι πολύ δύσκολο να χορεύεις και να τραγουδάς ταυτόχρονα.Το πρόγραμμα της μου άρεσε πάρα πολύ...Ήταν σχεδόν μια ώρα.
Μετά μας παρουσίασαν ένα εκπληκτικό χορευτικό ως εισαγωγή για το Βέρτη..Εκπληκτικότατο!!!!!!!Υπερπαραγωγή που λέμε!!!
Καιιι βγαίνει γύρω στις 2, ο Βέρτης και γίνεται ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!!!!Ξεκινάει να τραγουδάει τα τραγούδια του,και ξεκινάνε και οι βόλτες με τα λουλούδια!!!!!!!!!!Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες...Ήταν αρκετά σοβαρός,αλλά είχε τον αέρα του πρώτου ονόματος..Και φυσικά με το δίκιο του.'Ολοι χόρευαν στο ρυθμό των τραγουδιών του!!!!

Πάρτε μια γεύση 




Και πάμε στις άλλες συναντήσεις!!
Είχα συνεπιβάτη πριν από ένα μήνα τον Αλέξη Γεωργούλη στο αεροπλάνο!!!!!Βέβαια για αυτό σας έχω ξαναμιλήσει.Όσοι δεν με διαβάσατε,δείτε εδώ για τον Αλέξη:
http://theacity.blogspot.gr/2015/01/menou.html

Την περασμένη Τετάρτη πήγα στη διαδήλωση στο Σύνταγμα..Μέσα στον χαμό που γινόταν στο μετρό,η κοπέλα που ήμασταν μαζί,μου κάνει:ΩΧ!ο Αθερίδης..πού τον είδε η αθεόφοβη μέσα στον χαμό που γινόταν απορώ!!έβγαινε από το μετρό,αφού φίλησε μια γυναίκα..Αλλά δεν είδαμε ποια ήταν αυτή η γυναίκα!Εγώ τον είδα λίγο πριν χαθεί στο πλήθος.Δεν είναι και πρώτο μπόι.Περπάταγε όμως με το κεφάλι κάτω,σαν να ήθελε να κρυφτεί.
Πάει αυτό.Γυρνώντας μετά στο σπίτι,σταματάω σε ένα φανάρι.Ε και όπως κάνουμε όλοι μας,χαζεύουμε λίγο δεξιά,αριστερά κλπ..Γυρνώντας λοιπόν το κεφάλι μου αριστερά,βλέπω αυτό!
Τον αναγνωρίζετε;;;Ω ναιιι!!!Ο Σταρόβας είναι..Στην αρχή νόμιζα ότι το φαντάστηκα.Μετά λέω δεν μπορείι..Μέσα σε ένα απόγευμα 2 επώνυμοι!!!!Που λέτε αργούσε να ανάψει και το φανάρι,και πήρα την μεγάλη απόφαση να τον φωτογραφήσω..Μου το έδωσε στο πιάτο δηλαδή,αφού είχε ανάψει το φως του αυτοκινήτου,για να βάλει καπνό στην πίπα του..Άρχοντας.Σηκώνω το κινητό,με είδε βέβαια,αλλά χέστηκε..χαχαχχαχαχα!!Και για αρκετή ώρα τον είχα μπροστά μου!!!!!!

Λέτε να γίνω επαγγελματίας παπαράτσι;;;;;;Χμμμμ...

Αυτά!!Πολλά πολλά φιλιά!!!
Τα λέμε την άλλη εβδομάδα!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις