Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Men!ou$



Καλημέρα φίλοι μου και καλή εβδομάδα!!!!!

Ο καιρός σήμερα


Οι κομπλεξικοί και η αντιμετώπισή τους!

Δεν ξέρω για σας,αλλά εμένα μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές να συναναστραφώ με άτομα,να τα χαρακτηρίσω επιεικώς, κομπλεξικά.Και τι εννοώ με αυτό.Έχω ακούσει σχόλια του τύπου ''κοπελιά,πώς είσαι έτσι;;;άντε χάσε κανά κιλό μπας και βρεις κανένα γκόμενο'',''εγώ έχω καλύτερο κινητό,τηλεόραση,φωτογραφική μηχανή κλπ από εσένα''.
Γιατί όλα αυτά;;Γιατί να μειώνουν έτσι τον άλλο;;;Η απάντηση είναι απλή!Γιατί είναι κομπλεξικοί,με έλλειψη αυτοπεποίθησης,την οποία προσπαθούν απεγνωσμένα να τονώσουν,πατώντας επί πτωμάτων.Γιατί μειώνοντας τον άλλο,αισθάνονται αυτοί πολύ καλύτερα.Ικανοποιούνται..
Αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ,από τη στιγμή που δεν έχω δώσει δικαίωμα,δεν έχω προκαλέσει,και κυρίως δεν έχω κατηγορήσει και δεν έχω μειώσει τον άλλο.Ακριβώς γιατί ξέρω πόσο απαίσιο είναι να σε υποβαθμίζουν,επειδή το έχω βιώσει πολλές φορές.Ίσως είμαι λίγο υπερβολική,αλλά με πνίγει η αγανάκτηση..Εκείνη τη στιγμή που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο,παρακαλώ όλο το σύμπαν,όλους τους θεούς,όλων των θρησκειών,να με οπλίσουν με τεράστια υπομονή,έτσι ώστε να αντιδράσω όσο πιο χαλαρά γίνεται,να αδιαφορήσω και να προσπεράσω.Δεν με ικανοποιεί βέβαια αυτό,αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να διατηρηθούν οι ισορροπίες.Γιατί γενικά δεν μου αρέσει να τσακώνομαι,αλλά όταν το κάνω,πολλές φορές χάνω το μέτρο.
Η πιο καλή αντιμετώπιση για τους κομπλεξικούς είναι νομίζω,μια ατάκα μεταξύ σοβαρού και αστείου,η οποία να σπάει κόκκαλα..Αλλά άντε μέσα στον αναβρασμό να λειτουργήσει σωστά το μυαλό!!!
Δεν βαριέσαι όμως!!!!!Αν υπάρχει θεός,όλοι αυτοί θα το βρουν από αλλού...

Αυτό ήταν και για σήμερα φίλοι μου!!!
Τα ξαναλέμε την άλλη εβδομάδα!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις