Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015

Men!ou$



Καλημέρααααααα!!!Καλή χρονιά να έχουμε!!!!!Ξεκινήσαμε και εμείς για το 2015!!!!
Πάμε,γιατί έχω πολλά να σας πω!!!!!!!

Menia in Norway
Όπως σας είχα γράψει σε παλαιότερο άρθρο,είχα ένα ταξίδι στη Νορβηγία λόγω του μετανάστη ξαδέρφου.Όπερ και εγένετο!!!
Θα σας πω εν συντομία τι κατάλαβα για το Όσλο και τη νοοτροπία των Νορβηγών!

1) Οι Νορβηγοί είναι τελείως μα τελείως ξενέρωτοι.
ΔΕΝ ΦΛΕΡΤΑΡΟΥΝ!!Αν είναι δυνατόν!!
2)Στα περισσότερα μαγαζιά,ναι πιστέψτε το,ΔΕΝ έχουν μουσική!!Και αν θα βάλουν,σε χαμηλή ένταση!!Δυνατή μουσική άκουσα μόνο σε gay bar!
3)Ωραίο το χιόνι,αλλά από ένα σημείο και μετά το βαριέσαι.Δεν περίμενα να το πω αυτό βέβαια!!!Αλλά είναι γεγονός.Σε δυσκολεύει στην καθημερινότητα
4)Οι Νορβηγοί είναι τελείως στον κόσμο τους!
Βγάζουν τα μωρά τους με πολικές θερμοκρασίες βόλτα,και μάλιστα τα σέρνουν και σε μίνι ελκυθράκια.Ξεχύνονται για σκι παντού,όλες οι ηλικίες.
5)Το μόνιμο κρύο είναι απάλευτο
6)Ο κόσμος ψωνίζει με τρελούς ρυθμούς.Θα μου πεις με 2500 ευρώ βασικό μισθό και 3 τοις εκατό ανεργία,και εγώ κάθε μέρα εκεί θα ήμουν.
7)Τα πάντα είναι πανάκριβα..Κοιτάτε αλλά μην αγγίζετε!!Μια πίτσα για παράδειγμα κοστίζει 30 ευρω ! ! ! ! ! ! 
8) Ξέρουν όλοι ανεξαιρέτως Αγγλικά,και πολύ σημαντικό σου μιλάνε κ όλας!
9)Στο Όσλο είδα τα πιο περιποιημένα και ταυτόχρονα πιο περίεργα σκυλιά.
Σημείωση:Δεν υπάρχουν πουθενά αδέσποτα
10)Στη Νορβηγία ευχαριστήθηκα χιόνι,καπουτσίνο και συγκοινωνίες.
11)Φυσικά δεν μπορούσα να φύγω από τη Νορβηγία χωρίς να πέσω πάνω σε Έλληνα...
Σαλόνικα σε λλλέεεωω!!!!


Πάρτε μια γεύση!!







Και πάμε τώρα στο καλύτερο σημείο!!!!

Στην ίδια πτήση με τον Αλέξη Γεωργούλη.....


Φτάνει η ώρα της επιστροφής.Βρισκόμαστε Μόναχο,καθώς δεν υπάρχει απευθείας πτήση από Όσλο για Αθήνα.9 ώρες αναμονή και φτάνει η ώρα να επιβιβαστούμε στο αεροπλάνο,το οποίο παραλίγο να χάσουμε επειδή άλλαξε η πύλη τελευταία στιγμή.Καθόμαστε στις θέσεις μας λοιπόν,εγώ παράθυρο,και σε μια φάση μου κάνει ο ξάδερφός μου:Ο Γεωργουλης.Τον έγραψα κανονικότατα.Μου το ξαναλέει..Άντε ρε φύγε από εδώ,του απάντησα..Γυρνάω όμως το κεφάλι μου,και ναι,τον βλέπω όρθιο την ώρα που έβαζε τη χειραποσκευή στο ντουλαπάκι.Λέω δυνατά,ωχ πράγματι ο Γεωργούλης.Με πιάνει ένα δυνατό νευρικό γέλιο,σε σημείο που το κατάλαβε ο Γεωργούλης και μας κοίταξε.
Νόμιζα ότι με δούλευε ο ξάδερφος μου,μιας και με το στυλ του ανθρώπου των σπηλαίων που έχει ο Γεωργούλης,δύσκολα τον αντιλαμβάνεσαι.Εγώ έκοβα φλέβα για Αλέξη την περίοδο του Είσαι το Ταίρι μου.Τώρα έχει χαλάσει,αλλά όπως και να έχει Αλέξης είναι αυτός!!!
Προφανώς ερχόταν από Αμερική και ήταν κουρασμένο το αγόρι.

Καθόταν 2 θέσεις μπροστά και απέναντι από εμένα.Οπότε όπως καταλαβαίνετε το οπτικό μου πεδίο ήταν πολύ καλό.Ή σχεδόν...Αν δεν φρόντιζε ένας έξυπνος να διαβάσει εφημερίδα και να μου κόβει την ορατότητα συχνά πυκνά.Γιατί όπως καταλαβαίνετε,το μεγαλύτερο μέρος της πτήσης το πέρασα στραβολαιμιάζοντας είτε για μια παράνομη φωτό του Αλέξη,είτε απλά να τον παρατηρώ.
Και να έχω τον ξάδερφο να μου λέει:Βλέπεις τον Γεωργούλη να κοιμάται,τον βλέπεις να τρώει,τον βλέπεις να πηγαίνει τουαλέτα..Και να γελάω όλο και περισσότερο.
Που λέτε,με το που κάθισε ξεφύλλισε τα περιοδικά του αεροπλάνου και μετά κοιμήθηκε,μέχρι να αρχίσουν οι αεροσυνοδοί να μοιράζουν φαγητό.Το οποίο να σημειώσω δεν άγγιξε για τουλάχιστον 20 λεπτά.Μετά όμωως...
Σε μια φάση έβγαλε και το τάμπλετ του,και έπαιζε μανιωδώς παιχνίδια!!!!Ω ναι!
Με το που προσγειωνόμαστε,άρχισε να μιλάει στο κινητό.Στο πούλμαν που μας μετέφερε από το αεροπλάνο στις αφίξεις,του έπιασαν την κουβέντα.Μετά περπάταγε στις αφίξεις μιλώντας στο κινητό,με τον αέρα του σταρ,ώσπου τον έχασα για πάντα..
Ήθελα να βγάλω φωτό μαζί του,αλλά δεν το τόλμησα για 2 λόγους.
Πρώτον,γιατί ήμουν πολύ κουρασμένη και θα έβγαινα χάλια,το ίδιο και αυτός.
και δεύτερον,το γνωστό σκάλωμα που τρώω πάντα όταν πετυχαίνω τυχαία επώνυμους.Να τους ενοχλήσω για φωτό σε μια προσωπική τους στιγμή που πιθανόν είναι εκνευρισμένοι,κουρασμένοι ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο;;Υπάρχουν όρια σε αυτό;;;;;Από την άλλη είναι δημόσια πρόσωπα,και αυτό είναι το τίμημα της αναγνωρισιμότητας
Ας με ξεμπλοκάρει κάποιος!!!!

Αυτό ήταν για σήμερα!!!
Θα τα ξαναπούμεεεεε!!
Menia

2 σχόλια:

Gina-Teta είπε... at 19 Ιανουαρίου 2015 - 1:13 μ.μ.

Πανέμορφες εικόνες από την Νορβηγία συνοδευόμενες από πολύ ωραία ανάρτηση!

Menia είπε... at 19 Ιανουαρίου 2015 - 8:20 μ.μ.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!Να σαι καλά!!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις