Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

The Passionate





Η Ανατροπή ...


Με τον Χρήστο γνωριστήκαμε σε μια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης...

Εκείνη την περίοδο εγώ ψαχνόμουν.. 
Είχα βγει από μια σχέση δυο χρόνων την όποια δεν είχα ξεπεράσει..
Ο Χρήστος με βοήθησε να την ξεπεράσω έστω για λίγο, στην αρχή...

Δεν το κουράσαμε πολύ, μετά από δυο-τρεις συνομιλίες μας βρεθήκαμε..

Στην αρχή όλα ήταν πολύ όμορφα αλλά δεν ήταν "εκείνος"...

Ξεκαθαρίσαμε από την αρχή τα πράγματα, ήθελε και εκείνος απλά να περνάει όμορφα...

Μετά από μια εβδομάδα, δίχως να σταματήσουμε να μιλάμε, βρεθήκαμε ξανά αλλά αυτή τη φόρα σπίτι του...
Στην αρχή όλα ήταν πολύ αμήχανα... 
Μετά από λίγο στράφηκε προς το μέρος μου και με φίλησε στο στόμα. 
Το φιλί του, ήταν τόσο μεθυστικό που με έκανε να υγρανθώ...
Αλλά και εκείνος δεν πήγαινε πίσω, το χέρι μου ήταν ήδη πάνω από το παντελόνι του..
Μου ψιθύρισε κάτι στο αυτί και πήγαμε στο δωμάτιο του...

Εκεί με ξάπλωσε στο κρεβάτι του και άρχισε να με φιλάει σε όλο μου το σώμα.
Τα φιλιά του με έκαναν να ανατριχιάζω, το καταλάβαινε και συνέχιζε ακόμα πιο παθιασμένα...
Με κοίταξε με ένα βλέμμα όλο υπονοούμενο και διείσδυσε μέσα μου με τα δυο του δάχτυλα...

Έπειτα ήταν η σειρά μου να πάρω τα ηνία...

Τον κοίταξα έντονα με το ίδιο βλέμμα καθώς προχωρούσα χαμηλά... 
Έφτασα στο στόχο μου και του έκανα στοματικό...
Οι αντιδράσεις του φανέρωναν ηδονή...

Όπως φάνηκε η επιθυμία μας να γίνουν τα σώματα μας ένα ήταν μεγάλη οπότε προχωρήσαμε...
Από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι με αυτόν από πάνω μου έτοιμο να εκπληρώσει την κοινή μας επιθυμία...

Ο οργασμός για μένα δεν άργησε να έρθει αλλά ούτε και για αυτόν... 
Μέσα σε λίγα λεπτά είχαμε τελειώσει...

Αυτό συνεχίστηκε για πολύ καιρό, μέχρι που και οι δύο αναπτύξαμε συναισθήματα ο ένας για τον άλλο και έτσι αποφασίσαμε να είμαστε μαζί...

Ποτέ δεν περίμενα πως ο Χρήστος θα έφερνε την ανατροπή στη ζωή μου...!


Καλό βράδυ σε όλους και καλή μας χρονιά..!


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις