Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015

CrAzY m!nds



Oι αποκριες πλησιαζουν και η παρεα συζηταει για το τι θα ντυθει!!!

ΜΑΞ - Τι λέτε να ντυθούμε στο party του σχολείου!
ΣΙΑ - Εσυ άνθρωπος!
ΜΑΞ - Και εσύ όμορφη!
ΕΛΙΝΑ - Δεν ξέρω,Λέω να βάλω κάποια αξεσουάρ απλά!!
ΣΙΑ - Γύφτος δηλαδή?
ΜΙΑ - Τι κακία που είσαι!!!
ΣΙΑ - Τι αδιάφορη που εισαι!!!
ΕΛΙΝΑ - Σταμάτα τις κακίες,Μιλάμε σοβαρά?
ΣΙΑ - Μωρε οταν σε βλέπω δεν μου βγαίνει!
ΛΕΝΑ - Εγω σας το φυλάω για έκπληξη!
ΣΙΑ - Παω στοίχημα οτι απλά θα φορέσει μια κορδέλα που θα λέει <<Μαλισταααα>>!!!
ΜΑΞ - Αγγουρι εσύ ντύσου ντομάτα!!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Πολύ αστείο!!
ΜΑΝΘΟΣ - Εγω δεν εχω αποφασίσει!!!
ΣΙΑ - Είσαι ηδη μασκαρεμένος εσυ!
ΓΙΩΤΑ - Μπορείς να κοιτάς και λίγο τον ευατουλη σου!
ΜΑΞ - Εσυ Γιωτα  τι θα ντυθείς??
ΓΙΩΤΑ - Λεω για να γελάσουμε να ντυθώ π......α!
ΣΙΑ - Α δηλαδή δε θα ντυθείς!!!
ΜΑΞ - ΑΑΑ,Για να γελάσουμε,Οχι οτι το έχεις απωθημένο!!!
ΕΛΙΝΑ - Εγω λέω να ντυθεί ο καθένας οτι θέλει και συναντηθούμε στο party μασκέ του σχολείου!


ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΤΥ!!

Ο Μαξ και η Ελινα  πανε στο σπίτι της Σιας,Ώστε να την πάρουν και να πανε και οι 3 μαζι!!
Φτάνοντας στο σπιτι ΜΑΞ και ΕΛΙΝΑ αναρωτιούνται τι εχει ντυθεί η ΣΙΑ Η μάλλον αν έχει ντυθεί!!
Φοράει μαύρο κολάν και μαύρη μπλούζα!!
Καθώς βάφεται στο μπάνιο τα παιδιά την ρωτάνε!!!

ΕΛΙΝΑ - Καλά ακόμα δεν έχεις ντυθεί και βαφεσε?
ΣΙΑ - Καλε έτοιμη είμαι!!
ΜΑΞ - Συγνώμη τι εχεις ντυθεί!

Εκείνη τη στιγμή η ΣΙΑ αρπάζει απο το καναπέ 2 φτερά και τα φοράει!!!
ΣΙΑ - Λοιπόν??Είμαι τέλεια??
ΕΛΙΝΑ - Δαίμονας??
ΜΑΞ - Μαύρη μαϊμού?
ΣΙΑ -DIVA  Βρε άσχετοι!!!
ΜΑΞ - Δικιά σου επινοήσει?
ΣΙΑ - Ποσο βλάχοι!!!!Προχωράτε!!
Μ..Σ - Δικιά μου!!!Δεν είναι υπέροχο??

Πεταγετε η μανα της Σιας!!
ΕΛΙΝΑ - Μούρλια!!
ΜΑΞ - Για δάγκωμα!!!
ΣΙΑ - Αν να χαθειτε βρε παλιόπαιδα!!!
Μ.Σ - Εσυ Ελινα μου τι ντύθηκες??

Η Ελινα φόρεσε ενα κολιέ με νεκροκεφαλές,Μπότες λαχανι ρούχα και μια ξανθιά περούκα!!!
ΕΛΙΝΑ - Τι να σας πω,Οτι βρήκα έβαλα!!
Μ.Σ - Μάλιστα,Εσυ ΜΑΞ είναι φως φανάρι οτι εχεις ντυθεί γρασίδι!!!

Ο ΜΑΞ είχε βάψει τα μαλλιά του λαχανι και φορούσε καφέ παντελόνι και μπλούζα!!!
ΜΑΞ - Βασικά δέντρο!!!
Μ.Σ - Ααααα ωραία!!!Σια μου σίγουρα θες να πας?
ΣΙΑ - Ναι μωρέ!!!

Τα παιδιά φτάνουν στο σχολείο!!!!
Τα παιδιά απο την παρέα είχαν ντυθεί!!!

ΛΕΝΑ - ΧΗΡΑ
ΜΑΝΘΟΣ - ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - ΝΤΟΜΑΤΑ
ΜΙΑ - ΝΟΥΜΕΡΟ 2
ΓΙΩΤΑ - ΤΖΟΚΕΡ

H SIA ARPAZEI TO MIKROFWNW K LEEI
FWTIA STA SAVVATOVRADA !!



ΣΙΑ - Μανθο τέλειος ο πιγκουίνος!!
ΜΑΞ - Α πιγκουίνος είναι??Νόμιζα οτι ήταν χαλασμένο κέικ μαύρης σοκολάτας!!
ΜΑΝΘΟΣ - Μιλάει και η συνύπαρξη δέντρου με γρασίδι!!!
ΜΑΞ - Μονο ο Αγγουρις εχει χιούμορ,Που ντύθηκε ντομάτα!!!
ΕΛΙΝΑ - Οπως και η Μια ντύθηκε δυο!!!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - ΜΙΑ --Ευχαριστούμε!!
ΓΙΩΤΑ - Είμαστε ολοι φοβεροί!!!
ΕΛΙΝΑ - Γιωτα εσυ τι έχεις ντυθεί??Τζόκερ?
ΓΙΩΤΑ  - Ναιιιι!!!
ΜΑΞ - Το λέει γιατί στην αρχή νομίζαμε οτι σου έριξαν τούρτα στο πρόσωπο!!!
ΓΙΩΤΑ - Η Σια το σκέφτηκε αυτο???Αυτη τι έχει ντυθεί??
ΣΙΑ - DIVA- Το κέρατο μου!!!
ΓΙΩΤΑ - Εγω το λεω ταραντούλα!!!
ΣΙΑ - Αι μωρή φτύσε τα μπούτια  σου!!!

Και ξαφνικά οι 2 κυριες πιάνονται στα χέρια!!!!
Και έτσι τελειώνει και αυτό το επεισόδιο!!!



ΤΕΛΟΣ 19 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις