Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

CrAzY M!nds



Τα παιδια ξανασυναντιουνται μετα τα χριστουγεννα στο σχολειο!!!

ΣΙΑ - Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!!!Μυρίζει πανελλήνιες και έχω άγχος!
ΕΛΙΝΑ - ΕΛΕΟΣ
ΣΙΑ - Συγνώμη Ελινα μου που θέλω να πετύχω και να μην γίνω αλήτισσα σαν εσένα!!
ΕΛΙΝΑ - Συγνώμη??
ΜΑΞ - Παιδιά αφήστε τα αυτά σας έχω νέα!!!
ΜΙΑ - Για πες!!
ΣΙΑ - Εσύ τι πετάγεσαι?
ΑΓΓΟΥΡΙS - Ηρεμηστε να μας πει!!
ΛΕΝΑ - Λεγε!!
ΓΙΩΤΑ - Άντε ιδρώνει το σουτιέν μου!!!
ΜΑΞ - Δήλωσα συμμέτοχη στο τηλεπαιχνίδι $vs$
MAΝΘΟΣ- Πιο είναι αυτό?
ΜΑΞ - Είναι καινούργιο!!
ΣΙΑ - Δηλαδή θα κάνει πρεμιέρα με εμάς παίχτες!!
ΜΑΞ - ΝΑΙ!!!
ΣΙΑ - Ωραία ΓΙΩΤΑ ελα χωρίς εσώρουχα για κάνει 50αρη το παιχνίδι!!!
ΓΙΩΤΑ - Αντε μωρή!!!!τι πρέπει να κάνουμε?
ΜΑΞ - Θα είμαστε εμείς  οι 5 και η άλλη ομάδα άλλοι 5 και η ομάδα που θα νικήσει παίρνει 5.000 ευρω!!
ΕΛΙΝΑ- ΟΡΙΣΤΕ!!!!!!
ΜΑΞ - Ναι αλλά πρέπει να διαλέξω μόνο 4 από εσάς!!

ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΜΑΞ,
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!

ΓΙΩΤΑ - Θα την πέσω στην άλλη ομάδα!
ΣΙΑ - Έχω μυαλό,Κάτι που λείπει από τους άλλους!
ΕΛΙΝΑ - Είμαι καλή,Το ξέρεις!!Είμαστε και φίλοι!!Τώρα αν προτιμάς την κολλητή σου τη ΣΙΑ ΟΚ..!!!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Εγώ δεν θέλω να έρθω
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - ιχαααα   Παιχνίδι
ΜΙΑ - Με εμένα και την Ελινα  παλεύεται το παιχνίδι!
ΛΕΝΑ - Έχω και ωραίο  φόρεμα!!!
ΜΑΝΘΟΣ - Δε με ενδιαφέρουν τα τηλεπαιχνίδια.....Αλλά  πάρε με!!
ΦΑΝΗ - Πρέπει να ρωτήσω τη μανα μου?

Ο Μαξ έχει  φτάσει στο στούντιο με τους: 
(Ο Μαξ έκανε  κληρώσει και βγήκαν αυτοί)
*ΦΑΝΗ *ΓΙΩΤΑ *ΑΓΓΟΥΡΙΣ *ΝΤΟΥ-ΝΤΟ

ΤΟ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΡΧΙΖΕΙ!!!

Κυρίες και κύριοι καλώς ήρθατε στο νέο μας τηλεπαιχνίδι      $vs$
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να φύγετε ζωντανοί!!!
Αστειεύομαι!!!!
Μαζί μας η ομάδα του ΜΑΞ και η Ομάδα του ΧΡΗΣΤΟΥ!!
Καλή  επιτυχία και στις δυο ομάδες!!!

Πρώτη ερώτηση για την ομάδα του ΜΑΞ!!!
Πόσες ταινίες Αλαντίν έχουν βγει?

-ΜΑΞ ποιος θα την απaντησEI??
ΜΑΞ - εμ.. η ΦΑΝΗ!!!
ΦΑΝΗ - 2
-ΛΑΘΟΣ!!!! Ξαφνικά η ΦΑΝΗ λούζετε με 1 κιλό ζάχαρη!!!
ΦΑΝΗ - Αχ είμαι σαν ντονατς!!!!

Το παιχνίδι καλά κρατεί!!!
Η ερώτηση είναι πόσες στάσεις υπάρχουν στο σεξ??
-ΜΑΞ??
ΜΑΞ -Ναι θα την απαντήσει η ΓΙΩΤΑ
ΓΙΩΤΑ - 100!!!
- Λάθος!!!!
ΓΙΩΤΑ - Αποκλείεται!!
ΜΑΞ - ΖΩΟ!!!άλλωστε εσυ μόνο μια κάνεις συνέχεια!!!

Ξαφνικά μεγάλα πεπόνια αρχίζουν πέφτουν στο κεφάλι της Γιωτας !!
ΓΙΩΤΑ - Είστε μαλάκες???πονεσαααααααααααααααααααα
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Είναι σαν να έκαναν αναπαραγωγή τα στήθοι σου και γέννησες κι αλλα!!!


Επόμενη ερώτηση πόσο κάνουν 6 ρόδες νταλίκας!!!
-ΜΑΞ
ΜΑΞ- Ναι θα απαντήσει ο Ντου-Ντο
Ντου-Ντο - ιχααααα νταλικαααααα
- Λάθος!!
Ξαφνικά προσγειώνετε στο κεφάλι του Ντου-Ντο ξύλα για τσακι!!
Εκεινος πέφτει κάτω και δεν ξανασηκώνετε!!!
ΓΙΩΤΑ - Ε αι στο ....Πάμε να φύγουμε τώρα!!!

Τα παιδιά αρχίζουν να φεύγουν,
Η Γιώτα έχει μείνει πίσω και δέρνει τον παρουσιαστή!!!!
Τα παιδιά βρίσκουν αμέσως ταξί και φεύγουν γρήγορα για τα σπίτια τους!!!

ΤΕΛΟΣ 16 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις